Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raysen623

    addikt

    válasz b. #23 üzenetére

    Elbeszélünk egymás mellett. :)

    Én azt írtam le milyen volt régebben a Battlefield és a COD is. Mitől volt más és miben más most. A kiadók másra "lőnek" azóta, más lett a scope. A játékok az éves kiadások miatt butábbak lettek, mert nem fért bele a fejlesztési időbe a korábbi verziók cast jellegű feature példának okáért. Helyette bejött a kártyás rendszer, ami nem erősíti a játékban a csapatszellemet, hanem rombolja azt, mivel vérpistike nincs ráutalva a csapattársaira.
    Ráadásul már maga a Battlefield is jóval pörgősebb játékká vált mint mondjuk a BFBC2 volt.
    A szintezésnek meg kb sok értelme nincs a kártyák kicsomagolásán kívül. BF4-ben is még rengeteg perk volt, amiért megérte hajtani multiban, ugyanez COD-ban.

    Overwatch is egy baromi jó játékként indult, de ma már a matchmaking elképesztő dolgokat kreál. Leginkább a premade csapatok vannak előnyben, mert ők csapatjátékot tolnak, míg pug-okkal hiába váltasz healer-re nem tudod segíteni a másikat mert szétszaladnak. Ellenfél meg érdekes mód együtt jön és ugye 1 vs 3 vagy 2 vs 5 eleve bukó felállás. Utána meg meccs végén hallom a gyerekhangot a mikrofonban...

    Valami ilyesmi problémáim vannak, melyek érdekes mód régen nem voltak ennyire zavaróak.

    A hátulról lelövés pedig igenis zavaró, amikor megszületsz és 5 métert nem tudsz megtenni, mert ott camp-el egy ellenség a saját bázisunkon és az összes csapattárs csak rohangál eszetlenül de nem néz le a lába elé sem ahol hasal a tag. Régen ilyet el sem lehetett képzelni ilyen játékokban.

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Új hozzászólás Aktív témák