- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- OpenMediaVault
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Játékfejlesztés
-
IT café
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viktor77
titán
-
VMatteo
őstag
-
-
tomyka74
senior tag
válasz arti1121 #12794 üzenetére
igen elképesztő,hogy a google-val akar szinkronizálni szinte már minden ember! ez egy kurva veszélyes dolog és az emberek nevetve nagy örömmel akarják is ezt!! tiszta hülye a világ, legalábbis rentgeteg ember benne!
lassan a guglin keresztül többet tudnak róluk mint a saját anyja vagy ők maguk!
nemtom én ezt másképp látom, sztem ez nagyon veszélyes egy dolog!!!
kell a francnak még újjlenyomat olvasó is a telóra, így is épp elég rendszerbe van regisztrálva az ember ahol még a farok méreted is meg kell adni!!![ Szerkesztve ]
-
rgeorge
addikt
válasz sunone #12790 üzenetére
Kérlek frissítsd a statisztikádat ezúttal a szerviz (rövid i-vel) szóra is keresve, mégis csak úgy helyes.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
VMatteo
őstag
Mit szólnátok egy közös excelhez, amiben leírnánk a Cordonnal kapcsolatos tapasztalatokat?javítási idő, hiba oka, javítás módja, ilyesmi.
Szerintem sok embernek segítség lenne.Tisztelet a Gépésznek!
-
veterán
válasz Vikthor #12780 üzenetére
Milyen garanciális megoldást találtál Sony készülék esetén, amit nem a Cordon végez? A viszonteladók azért szívnak többnyire, mert egyáltalán foglalkozniuk kell a készülékekkel (hála a magyar jogszabályoknak), valamint a nálunk lévő készülékek imei-je rendre a világ kóbor szegleteiből származnak.
Te a véleményed arra alapozod amit mások mondtak és arra hogy milyen a szerviz ügyfélszolgálata. Én arra hogy hogyan javítja meg a garanciára leadott készülékeket.
Amúgy már nem egyszer javasoltam hogy azt a telefonszámot hívogassa mindenki, amelyiknek az ügyfelekkel való foglalkozás a dolga. Ez pedig az Xperia Care budapesti száma (Sony Ügyfélszolgálat), ahol 8.30-tól 17.00-ig fogadják a telefonhívásokat. Kérni fog egy telefonszámot, e-mail címet, nevet és IMEI számot az ügyintéző. Majd azt fogja javasolni hogy gyári beállítások visszaállításával próbálkozz, majd végül a Cordon-hoz irányít, és megjegyzi hogy nem kell írnod, hívnod őket. Egyszerűen vagy menj be személyesen és add le a készüléket, vagy pedig küldd el futárral (postán), a csomagba mellékeld a számlát. Bár ezen a fórumban volt jópár olyan felhasználó aki habzó szájjal oktatott ki hogy garancia levél is kell, de amúgy nem kell. A számla mellett legyen egy pontos leírás arról, hogy mi a probléma a készülékkel, tartalmazza a készülék IMEI számát, címedet, nevedet, elérhetőségedet. A Cordon általában SMS-t ír hogy készen van a telefon, de mostanában párszor felhívott egy srác hogy lehet a telóért menni. Azt kéne felfogni, hogy a Cordont nem azért fizetik a gyártók, hogy a több ezer ügyfél rinyáját, problémáját meghallgassák. Szarul hangzik, igen, de ez van. A Cordon dolga az hogy a leadott készülékeket megjavítsa. És ezt olyan "rosszul" csinálják, hogy a világ minden pontján egyre több gyártó szerviz tevékenységét végzik...Ha az óhajaid, véleményed és kérdéseid meghallgatására vágysz, akkor arra ott a Sony Ügyfélszolgálat.
Kb. hetente jön egy új Z3C tulaj (vagy Z3, mikor ki téved ide ) aki azon veri magát hogy nem ugrottak a nyakába az örömtől, hogy felhívta a szervizt, és hogy akkor mekkora tré már a Sony szervize, mert látta a google oldalán a minősítéseket és amúgy sem vették fel a telefont stb.
Mégegyszer javaslom mindenkinek, akit feszít a vágy hogy egy női hang megpróbálja a hardver hibáit szoftveres / telefonos úton javítani, hívja fel a Sony Ügyfélszolgálatot. Akinek garanciális problémája van, próbálja meg bevinni a Cordonhoz személyesen, vagy futár/posta csomagban küldje be.Ja és persze ez is le lett már írva itt többször, de ugyebár a WriteOnly fórumtársak üzemmódjába a kereső használata nem fér bele. (ja és a záró fedelek témája is masszívan ki lett vesézve és emlékeim szerint eddig mindenkinek megoldódott a problémája)
(#12812) VMatteo
Felesleges erőlködnöd, amíg úgy alkot véleményt hogy a szervizhez köze sem volt, úgysem tudod meggyőzni.(#12796) Pano
LockedDualRecovery-t telepítetted már? Rooton túl vagy?[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
nagyúr
válasz Williamgrant #12815 üzenetére
Igen ezt a write only módot észrevettem nálad, hisz csak úgy írkálsz bele a nagyvilágba. Én leginkább a saját tapasztalataimra hivatkoztam, amikor leírtam a véleményemet a Cordon-al kapcsolatban, az csak hab a tortán, hogy párszázan szintén negatív véleménnyel vannak róluk. Gondolj csak bele, ha neked lenne egy hasonló céged, ahol az ügyfelezés kimondott jelentőséggel és nagy befolyással bír a céges profitra nézve. Innentől fogva az lenne az elsődleges, hogy az ügyféllel tartott kapcsolat kiemelkedő szintre kerüljön és a folyamatos kommunikációt életben tartsa. Nem tudom az ITIL pl. mond e neked valamit, ha igen akkor tudod miről beszélek, SLA és társai. E nélkül lehet, de igen nehéz működtetni egy hasonló céget mint ez a szóbanforgó...
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
veterán
válasz -Valinas- #12785 üzenetére
Érdemes lett volna a Vodát kihagyni.
1. Sony Ügyfélszolgálatot felhívod, elmeséled az összes privát adatodat a hölgynek.
2. Elmeséled mi történt, szorgalmasan részletezed a problémádat.
3. Mire rájön hogy ez most PC Studio telepítéssel nem fog megoldódni, átküld a Cordonhoz.
4. Na ekkor elkéred a nevét és az esetszámot, amin a beszélgetést rögzítik.
5. Megírod a hibaleírást jő bő lére eresztve, beleteszed a készülék IMEI számát, az Ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetés rövid összefoglalását, a csaj nevét és az esetszámot.
6. Beviszed a Cordonhoz (vagy beküldöd futárral).
7. Reménykedsz és vársz.
---------------------
Ugyanez voda verzióban:
1. Voda levél a Cordonnak: Hiba leírása.
2. Futár a szervizbe viszi a telefont.Érzed az erők változását? Ja és többször elmondtam már ezt is, és az összefoglalóban külön felhívtam a figyelmet rá, hogy ha lehet ne a szolgáltatón keresztül adjátok le a készülékeket garanciális javításra.
Amúgy szerintem sincs olyan hogy egy törléstől megreped a kijelző, sőt a privát véleményem az hogy valószínűleg nem is attól / akkor tört meg. De a véleményemtől függetlenül mér szurkolok Neked hogy megúszd 38.000 alatt.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
veterán
válasz Vikthor #12816 üzenetére
Befejeztem a téma vesézését, a véleményed a Cordonról leírtad, a többi innentől offnak tekinthető. Azon kívül hogy szajkózod ugyanazt, új érvek sincsenek. Majd ha nem javítják meg a telefonod, várunk szeretettel újra itt ugyanebben a témában.
Az ügyfelezés nem a szerviz feladata, ő alvállalkozó. Az ügyfél kezelés a Sony feladata (és amúgy el is végzi azt). A legfőbb probléma, hogy a felhasználó nem azt az utat akarja követni, egyedi elbírálást, ügyintézést akar, pedig a garanciális ügyintézés útja enélkül is kiválóan működik.
És igen, belegondoltam, hasonló cégem van.
Tudom mi az ITIL, SLA. Valamint azt is hogy az ITIL-t a saját cégedre testreszabva érdemes bevezetni. Ez a Cordon esetén különösen felesleges beböffentés volt, hiszen náluk az business line és az IT stratégia elválik, hiszen itt a szolgáltatást mint alvállalkozók végzik (ez nem egy KFKI...). A közvetlen support a gyártó dolga (amit mint már X alkalommal leírtam, meg is tesz), a fiziai javítást pedig a Cordon végzi.
Az SLA szintek hogy jöttek ide? Van bármi fogalmad arról hogy a Sony és a Cordon Group között milyen szerződés van? Ennek része a telefonos ügyfélszolgálat és segítségnyújtás? Egyébként ha már az SLA-nál tartunk, a fórumtársak tapasztalata a szerviz sebességére igen jó (ami furcsa annak fényében hogy milyen nagy ügyszámot kezelnek). A szervizbe leadott készülékek többnyire pár napon belül javításra kerülnek, arról SMS-t vagy telefonhívást kap a tulajdonos, eldöntheti hogy maga megy érte, vagy leküldeti futárral esetleg saját futárt küld érte (ami amúgy a legolcsóbb megoldás).Te is tudod a módszertanok jelentését, használatát, szükségességét, egy alvállalkozói szerviz rendszerrel való összefüggéseit, vagy csak tanították?
(#12819) atothg
Köszönöm! Azért írtam ilyen hosszan, hogy a későbbi kereső-t használó krém hamarabb képben legyen. Amúgy tudom hogy a többség abszolút érti a lényeget.[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
atothg
tag
válasz Vikthor #12816 üzenetére
Bár nem nekem írtad, de szerintem nem igazán érted a Cordon-t és Williamgrant-ot.
Hátha egyszerűbb:
Cordon egyedüli garanciális szervíz - oda viszed, ha gariztatni akarod. Ha nem vagy megelégedve, akkor is.
Nem beszélgetni akarnak veled, hanem kötelességből etc megjavítani a náluk leadott telefont. Az ügyfélszerzés a Sony dolga, ha véletlenül xart gyártott.
Ha ezek neked nem jönnek be, akkor viheted bárhva máshova, ahol megcsinálják neked mosolyogva, beszélgetve, ügyelve a kommunikációra - pénzért.
Nekem sem volt gondom velük. 2x vittem telefont hozzájuk. 1x egy J-t kameraproblémával, 1x a z3c-t érintő problémával.
Mind2x javították, ahogy ez elvárható.
Ennyi.
Bocs az ömlengésért. -
Pano
addikt
válasz Viktor77 #12801 üzenetére
Hali!
Sajna nem működik. Bekapcsoláskor hiába nyomom a hangerő le plusz bekapcsot nem történik semmi, csak simán elindul a telefon.
Ha várok a led villanásra és úgy akarném lenyomni a hangerőt le gombot, nem működik, iugyanis nekem indításkor semmilyen led nem villan fel.
Ha csak a hangerő le gombot nyomom, akkor normálisan elindul a telefon, csak annyi különbséggel, hogy a képernyő bal alsó sarkában egy csökkentett mód vízjel van, de ugyan az minden.Hogyan tovább? Esetleg ahhoz lehet köze, hogy a concorde-tól én már 5.1.1 rendszerrel kaptam?
Lehet totál amatőr kérdés, de a romot kicsomagolva kell a belső tárolóra másolni?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kérdeztem tőled pár hozzászólással ezelőtt:
(#12796) Pano
LockedDualRecovery-t telepítetted már? Rooton túl vagy?Ha igen, akkor van egy NDRUtils nevű program a telefonodon (vörös ördögfióka az ikonja), amiben ki tudod választani hogy Recovery módban induljon újra a telefonod.
Ha nincs, akkor dióhéjban:
1. Rootolod a készüléked (vissza KK-ra majd Giefroot - ajánlott, vagy KingRoot - nem ajánlott)
2. Telepíted a LockedDualRecovery-t.[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Pano
addikt
válasz Williamgrant #12821 üzenetére
Bocsi, nem vettem észre. Öhm, semmi ilyesmi. A wajk leírásban semmi ilyesmi nem volt :S
Éreztem, hogy nem lesz ez ennyire egyszerű... -
-Valinas-
senior tag
válasz Williamgrant #12817 üzenetére
Szia!
Sajnos azt nem tudtam, hogy van lehetőség közvetlenül a Cordonhoz küldeni, azt hittem, hogy csak bevinni tudom személyesen (ez meg ugye nem játszik, mivel szegedi vagyok). A Sony ügyfélszolgálatára nem is gondoltam, azt hittem, csak a Cordont hívhatnám, ugye ők meg nem veszik fel (megjegyzem, szerintem sem az a dolguk).
Beadtam a Vodába, mondták, hogy felküldik, de nem valószínű, hogy meg fogja csinálni a Cordon. Egyszerűen ők se hiszik el, hogy ettől bereped a kijelző (én se nagyon akarom elhinni).
A vicc az, hogy nem is érte még komolyabb ütés a telefont, kivéve egyszer leesett Nillkinnel, de annak hatására csak megrepedt a nillkin üveg teteje, a telefon egy teljesen másik pontján. Azóta tokban volt, fóliával, nemrég vettem le a fóliát, mert egyszerűen nem karcolódik a kijelző.
Amennyiben a Vodán keresztül nem tudok elég hatást gyakorolni a Cordonra, úgy mindenképpen a Sony-hoz fordulok második körben - ha ezt akkor még be tudom játszani -, mert tényleg hihetetlennek tűnik, de egy egyszerű törölközővel történő képernyő törlés miatt repedt el a kijelző. Az előlap alső részén történt mindez, ahol már nem a kijelző található, esetleg elképzelhetőnek tartom, hogy ott más alkatrészek vannak a panel mögött, és így meg tudott hajolni a képernyő, de ennyire meg egyszerűen nem lehet megnyomni egy telefont - ahogy nem is tettem.
Ha leejtettem volna, és megreped, majd megtörlöm, tovább reped - oké, ez az én hibám lett volna, és teljesen jogosnak érezném a Sony részéről, ha nem akarná cserélni. Azt is megértem, hogy miért nem hiszik el nekem, hogy nem ejtettem le. De mivel egy marhadrága telefonról van szó, nem az én hibámból ment tönkre és ráadásul irreálisan drága cseréltetni a kijelzőt, ezért elvárom, hogy egy akkora gyártó, mint a Sony cserélje garanciálisan.
-
paxm
aktív tag
válasz atothg #12819 üzenetére
Bocsánat, de érintettség okán nem teljesen értek veled egyet a Cordont illetően!
Sok tulajdonos nem jószántából adja be az igen drága telefonját szervízeltetni, de ha már így alakult és netán nincs cserekészüléke sem okkal türelmetlen és normális /megértő kiszolgálást várna el. A Cordon cég említése igen gyakori a neten, és nem pozitív nagyon sok esetben, nem alaptalanul. Nagyon ügyesen sok nagynevű gyártó egyedüi/konkurencia nélküli garanciális szervizeként ügyelnie kellene az egyáltalán nem elhanyagolható ügyfélkapcsolati részletekre! Van telefonos elérhetőségük, de még sincs (szerintem soha senkinek nem sikerült beszélni velük)! E-mail elérhetőségük szintén van, de minek (válasz csak automatikus)! Szóval, ha egy ekkora Országos céget nem lehet soha elérni, akkor ott nagy a baj!! Az elvégzett munka minősége már egy másik ügy, nyilván erősen szubjektív egyéni megítélés dolga. 9 óta kB. 10x hívtam ma reggel is őket, de lehet hogy ha valaki valamilyen csoda folytán véletlenül belegabalyodna a távbeszélőbe és felvenné, döbbenettől meg sem tudnék szólalni.
Üdv.[ Szerkesztve ]
Xiaomi MI A1, MI Mix 2S & Xperia Z3 Compact & Z5 Compact // Nexus 7 LTE 2013
-
veterán
válasz -Valinas- #12823 üzenetére
1. "A vicc az, hogy nem is érte még komolyabb ütés a telefont, kivéve egyszer leesett Nillkinnel, de annak hatására csak megrepedt a nillkin üveg teteje, a telefon egy teljesen másik pontján."
2. "Ha leejtettem volna, és megreped, majd megtörlöm, tovább reped - oké, ez az én hibám lett volna, és teljesen jogosnak érezném a Sony részéről, ha nem akarná cserélni. Azt is megértem, hogy miért nem hiszik el nekem, hogy nem ejtettem le. "
Hát, még az is lehet hogy amikor a nillkin megrepedt, egy hajszálrepedés lett a digitizer belső felületén, majd mikor picit megnyomtad, a hajszálrepedés mentén a feszültség miatt végigszaladt az üvegen a törés. Ez is csak egy lehetséges verzió.
(#12824) paxm
Ugyanaz a lemez. Hívd a Sony Ügyfélszolgálatot, ha akarnak ők tudnak információt adni a szervizben lévő készülékekről. Valószínűleg viszont nem akarnak.
"Szóval, ha egy ekkora Országos céget nem lehet soha elérni, akkor ott nagy a baj!! "
Nem országos, hanem nemzetközi cég, francia tulajdonossal. Azt kellene megérteni, hogy attól hogy te vagy más nem éri el őket, a munkát elvégzik. Ha készen van jelentkeznek. Ez a szoci érából megszokott módszertantól távol van ugyan, viszont lehet hogy hatékonyabb, és biztos hogy olcsóbb. A jogszabályok pedig nem térnek ki arra hogy az ügyfelet hogyan és mikor kell információval ellátni, hanem arra hogy lehetőséget kell biztosítani a hibás termék javítására (gyártó feladata).(#12822) Pano
Azért, mert Wajk feltételezte hogy ha már romolni kezded a készüléket, akkor az alapokkal valamennyire tisztában vagy. Mint ahogy az XDA egy szakmai fórum, nem pedig általános tudnivalók gyűjtőhelye.
De nincs semmi baj, a tudás megszerzéséhez minden adott, és ha elakadsz segíteni fogunk neked.
Kezdésnek egy To-Do lista:1. Olvasd át az Összefoglalót! (A fórum tetején kattints az Összefoglaló kinyitása gombra).
2. Amíg az egészet át nem olvastad, ne fogj bele semmibe.
3. Ha felszívtad magad, de kérdésed van tedd fel (esetleg a keresőbe írj be kulcsszavakat, így láthatod az adott témában eddig milyen kérdések, válaszok voltak).
4. Vágj bele.
5. Rootold a telefonod (lehetőleg a TA partíciót mentsd le utána)
6. Telepítsd a DualRecovery-t.
7. Másold fel Wajk romját az SD kártyára.
8. Indítsd el a telefonodon az NDRUtils nevű programot (keresőben találsz erre vonatkozó infót is!)
9. Válaszd ki az újraindítás TWRP Recoveryvel menüpontot.
10. Install menü a TWRP-ben, majd válaszd ki az SD-re mentett Wajk rom zip fájlját. Swipe to Install.
11. Reboot system, és már kezdheted is belakni az új rendszered.[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Wajk
addikt
ott van az egy kicsit fentebb igaz nem eresztettem bő lére, mert itt az összefoglalóban elég korrekt leírást találsz
Requirements:
- Z3 Compact [D5803|D5833] with Locked or Unlocked Bootloader
- Root and Recovery
- ROM version not important, if You will flash Full ROMInstall steps:
1. copy SLiM ROM / OTA package to your device
2. Enter recovery, TWRP perefered
3. Flash it
4. a) If You coming from LP - Wipe | Dalvik Cache Recommend, but not required!
4. b) If You coming from KK - Factory Reset Recommend, but not required!
5. Reboot(#12825) szabacsik: pontosan, kössz a megerősítést...
(#12801) Viktor77: bekapcsolod a készüléket és ha felvillan a zöld led akkor elég egyszer megnyomni a megfelelő hangerőgombot és el is engeheted, utána majd átvillan lilára és belép a Recovery-be
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
Wajk
addikt
tudom dupla hsz, de jót derültem rajta...
9 óta kB. 10x hívtam ma reggel is őket, de lehet hogy ha valaki valamilyen csoda folytán véletlenül belegabalyodna a távbeszélőbe és felvenné, döbbenettől (I)meg sem tudnék szólalni(/I).nekem is van olyan többször, hogy ügyfélszolgálatokat hívogatok ügyekből kifolyólag és kihangosítva leteszem a telót - amíg klimpírozik/zenél - és addig végzem a dolgom. Namármost van, hogy vagy 20-30 percig megy a zene és utána felveszi valaki és beleszól, hogy "Miben a segíthetek?", akkor mindig a nyelvemen vagy, hogy "Ki a franc emlékszik már arra? Olyan régen volt..."
Persze van is, hogy pár mp-ig gondolkoznom is kell mi is az apropó...iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
SkyS1gn
félisten
na ennyit beszéltek róla énis felrakom SLIM-et
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
5oultrain
aktív tag
Valakinek jött már frissítés akinek szintén vodás Rom ja van?
PSN ID: legalkriminalz
-
garaboncias2
csendes tag
válasz atothg #12819 üzenetére
Nem ertek veletek egyet. A Cordonnak igenes kell ugyfelszolgalati tevekenyseget vegezni. Nem termektamogatast kell nyujtani mint a SONY-nak hanem tajekoztatni az _ugyfeleket_ a _szervizzel_ kapcsolatban. Hisz akar igy fizetos ugyfeleket is tudnanak szerezni, de ha lejart a garancia biztos nem megyek hozzajuk.
Igenis elvaras hogy egy ekkora ceg valaszoljon az emailekre es felvegye a telefont es ehhez nem kene sok ember, 90%-ban sablonok a kerdesek es a valaszok.
Nekem 47 napja van naluk a telefonom, ilyenkor nagyon fel tud huzni hogy 0 tajekoztatas van.
Mar ket "ezen a heten mindenkeppen kesz lesz"-en tul vagyok. Allitolag alkatreszre var, es csak amikor kertem a vasarlok konyvet - ami amugy tele volt (gondolom nem a halaval) - akkor vetettek be hogy adnak csere keszuleket.
Pedig tul vagyunk a 30 munkanapon ami a maximum szerintuk egy javitasnal
Sajnos az a tanulsag hogy reklamalni kell. -
|AP|
veterán
nemrég írtam a lezárás-feloldás bajomról, azóta valamennyit tisztult a kép.
Szóval Smart Lock jól működik, hogy biztonságos helyen, vagy ha felismeri az arcom, akkor ne kérjen patternt. Ezzel tehát a gondom egy része megoldódott, sőt ez nagyon is jó elgondolás.Viszont ha nem a fizikai gombbal zárom le a telót, hanem egy erre a célra telepített alkalmazással, akkor a Smert Lock már nem működik. Úgyhogy most az van, hogy felébresztés: dupla kopp, képernyő lezárás: fizikai gomb. Majd megszokom
A roottal még továbbra is várok, egyelőre nem szívesen mennék vissza a belakott 5.1.1-ről KK-re, eddig együtt tudok élni a gyári rendszerrel is. Persze azért piszkál a SLim és a MIUI is.
-
CortezX
aktív tag
Üdv! Ha minden igaz, a jövő héten váltok Z3 compactra. Kérdésem, hogy a dokkoló mennyire tartja erősen a telefont? Most Z-m van és egy után gyártott dokkolót használok autós tartóként. Kényelmesebb és stabilabb mint bármi, amit eddig próbáltam, és 1900 Ft körül volt anno.
-
sxxorp
őstag
Hello Wajk,
köszi a munkádat, nagyon elégedett vagyok a ROM-mal eddig is, 3.2-ről mennék is 4.1-re, úgy tűnik ez a legkiforrottabb, optimális verzió az alapROM szempontjából (.232), és a beépített extrákat tekintve is (pl. Z5C app-ok), kíváncsi vagyok1. Elég a wipe Dalvik/cache, vagy lehet előnye egy wipe systemnek/netalán egy factory resetnek is? Gondolok itt a Z5C-s app-okra, amik még 3.5-ben nem voltak, + egyéb változtatások, amikről igazán Te tudsz
2. Emellett újra ilyesmi kérdésem lenne (12481):
szóval, az Eltávolított app-ok listája (különösen Exchanged a céges levelezéshez, USB) eléggé friss, ha ezeket vissza akarom rakni (csak, mert 201509/09-én frissült utoljára az a bejegyzés, és azért történtek változások)?
Köszi.
Ja, és sok sikert a szervizhez![ Szerkesztve ]
-
Cruzolka
aktív tag
Üdv
Talán felesleges megkérdeznem pont itt, de két telefon ami között vacilálok...
Az eLsŐ a Z3c, a másik Samu galaxy Alpha.
Volt már Z2-m és azzal meg voltam elégedve, nem volt még Samum de az Alpha igen tetszetős,
viszont a Z3c kompakt, erős vas!
Szerintetek is inkább Z3cZolka
-
holozis_HUN
veterán
válasz Cruzolka #12840 üzenetére
Az Alpha-n vagy Touch Wiz ami ram zabáló, illetve KNOX miatt nehéz (nagyon) rootolni és ugrik is a gari. Z3C-nél csak akkor ugrik a gari ha nyitod a bootloadert, ami nem szümséges, annélkül is mehet rá custom rom. Ja és tuti nem bírja addig mint a Z3C energiával, és a Z3C-nek stereo előlapi hangszórója van. Így jobban szól, meg eleve ugye sony, így fülest is tuti jobban meghajtja. De az Alpha-nak jobb a képernyője (amoled, de valakinek pedig pont ez a rosszabb) kamera is lehet jobb, hardveresen kb ugyan az. Ja és az alpha fém keret, ez pedig műanyag. Lehet + a dedikált kamera gomb a Z3C-n. Üveg a háta a Z3C-nek így törékenyebb is. Samunak fasza a szervíze nagyon. Viszont a sony tovább nyomja a Z3C-re a szoftveres támogatást.
Hirtelen ennyi, nekem Z3 van, de én Z3C-t választanék az Alpha helyett. De ez attól függ, hogy neked mi a fontos.
Bocsi, ha van hiba, buszon írok, és eléggé rázkódik a busz...
[ Szerkesztve ]
El errar es humano y el perdonar, divino.
-
vicze
félisten
válasz Cruzolka #12840 üzenetére
Alpha:
- Jobb kijelző és jobb kamera autó módban.
Ennyi nincs több előnye semmilyen formában, gyakorlatilag bármi más hátrány, vagy azonos.Z3c:
- Nagyobb aksi két nap stabil üzemidő.
- Biztos frissítések.
- Kézi módban valószínűleg jobb kamera képességekKinézet és ilyen dolgok, eléggé egyéni preferencia, azt te kell eldöntsd.
@holozis_HUN:
"KNOX miatt nehéz (nagyon) rootolni" - I call bullshit... 1 kattintós auto root van... Pont annyira bonyolult mint egy Nexust, és a Sony sokkal bonyolultabb. A gari ugrás meg továbbra is bonyolultabb kérdéskör."eleve ugye sony, így fülest is tuti jobban meghajtja" -
[ Szerkesztve ]
-
Essien
aktív tag
válasz Cruzolka #12840 üzenetére
Nekem z3c előtt alphám volt. Nálam nagyon fontos volt hogy reggeltől estig kibírja az aksi mert elég intenzíven használom a telefont ezért cseréltem le az alphát. Egyéni vélemény de szerintem az aksin kívül mindenben jobb az alpha( picit erősebb, minőségibb ,sokkal jobb kamera,jobb kijelző és ezt arra írom hogy z3c-nél picit elfordítva már csökken a fényerő) de a z3c is nagyon jó telefon teljesen meg vagyok vele elégedve . Aki nem akar mókolni és nem lóg egész nap a telefonon annak sztem jobb választás egy alpha. Mielőtt nekem ugrotok hogy jobbnak tartom ez teljesen egyéni vélemény
[ Szerkesztve ]
-
-
-Valinas-
senior tag
válasz Williamgrant #12826 üzenetére
Az az eset több, mint fél éve történt. Azóta nem ejtettem le a telefont, viszont megtörölni már ennél erősebben is töröltem...
-
Essien
aktív tag
válasz HardRic #12845 üzenetére
Szerintem ez a "fakulós-sötétedős" dolog jobban észrevehető mert ahogy picit billen a telefon már észrevehető. Hát a támogatottság az meg olyan dolog hogy kb azokat az embereket érdekli akik itt fórumoznak. Rengeteg androidos telefon van a környezetemben ismerősök által de senkit nem érdekel rajtam kívül hogy mi a verziószáma és inkább idegesíti őket az ha jelzi a telefon hogy van frissítés és nem tudják eltüntetni . Mondjuk ez a 30-40 közötti korosztály, gondolom a tiniknél érdekesebb
[ Szerkesztve ]
-
HardRic
addikt
válasz Essien #12847 üzenetére
Hát magamról beszéltem, nem másokról Ha nem jelenti be a Sony a Lollipop release napján, hogy mennyi telefont update-el, akkor valami Nexust veszekk. Geek vagyok, kell a friss droid
A kijelző is egyéni dolog, anno az S2-nél nagyon megutáltam az AMOLED-et, azóta is a hideg kiráz attól a türkizes színtől ami azokon oldalról a fehér. S6 Edge-en is első dolog ami szembetűnt, hogy a lehajló kijelzőn a fehér már nem fehér. -
Cruzolka
aktív tag
Köszönöm az átfogó és értékelhető válaszokat, sokat segítettetek a döntésben!
Elég régen tag vagyok már itt a MA-n, de el kell hogy mondjam, hogy mostanában nem sűrűn találkoztam Ennyire segítőkész emberekkel Okostelefon topic-ban!
MÉGEGYSZER[ Szerkesztve ]
Zolka
Új hozzászólás Aktív témák
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
- iPhone 13 Pro Max 128GB Független Megkímélt/1 hónap gar/Akku 90%/p3374
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Iphone 14 128gb
- Sony Xperia 5 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális