-
IT café
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
VMatteo
őstag
Gyanús hogy te NFC-vel nem töltesz!
Tisztelet a Gépésznek!
-
Armahun
addikt
válasz VMatteo #12154 üzenetére
Nem gyanús, hanem biztos!
Szerintem elkeverte a fogalmakat az oldal.
Írja is, hogy a telefonnak kell támogatnia a vezeték nélküli töltést, amit helytelenül nfc-nek ír.
A compact ezt nem tudja, de még a z3 sem, ahhoz viszont lehet kapni olyan gyári tokot, amiben ez benne van, úgy már működik, a compacthoz ilyet nem tudok.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
szabacsik
őstag
válasz 5oultrain #12150 üzenetére
Szerintem ez a megoldás. Tuti nem NFC-vel tölti ezt már írták többen is szóval a leírás miatt már visszakérhető a pénz viszont működhet azzal a különbséggel, hogy van hozzá egy cucc amit microUSB-vel csatlakoztatva már valóban tölthet vezeték nélkül .
Itt egy fotó is mintha azt írnák működik
[ Szerkesztve ]
/\____/\
-
csabi94
őstag
Srácok, nekem Lumia 820-am van, de pont ezért írok, mert van tapasztalatom ilyen töltőkkel. Nehogy itthon ilyet vegyetek, mert ezek a bunkó boltok ugyanazt adják el 3x-os áron, amit amúgy ebay-ről megrendelhettek fillérekért. A töltés nyilván nem NFC-n megy, tudtommal az Z3C-ben nincs olyan tekercs, ami fel tudná venni a töltést, ezért vagy egy univerzális micro usb-s tekercset raktok be a szilikontok alá, vagy talán van valamiféle tok hozzá, amiben van tekercs. Ha valakit érdekel, írok erről bővebben is, de a lényeg: ne itthon vegyetek ilyeneket, mert ugyanazt kapjátok, csak kicsit gyorsabban, de 3x annyiért.
Szerk: most ugrik be, hogy ugye mivel vízálló a telefon, a micro usb csati az egy ajtó mögött van. Így ezt sajnos buktátok, mert az a "töltőfólia", amit linkeltek itt korábban, az úgy működik, ha folyamatosan be van dugva a micro usb aljzatba. Be lehet egyes modelleknél rakni a hátlap mögé, mint ahogy a kép mutatja, de ennél nehéz lenne. Ráadásul ahhoz ugye alul kell, hogy legyen a micro usb. Ezért írtam a szilikontok mögötti dolgot, de most ugrott be, hogy ajtó fedi a csatit.
Egyébként itt egy link, hogy kínából mennyibe kerül: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Bucsek
tag
válasz 67tuareg #12147 üzenetére
szia, eddig igazából semmi különös, minden oké, az elején volt az, hogy az sd kártyára telepített programokat nem ismerte fel és mintha letörlődtek volna, de szerintem csak végig futtatott magában valami hogyishijjákot, mert kb 5 perc múlva már meg voltak az ikonok is és ment minden szépen.
szóval nem érzek semmilyen különösebb változást.
Bucsek közlegény északi futár jelentkezik, uram!
-
csabi94
őstag
válasz csabi94 #12158 üzenetére
Továbbgondolva a dolgot, és megnézve a Z3-hoz tartozó tokot, szinte biztos, hogy a mágneses csatihoz csatlakozik a tok. Így lesz Qi, és megmarad a vízállóság is. Azt kell megnéznetek, hogy nincs-e ilyen tok ehhez a modellhez.
Egyébként én azért vagyok itt, mert pár napja jött az ötlet, hogy veszek egy ilyen telót, de úgy döntöttem, hogy maradok a Lumiánál egyelőre. Nagyon szeretem, csak túl gyorsan merül.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Tisztázzuk pár dolgot:
NFC : Near Field Communication.
A telefonodban lévő RFID olvasó chipen keresztül a készülék nem tölthető. Ahhoz hogy ezzel a technológiával mágneses úton számottevő energia továbbítható legyen egy "nagyobb" tekercsre van szükség.
Nagyon legegyszerűsítve úgy működik, mint egy transzformátor primer és szekunder oldala. A gyakorlatban ezek adattovábbítása úgy történik, hogy a vevő oldalon mágneses mezőt generálnak réz huzalok spirális indukciójával, az adat oldalon pedig a tekercs mögött egy apró integrált áramkör (amelynek tápellátását az indukciós tekercs adja) egy RF jelet kezd sugározni.
Könnyű belátni, hogy ahhoz hogy komolyabb áramok folyjanak, komolyabb réztekercs szükséges.
A gyakorlatban ez nem jellemző, mivel az eszközöknek könnyűnek és vékonyak kell lenniük.
A hirdető oldal Qi töltőt árul, ami az NFC alapja is, de ettől ez még nem NFC töltő és nem is fog Qi nélküli telefont tölteni. A megoldás vagy speciális fólia vagy tok szokott lenni, értelemszerűen utóbbi nagyobb töltő áramot biztosít, de még mindig töredéke egy USB töltő kapacitásának.
Ennél a készüléknél szerintem sokkal ésszerűbb egy wsken mágneses töltőt használni, mint fóliával, bumszli tokkal és 0.4-0.5A-ral hasítani.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
csabi94
őstag
válasz Williamgrant #12161 üzenetére
Így van, egyetértek. Egyébként én elmondhatom, hogy nagyjából 1,3x-os idő alatt tölt fel a telefonom vele, ami engem azért nem zavar, mert úgyis mindig éjjel töltöm, szóval felőlem akár feltölthet 6 óra alatt is, nem fog zavarni.
-
coffer
csendes tag
Sziasztok,
Az xperiablogon ennyit írnak az 1.200 végű frissítésről:"For those that update, you will notice that your device will become fully vuulnerbale to the Stagefright exploit. On the flip side, Sony has refreshed one ‘Small Apps’ icon (for the browser) to the new UI used in the Xperia Z5 series."
http://youtube.com/watch?v=P6UgjLFEOhc
-
hevizms
addikt
Üdv mindenkinek.
Telenoros készülékem van és pár hónaposan megrepedt a kijelző egy asztal széléhez ütödéskor.
Garancia ilyen esetben nem él,ezt nem is vártam el én sem..Üzletbe bevittem,elküldték javitani,pár hét alatt kész lett,40000 lett a kijelző csere.Öröm és boldogság.Azonnal tetettem rá egy tempered glass kijelzővédő üveget.Rá 2 hétre zsebben megint berepedt.
Nem leszólásképpen,de sosem volt ilyen kijelző törésem az eddigi telóimmal.
Kissé könnyen repedezik.
Rögtön jött a dilemma mit csináljak?Megint 40000?
Vagy dobjam ki?Mi van ha megjavittatom azt megint eltörik?
De úgy döntöttem,megcsináltatom.
A kérdésem az hogy szerintetek van e esélyem arra hogy esetleg gyári hibás készülékre hivatkozva garanciális javitás legyen(esetleg csere)?
Vagy esélytelen?
Többen írták már itt hogy a Cordon normális hozzáállással kezeli a dolgokat.
Odavinném,de a Telenor meg nem velük javittatta,hanem mással(most nem ugrik be kivel).
Ettől én még vihetem oda?
Ők a hivatalos márkaszervize a Sonynak? -
kelly416
veterán
válasz 5oultrain #12140 üzenetére
Végy egy kést és ess neki a szobád ablakának. Ugye, hogy nem karcolja össze? Pedig nem spec üveg. Tégy egy kis homokot az ujjadra, kezd el dörgölni az üveget. Na? Homok, por sokkal hamarabb van a zsebedben, mint egy nyitott tapétavágó.
holozis_HUN:
Fejlesszenek homok-álló réteget? Tanulj fizikát, utána fejlessz Te magad, tuti meggazdagszol vele.hevizms:
Szerintem a Telenor is oda küldi. Ettől függetlenül megér egy próbát, ezt ki kellene cseréljék gariban kérdés nélkül. -
hevizms
addikt
válasz kelly416 #12166 üzenetére
A papirok közt van Cordon-os,de az csak szakvélemény.A telefont itt javittatták,az üzlet elmondása alapján.
Nem is értem az egészet hogy őszinte legyek.
Egy szerviz minek küldi el egy másikhoz szakvéleményezésre?Ez pedig a Sony márkaszervíz szintén a bolt ajánlásával:
[link]Van ennek köze a telefonokhoz?
Egyáltalán most akkor hol kellene próbálkoznom szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
hevizms
addikt
válasz Viktor0610 #12168 üzenetére
Akkor miért ezt a céget mondták nekem az üzletben?
Ebben miért hazudnának?
Hozzáteszem ez az üzlet a siófoki Tescoban levő Telenoros üzlet,ami igazából Bajai kft vagy mifene,de a Telenor üzleti partnereként[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Szerintem azért reped el "könnyen", mert nem elég masszív ahhoz, hogy a farzsebben hordáskor a hajlást elbírja.
Samsung Galaxy A54
-
hevizms
addikt
válasz Viktor0610 #12170 üzenetére
Biztos igazad van ebben,de azért kb nem is tudom már mióta mobiltelefont használok,ez az első ami már másodszor eltörik ilyen rövid időn belül úgy,hogy az évek alatt a telefon használati szokásaim mindig ugyanazok voltak és soha nem tört még el kijelzője semelyik másik telefonomnak.
Arról nem is beszélve hogy azért a Sonynak volt már saját maguk által is elismert kijelző töréses szar szériájuk na
[link]Igaz nem erről a típusról van szó,de azért már itt is olvastam pár esetről
De nem szeretnék én ebből vitát generálni,nem is azért írtam ide,csak hogy hova lenne érdemes elmennem "bepróbálkozni".
Ha nem cserélik ki,akkor úgyis kifizetem megint a javítást,mert a kukába nem dobom el,nem azért vettem ennyi pénzért.De miért ne próbáljam meg?[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
válasz hevizms #12171 üzenetére
Nem hinném, hogy ez vita kérdés lenne. Ez sajna tény. Be kell látnod, hogy változtatni kell a telefonhasználati szokásaidon vagy készülékcsere, egy olyanra, amivel maradhatnak a szokások.
A telefon fizikai kialakítása miatt írtam korábban ezt:
"Egy kicsit korrektebb készülékházat el tudnék viselni, mert ez a ragasztott üveglapos kialakítás kicsit "gyerekjátéknak" hat, de ugye ez már eléggé szőrszálhasogatás témakör és erősen személyes preferencia kérdése is" [link]Én is farzsebeztem korábban, a Z3C is kerül farzsebbe, de leülni már nem ülök le vele a zsebembem, hanem inkább előveszem és leteszem az asztalra, ingzsebbe, övtáskába, stb...
Oda kell rá figyelni, sajnos nem egy starapafon kialakítás, de ettől még lehet normálisan használni
read-only mode on the forum
-
Bucsek
tag
Sziasztok, van 1 kis problémám, igaz már megszűnt, de kicsit beparáztam. a kis telóm fogta magát és lehalkult, hívtak alig hallottam pedig maximumon volt,olvastam neten hogy a clearaudio +-t kapcsoljam ki meg ezt be meg azt ki, hát nem segített. Letöltöttem valami equalizert hátha lehet erősíteni valamit, nem sikerült, letöröltem, utána hirtelen megjavult. Szóval tapasztaltatok ti is ilyen halkulást?
Bucsek közlegény északi futár jelentkezik, uram!
-
hevizms
addikt
Soha nem hordtam farzsebben telefont.
A nadrág első zsebében igen,de azért 100000 ft-on felüli telefonnál már hadd legyen elvárható egy minimum strapabíróság.
Jó hogy nem diplomata táskában 5 réteg szivacs között hordjam?
Amúgy az első törés az mondhatni az én hibámból volt,de azt is hozzáteszem hogy nem lejetve volt hanem a kezemben voilt és ahogy lenditettem a kezem az asztal széléhez koccant(ütődött).Más teló ezt röhögve elviselte volna szerintem,de eszembe sem jutott hogy garanciális hibának állitsam be.Szó nélkül fizettem a javitást.Azonnal tetettem rá védőüveget.Másodszor viszont táskában volt a készülék és ott törött be a kijelző a védőüveg ellenére.
Na ez kissé felbosszantott.Amúgy ha nem lenne már ennyi pénzem benne,akkor cserélném is másra,de most már sajnálnám kidobni.
Sajnos vételkor még nem tudtam hogy ez ilyen telefon. -
MODERÁTOR
válasz hevizms #12174 üzenetére
Most nem keresek rá a topikban, hogy rajtad kívül hányan törték be a készülékük kijelzőjét (ráadásul rövid időn belül kétszer is), de gyanúm szerint nem volna sok találat.
Másként mondva: szerintem fogadd el, hogy TE nem figyeltél eléggé a készülékre, NE a gyártót hibáztasd.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
veterán
válasz hevizms #12167 üzenetére
Ha ez tényleg így van, akkor megszívtad.
Valaki a telenornál a cimbihez viteti a telefonokat, vagy a telenor lekaszált. Ha rákeresel a fórumban a kijelző töréssel kapcsolatos kommentekre, akkor találsz olyat aki leírja hogy nem hivatalos szervizben milyen tarifa van. Mellesleg ezt az összefoglalóban is kiemeltem.
Tehát újra:
- Hivatalos Sony szerviz a Cordon.
- Törött LCD javíttatása náluk kb 40.000 és megmarad a garancia a készülékre, vízálló lesz, stb, máshol kb 20-25.000 és bukod a garanciát, oda a vízállóság.Ha Te máshol szervizeltettél 40k-ért, akkor ahogy Gaben mondaná az üvegtigrisben: "azzal speciel át......tak" :-D
Amúgy ez nem egy "ilyen" telefon, lényegesebben strapabíróbb mint egy iPhone vagy egyéb unibody készülék. Ha nem tudsz a telefonra vigyázni, vegyél rá szilikon tokot vastag első széllel. Attól hogy teszel egy üveget az elejére, nem lesz rugalmas gumi az LCD. Ha a ráható erő elég nagy, mindkettőt töri.
Én farmer zsebben hordom (elsőben), párszor odakoppant egy-két helyre, előlapi üveget kétszer cseréltem. 96-óta van mobiltelefonom, de csak egyszer tört össze a kijelzőm, akkor is azért mert részegen ugráltam rajta. :-)[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12176 üzenetére
Én a Telenornál szervizeltettem,ahol vettem.Azért az durva lenne ha ők átqrnának hivatalos Telenoros boltként.Mégis hova kellett volna vinnem ha nem abba a Telenoros boltba ahol vettem?Én úgy gondoltam az a legbiztonságosabb nem?Amúgy van a papirok közt Cordonos,szóval járt ott a készülék.Igaz az egy árajanlat.
Amúgy 40000 volt[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hevizms #12177 üzenetére
Nem garanciális hibára adtad le a telefonod, akár meg is tagadhatták volna az ügyintézést. Ha a Cordonnál javították, akkor van alkatrész lista is és számla. Ha nem ott cserélték LCD-t, akkor az van amit az előző hszben írtam.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
hevizms
addikt
válasz Viktor0610 #12175 üzenetére
Te meg fogadd el hogy nem ÉN nem figyeltem eléggé,mert nem voltál ott és ráadásul el is ismertem hogy első alkalommal igen,én voltam a hibás,bár zárójelben megjegyezném,ennyit kibirt volna röhögve más készülék.
Nem szoktam rosszul bánni a telefonjaimmal.Másodszor nem esett le,nem ütödőtt sehova,az utazótáskában volt.Na kb ezért nem írják be ide az emberek az ilyen irányú hibákat,mert mindig jönnek a megmondóemberek akik messziről is megmondják hogy az user a hibás.
Ezért nem találsz sokat.[ Szerkesztve ]
-
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12178 üzenetére
Ehhez a jogi dolgokhoz nem értek,viszont én úgy gondolnám logikusan,hogy attól még hogy nem garanciális egy hiba, még el kell hogy fogadják javitani,pont azért hogy az egyébként még élő garancia megmaradjon.Nem?
Legalábbis szerintem.Hisz ha nem ott javittatom meg,akkor később egy nem ugyanezen hiba miatt simán ráfoghatják hogy nem él a garancia mert belenyúltak máshol. -
veterán
válasz hevizms #12179 üzenetére
"Ezért nem találsz sokat."
Szerencsére.A gyártó köteles alkatrészt biztosítani. Ezt a Cordonon keresztül teszi. Az eladó garanciás körből kikerült készüléket nem köteles - és nem is szokott amúgy - javíttatni.
Mivel elmondásod szerint nem szakszervizben történt a csere, még az is lehet hogy nem eredeti alkatrészt kaptál.
Azért kérnék állásfoglalást a telenortól, hogy meséljek már el hogy ha az ajánlat a Cordontól jött, miért másik cég javította, és megpendíteném hogy át lettem verve és kerítse elő az üzletvezetőt, aki magyarázza el hogy az ajánlat után miért nem a magyar szakszervizhez vitték...[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
veterán
válasz Williamgrant #12181 üzenetére
A javíttatni szó végén lévő smiley véletlen került oda.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12181 üzenetére
Megfogom kérdezni őket,de ez mennyire biztos hogy csak és kizárolag a Cordon illetékes ezen készülékeket szervizelni?
Ez hol van leírva?
Mert ugye hülyén jönne ki ha verem a nyálamat azt kiderül hogy más is jogosult(pld az emlitett Telamax).
Eléggé hivatalos szerviznek tűnnek ők is,bár tény hogy a Sony nincs felsorolva az általuk hivatalosan szervizelt márkák közt.
Mondjuk érdekes hogy semelyik papiron nem szerepelnek amit kaptam.A számla a Telenortól van.Ja és ettől még fogalmam sincs ezek után hogy hol szervizelték végülis,hisz ezt nekem az eladó csajszi mondta,bár fura hogy mi a fenének kérnek árajánlatot a Cordontól,a készülék volt is ott,ezt bizonyitjáka papirok.Miért nem ott javitották,ha már egyszer ott volt?
[ Szerkesztve ]
-
kuk@c
tag
válasz hevizms #12167 üzenetére
A TMX-ről:
(saját eset):
TMX Ügyfélszolgálat (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
Tisztelt Ügyfelünk!
Szervizünk a Sony logisztikai partnere, a javítást a CORDON Electronics Kft. végzi, ebből kifolyólag náluk érdeklődhet a javítással kapcsolatban.
Kérjük, biztosítási/kárrendezési kérdésekben az alábbi elérhetőségeken érdeklődjön:
....
Mivel ők voltak anno akik a futárt küldték a telómért, Én is Náluk érdeklődtem először... Utána kaptam a fenti választ...
Ui.: mivel nem Én adtam le a telót a Cordon-hoz hanem a TMX, így infót se adtak ki... Jól ki van ez találva...
@
[ Szerkesztve ]
"Csak a Puffin adhat Nekem erőt és mindent lebíró akaratot..."
-
Poiro7
aktív tag
Végre sikerült csatlakoznom wifin-n keresztül a számítógépemhez, de jártamban menetemben a városban folyton felugrik a "Leválasztva a számítógépről" hibajelzés??? Valaki találkozott ilyen problémával
-
hevizms
addikt
válasz VMatteo #12187 üzenetére
Igen persze,de az is ott van nagy betűkkel hogy:SZAKVÉLEMÉNY,ami nem egyenlő szerintem a javitással.
Na mindegy nem offolom tovább a topikot a nyomorommal
Köszönöm a segítséget ,jövő héten személyesen viszem el a készüléket a Cordonhoz.Még egy utolsó kérdés:
aki volt már a Cordonnál:kell előre bejelentkezni vagy csak simán mehetek nyitvatartási időben? -
HofiZoli
senior tag
válasz hevizms #12189 üzenetére
Odamész, húzol sorszámot és vársz. Már nem úgy van hogy csak asztalt borogatunk, ki kell várni a sorunkat Hétfőn megyek a Z3C-ért, kivárom és.... majd meglátjuk
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
geccoblaze
aktív tag
Ha akartok egy jót röhögni egy női magazin telefon-szakértőjén.
[ Szerkesztve ]
Ericsson GA 628 -> Sony CMD J6 -> Ericsson T65 -> Nokia 6610 -> Nokia N95 8GB -> Samsung Galaxy SII -> Sony Xperia Z3 Compact -> Samsung Galaxy S7 -> Samsung Galaxy S21
-
ViharVadász
őstag
válasz geccoblaze #12192 üzenetére
Most így kíváncsiságból elolvastam ennek a nőnek néhány hírét, és azt mondom, mára ennyi elég volt az internetből.
"Video games are meant to be just one thing: fun. Fun for everyone"
-
|AP|
veterán
válasz geccoblaze #12192 üzenetére
... aztaqrva... azt felhozni es ios mellett, hogy jobban testreszabható?
Egyébként aki ennyire ért hozzá, annak valóban az ios a jobb választás... -
holozis_HUN
veterán
MI a f*szom...
Kezdjük ott: van ujjlenyomat olvasó rengeteg Androidos telefonban, és egyéb kódok.
IOS személyre szabhatóság + jobban mint az Android?: hadjuk má itt besírtam...
Elegáns külső (rózsarany iphone 6s): Aranyom b*zd már le egy SONY mellé és akkor meglátod mi az elegáns, ritka ronda az iPhone 6, sztem a legszebb iPhone az 5S, de az se ér fel egy SONY-hoz...)
Tovább bírja aksival? Ahha...... -.-"
Ilyen érvek Android mellett, hogy távirányító, fejet elforgatva megáll a videó (+ írja hozzá, hogy "hűűű de menőőő"), hangutasításos zenelejászó stb na ezek az érvek...
Kiégtem.
Tessék megnézni a cikk írót, és kikergetni az országból Ja és szőke.
[ Szerkesztve ]
El errar es humano y el perdonar, divino.
-
szabi97
tag
válasz geccoblaze #12192 üzenetére
Jobb az üzemideje iphone-nak? Sokan panaszkodnak hogy 1 napot nem bír ki... (iphone 6-os száriára panaszkodnak)
Sony-t akárhogy nyüstölöm, ha 2 napot nem is, de másfelet kibírja. -
csabi94
őstag
válasz ViharVadász #12193 üzenetére
És azóta nem is merül a telefonod, ugye?
-
veterán
válasz hevizms #12185 üzenetére
Gondolom nem tűnt fel hogy van egy olyan papírod is hogy MUNKALAP, ugye?
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
hevizms
addikt
válasz Williamgrant #12198 üzenetére
De feltűnt.
De az is feltűnt hogy az szerintem a bevizsgálás munkalapja.De lehet tévedek.Számomra nem egyértelmű,mert semmi értelmezhető szöveg nincs rajta,csak számok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!