Új hozzászólás Aktív témák
-
Nimda
addikt
válasz norbert1998 #36850 üzenetére
Ezt ugye csak viccnek szántad? max.a háttérkép(ek) fog megváltozni
-
air
nagyúr
Mivel nem Bagyusz csinálta az új CM-et, miért lenne az ő topikjában?
neXus PRIME csinálta, a saját topikjában lehet elérni. CM-hez GApps szintén elérhető a topikba, de esetleg nem találnád, akkor erre van. Egyébként a PA-s GApps csomagok elvileg jók CM-hez, mivel a PA a CM forrására épül.[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Jeffi
aktív tag
Frissítetem a CM-et, nem működik a lezáró gomb.. xdd Ha hosszan nyomom bejön a kikapcs. menü tehát nem magával a gombbal van gond. Magától lezár, nektek se jó vagy nálam van a gond?
SZERK: Most lezárja de ha felakarom nyitni kb. 10mp mire feléled a kijelző xdd (reboot sem oldja meg)
[ Szerkesztve ]
X1X
-
Jeffi
aktív tag
Köszi, kipróbálom.
X1X
-
raziel01
veterán
Jelenleg most a Nexus féle a jobb, mivel az az újabb.
Általában elmondható, hogy mindig az újabb a jobb, mert folyamatosan kerülnek bele új dolgok és javítgatják a hibákat. (vannak kivételek persze amikor rosszul sikerül egy újabb verzió)Amúgy nagyon ajánlom mindenkinek az új CM-et.
Igazi megváltás. Csúcsszuper. Nem is tudok belekötni.
Témákkal is megy szépen. Gravitybox-al is szépen együttműködik.
Számomra CM>PA.[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz norbert1998 #36862 üzenetére
7. hó 17
NEm tudom, hogy 5.-e de ez a legújabb. 1 órája raktam fel.sgeza: XDA-s tapasztalatok alapján lehet bagyusz ROM-jára rárakni a másikat.
Én mondjuk sose szerettem az ilyen "dirty flash"-t de sokan szokták így felrakni és általában működik hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
David_DD
tag
Sziasztok!
Kicsit off a kérdésem de nem találtam rá a választ sajnos. Mik a lépései annak h a greenifyjal system appokat is hibernálni tudjak? (Most azt a lehetőséget ugorjuk át h megveszem playen)
-
vjozsa
csendes tag
Sziasztok! Nem tudom volt-e már róla szó vagy megoldás, de első körben nem találtam. Van egy Telenoros függő SP-m. Bootloader lock-al. Root-ot megoldottam rajta, de nem sikerül a CM11-et felvarázsolni sehogyan sem. Valakinek sikerült már ebben a konfigban? Függetlennel nem lenne probléma, de itt más a helyzet sajnos. Köszi előre is.
-
blakey
titán
válasz vjozsa #36868 üzenetére
Nem egy embernek sikerült. Pontosan kövesd a leírásokat, ha rootoltad a telót és van cwm, akkor Full wipe és mehet a cm11, gapps majd kikapcs, és flashtool-al a 205-ös kernel, utána reboot és kész, ennyi.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
air
nagyúr
PA-hoz már OTA Updater is van.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
Classius
aktív tag
Sziasztok!
Olyan problémám adódott, hogy egyik napról a másikra a hangerő típusok közül ha a "Zene, videó, játékok és egyéb média" hangsávot tekergetném, akkor meg sem mukkan a készülék. Magát a problémát úgy vettem észre hogy hívni szeretnék valakit és síri csend van a telefonban, de ha kihangosításra megyek már hallom...Ha zenét akarok lejátszani Walkman-ben akkor kihangosítva meg sem mukkan, de ha headsetet rakok rá akkor hallom. Értesítések (facebook sms stb) hangját megkapom, csengőhangom is szól, ébresztő is, de valami beállt a telefonban vagy nemtudom és bizonyos helyeken ahol kéne nem szól. Ujrainditás megvolt 3x is, reset gombbal 2x, de semmi nem változott.
Ötletek?“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
blakey
titán
válasz oliwire #36878 üzenetére
Nem kockáztatom meg, én mindig felteszem a kernelt ha a ROM nem tartalmazza, 3 másodperc. Nem hiányzik a bootloop meg a velejáró macera.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
norbert1998
veterán
Úgy imádom az XPERIA Care-t...
Thank you for contacting Sony Xperia Support.
First of all we apologize for the delay of our answer.
We are sorry to hear you experience any issue with your Sony Xperia™ SP phone. With regards to your inquiry we would like to inform you that at the moment the latest Android version for this Xperia™ model is 4.3. Jelly Bean (12.1.A.1.205) software. The Android 4.4. Kitkat update’s availability for Xperia™ SP devices is currently under investigation. Sony Mobile’s aim is to provide reliable software, services and support on Sony Xperia™ phones, which will satisfy and fulfill our customer’s needs. Please note that we cannot provide you further information regarding future software versions. We suggest you to visit the following links for more information regarding software updates: http://www.sonymobile.com/global-en/software/phones/xperia-sp/ ; http://blogs.sonymobile.com/
In order to solve the experienced issue with your Xperia™ SP device, we suggest you the following.
Please turn off your device then restart it. We advise you to use the Xperia™ Diagnostics application, which enables you to test the functionality of your Xperia™ mobile phone in an easy way. This application will help you to identify possible malfunctions more easily. By using it you are able to test single functions or to run all tests in a sequence. You can download the application from Google Play Store.
In order to download Xperia Diagnostics from Play Store
1. From Application screen find and tap [Google Play Store]
2. Enter in the search box «Xperia Diagnostics»
3. Install the application.After successful installation, the application shortcut will appear in the menu of your mobile phone. Then tap on the icon and run the tests.
We advise you to perform factory reset on your phone. From the main menu, select [Settings], [Backup & Reset] and or [Factory data reset]. Prior to performing a factory data reset, we suggest you to make a backup copy of your data, as this action will result to complete deletion of your data. Please read carefully the warning informations.
If the problem wasn’t solved, please make a new data backup of your Sony Xperia™ mobile phone update or repair your phone’s software via the Sony PC Companion application. PC Companion is a collection of tools and applications you can use when you connect your device to a computer. PC Companion contains Xperia™ Transfer, a tool for moving content from your old phone to your new Xperia™ device. PC Companion also offers device software updates, contacts and calendar management, and a backup and restore feature for your phone content (availability of applications depends on your phone and operator). You can also transfer and organize your media content using Media Go. Over time, more applications can be added and downloaded when made available by Sony or your operator.
PC Companion is preloaded in the memory of your phone for direct installation but also you can download PC Companion from this link for free http://www.sonymobile.com/gb/tools/pc-companion/
To update your phone’s software:
- Start your computer.
- Connect you mobile phone to your computer using the USB cable.
- Start PC Companion application and click on the start button located at the bottom of the [Support Zone] section.
- Follow the instructions that will appear on your screen.
- If there is no update available for your mobile phone please proceeds with [Phone Repair] option follow the instructions that will appear on your screen.Sony Xperia recommends that you keep a backup of your phone data due to possible data loss, before you update. More generally, it is advisable to back up at regular intervals. We would like to suggest you to use the Backup and restore application from the PC Companion.
Should the issue remain we would suggest you to visit the authorized Sony Mobile Service Centers in order to have your Sony Xperia™ mobile phone thoroughly checked. These are the ways you can send your device to the service in case your phone is under Sony Mobile warranty:
• You can visit one of your operator’s shops (Telenor, T-Mobile, Vodafone) from which you purchased the phone in order for them to send the phone for you to the service center.
• You can visit the distributor’s shop from which you purchased the phone.
• You can visit any of the Saturn or Media Markt shops to hand your phone over, as they are official Sony Mobile collection points. These shops will receive your phones and will send them for you to our authorized service center.
• You can send the phone with cargo or you visit the service yourself (CORDON ELECTRONICS HUNGARY: Phone: +361 2720708, Email: ugyfelszolgalat@cordongroup.hu. Address: 1045 Budapest, Széchenyi square 9. Open hours from Monday to Friday 9:00 a.m.- 4.p.m.)Please note that you need to bring with you the proof of purchase (which includes the name of the model, the IMEI number, the Serial Number and the date of purchase) and your warranty card properly filled. We recommend that you keep a backup of your phone data due to possible data loss, before you hand your phone over for service.
Feel free to contact us in the future in Hungarian language as well, we are always at your disposal.
Should you require any further assistance please contact us through the telephone number +36 1 880 47 47. For more information on our products, services and support please visit www.sonymobile.com.
Please be aware that if you do not respond within 7 days of this email your query will be automatically closed. Any further communications will not reach our support and a new query will need to be raised.
Kind Regards,
Én ezt írtam nekik: (jó, tudom már, hogy lehetett volna magyarul is írni, az angol nyelvaszakosok kíméljenek továbbá sok hibámra rájöttem már, de arra már elküldtem, és azzal volt a gond, hogy akkor egyáltalán nem sikerült olyan szépe, hivatalosan megfogalmazni
Dear Sony Support,
we, SP users, are happy with the new Android version, the 12.1.A.1.205. There is one bigger problem with it and I think you know about it. It is when the screen randomly become (mostly) yellow and freeze at the actual shown image. It always looks yellow for only 5-6 secundums. Yesterday PCTRB wrote about a new version for the SP. It's number is 12.1.A.1.207. We think it is to fix the "yellowing" and maybe something new. But I am almost sure it is still a 4.3 JB android because of the buld number. KitKat's probably be like 12.2.A.1.xyz. And this is the reason we are afraid of we will not get KitKat for this device. It was said that in 2014, June-July we will get the KitKat, but there are no news about it.
So, could you tell me or us something about the KitKat for the SP? We'll appretiate it.
I look forward to hearing from you as soon as possible. -
Classius
aktív tag
válasz norbert1998 #36882 üzenetére
Aztaaa! Köszönöm kb mióta írtad ki-be húzogattam ( ) és megjavult! Fuu ezer hála!
“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
sayCet
aktív tag
válasz norbert1998 #36884 üzenetére
Simán hülyének néztek...
Tyger! Tyger! burning bright In the forests of the night, What immortal hand or eye Could frame thy fearful symmetry?
-
pappbence96
csendes tag
Sziasztok!
Már több mint 2 hónapja SlimKat 4.4 van a telefonomon, de a sorozatos fagyások miatt tervezem újrahúzni. Látom, idő közben több új custom rom is jött ki rá, sőt, gyári frissítés is. Az volna a kérdésem, hogy szerintetek megéri visszatenni az alap ROMot, vagy inkább valamelyik főzöttel próbálkozzak? Hiányoznak a Sony appok (lockscreen, walkman, stb...), de a memóriakezelés legutóbb még elég gyér volt a hivatalos rendszer alatt. Mit javasoltok, mi lenne az optimális megoldás? Előre is köszi! -
ubiessuni
tag
Sziasztok.
Próbálgatom az új cm-et,nálam annyi probléma van vele,hogy telefonàlásnàl,kihangositàskor nagyon visszhangzik a màsik félnél.Lehet ezzel kezdeni valamit? -
blakey
titán
Úgy ahogy nem érted, hogy miért macera, mint írtam, hagyjuk. Nem foglak felviágosítani a szokásaimról, ami neked nem macera az másnak az lehet és fordítva is igaz, Utálom szétkapni a telefont és nyomkodni a "hátsóját".
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Athes88
tag
Üdv.
Valaki megtudja mondani hogy miért van az hogy amikor feltelepítettem a heroes 3-at telóra létrehozta a mappát és ide kell bemásolni a többi fájlt gépről de míg telón látszik a mappa addig gépen semmi se. Ez miért van mi lehet a baj mert nekem már ötletem sincs.(már egyszer felraktam de akkor nem volt ilyen gondom) Köszi a választ.
-
nova001
senior tag
PA build 7 van fent, felajánlott valami frissitést, érdemes feltenni ?
+ megnyomom a képernyő zárt gombot és vagy 1 másodperc eltelik mire feléled a képernyő, mitöl van ez ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.