Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz szacsee #7 üzenetére

    Ennek nincs köze a grafikus API-khoz. Itt arról van szó, hogy amit eddig a CPU számolt, azt az IGP sokkal hatékonyabban fel tudja dolgozni. Az Intel szempontjából nyilván a next-gen Havok a lényeges, mert az ma még konzol-only, de hasonló előnyt biztosító az integrációval semmi akadálya egy OpenCL 2.x portnak PC-re. De a konzolokra nagyon elkezdték kutatni az útkeresés reformját, ami a CPU-knál sokkal jobban illik a grafikus vezérlőkre, mert egy útkeresés lehet egy szál, és ezeknek a hardvereknek sokkal több száluk van. Párhuzamosan akár ezer útkeresést is lenyomnak egyszerre, vagyis több tucat ember tevékenységét sokkal gyorsabban szimulálják. Ezzel eltűnnének az erőforrás hiányában egy helyben álló NPC-k. :)

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák