Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz pengwin #118 üzenetére

    "Csak meglepően sok akksi kell azokba is"
    Kell persze mert az cella maga az áramot termel és nem feltétlen olyan egyenletesen, amit ahogy szükséged van rá épp gyorsításnál, vagy lassításnál, ezért kell bele az aki ami köztes egyenletes áramforrásként szolgál, lényegében a felesleges +termelt áramot bele töltöd és felhasználod hogy hatékonyabb legyen.
    Nagy most ugye ennek van egy olyan hátulütője, hogy aksi súlya, a cella súlya + hidrogén súlya, így igazából korlátozva van maga a megtehető távolság.
    Valósan egy egyetlen előnye az egésznek a gyors utántöltés.

    És én is pontosan egy olyan zöld energiás jövőben tudnám elképzelni, ahol a felesleget használjuk fel elektrolízises hidrogén termelésre(ezt amúgy én településenként tudnám elképzelni 1-1 töltő kúttal X emberre leosztva), de ennek is van egy olyan hatékonysági kérdése, hogy az elektrolízis nagyon sok energiába kerül hatékonyság szempontjából, akkor nem jobb-e esetleg valamilyen hatékonyabb tárolásba fektetni?

    Illetve inkább szállítmányozásban tudnám elképzelni, ahol fontos a gyors megfordulás és az eszköz kihasználtsága. Egyéni személyszállításra csak nagyon kevés esetben használható.

    Amúgy a jelenlegi közlekedésnek van egy olyan része, ami jelenleg teljesen elképzelhetetlen szénhidrátok nélkül és az a repülés, és a hajóközlekedés mellett ez az egyik legnagyobb CO2 termelő globális viszonylatban.

  • axioma

    veterán

    válasz pengwin #118 üzenetére

    Ja hogy akkor ez egy villanyauto rex-szel? Hat annak meg mi ertelme vna, hogy a rex motor hidrogennel menjen benzin helyett... tehcnologiailag is meg elerhetosegileg is erdemesebb akkor mar egy sima benzines robogomotor, mint pl. az i3-ban.

Új hozzászólás Aktív témák