Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
panderson
tag
válasz skylinelaca #5 üzenetére
Érdekes, de néhány manővert inkább magam csinálnék meg, ezért kifejezetten hátrány, ha nincs rajta kormány és pedál. Biztos meg lehet vitatni szóban a kocsival, de az túl lassú folyamat. Főleg európai városok szűk és kacskaringós utcái lesznek problémásak.
Meg ugye az is érdekes lesz, hányszor fog vészfékezni, mert a zsiguli elévág gond nélkül...mephi666: szerintem a sofőrnek akkor is józannak kell lennie, mert ő az utsó esély ha vmi baj van. A repülőkön is van autópilóta, mégis kegyetlen szigorúak a pilóták állapotát nézve.
[ Szerkesztve ]
-
panderson
tag
Kernel: Az 5+ éve létező automata beparkolási rendszer is tud olyat, hogy megérkezel és ráböksz a kijelzőn a zölddel körülhatárolt (lehetségesnek ítélt) helyek közül. Ez nem gond. De az új rendszer figyelembe vehetné a tilos megállni táblát úgyhogy ne legyen az, hogy a Margit körúton Vérpistike egy sávossá szűkíti a forgalmat, mert elvből nem fog parkolni+fizetni+sétálni.
"Még a végén gondol egyet és nekivezet a szembe jövő kamionnak..."
tothmaxy182: Ez komoly aggály forrása, egyetértek! -
panderson
tag
válasz Cathfaern #28 üzenetére
Persze, de bármikor bekövetkezhet az autopilóta hibája, ezért nem hagyhatják el a helyüket a repülés teljes időtartama alatt, mert ők felelősek azért, hogy a sok ember túlélje. Egy gép nem vonható felelősségre a mai napig.
strogov: Ezt akartam írni én is, hogy ha ki is hozzák, attól még nem fogják egyszerre lecserélni az összes jelenlegi járművet ezekre, úgyhogy vezetési élmény és bosszankodás még jó sokáig lesz
[ Szerkesztve ]
-
panderson
tag
válasz Cathfaern #36 üzenetére
Cathfaern: "Szóval ha általánosan elterjednek az automata autók, és lényegében megszűnnek a bírságok, akkor bizony állami szinten az hiányt (bevétel csökkenést) fog jelenteni."
Na azt szeretném megélni!!erkxt: Gondolom a hatóságoknak lesz hozzáférése a te kocsidban lévő vészleállító piros gombhoz.
djculture: inkább a mai GPS navigálók 3-5 méteres holtjátéka aggaszt. Nem mindegy hogy a vitrinbe parkol be az autó, vagy a kereszteződésbe..
[ Szerkesztve ]
-
panderson
tag
válasz Cathfaern #44 üzenetére
Cathfaern: Lehet hogy visszaesik, de megszűnni nem fognak, a lassan kikopó manuális járművek miatt. Amúgy meg ha állambácsi éhezne a kiesés miatt, eddig sosem habozott egy új adóval megoldani a helyzetet.
Tehát ilyen szociökonómiai aggályokkal nagyon a helyzet előtt jársz szerintemmephi666: sarkított példának hoztam, de gondolj csak bele mennyi NFC-t kellene bevetni az ilyen helyzetek elkerülése miatt.
Amúgy GPS-nek muszáj lesz fejlődnie, mert ha a nagy álmunk az, hogy az autók egymás között megdumcsizzák ki hol van az úton, annak ez alapfeltétele.Borosz: rosszul értelmezed, a kenőpénz után még mindig reménykedned kell, hogy nem síbolják el és valóban megtörténik, amiért (le)fizettél. A közmédiában csak a "reménykedik" részét kell említeni az előző mondatból.
[ Szerkesztve ]
-
panderson
tag
lapa: Most ezt nem értem, ez egy újabb concept autó, amit 1-nél több userrel akarnak tesztelni. Nem lesz holnaptól kötelező ezzel kihordani a tejet.
Egyébként jó buli lesz, a jó magyar lámpákhoz mérten 1 másodperc alatt megállni, a sárga jelzésnek megfelelően.
Meg újabb probléma szvsz az oldalról, alulról és felülről érkező bringások, motorosok, és egyéb hajmeresztő eszetlenekre felkészíteni a rendszert. Mert így látatlanban mit tudsz beprogramozni: túl közeli ojjektum --> lassíts a közelség függvényében... ezzel 2 percenként megállna a kocsi, mert mégsem mehetsz át a kerékpároson egy else paragrafussal..
-
panderson
tag
Szerintem le tud szállni, már régóta létezik az ILS és felszállni is fel tud, de pont hogy nem engedik használni, mert már jó sok gép zuhant le úgy, hogy a pilóta vakon hitt az autopilótának. A NatGeo-n vetített Légikatasztrófák c. sorozat kb. fele erről szól.
[ Szerkesztve ]
-
panderson
tag
strogov: meg ugye a Toyota-nak volt az automata gázadású modelljei, csupa jóság
-
panderson
tag
mephi666: Ez inkább utópisztikus szvsz, mert (csak hogy a pilótákon lovagoljak) előáll az a helyzet, amikor a technika túltömi a fejedet és döntésképtelenné válnál. Ezért merik még csak 40km-ig tesztelni, mert ott még talán van esélyed felfogni ha mégis hiba csúszik a mátrixba.
dabadab: Ez már valós gond, hogy a rutin az ami végső soron megmenthet. A pilóta aki 1000 órát olvasott könyveket nem nagy esélyekkel indul a viharba.
-
-
panderson
tag
dabadab: "alapveto dolgok nem a vegso teszteken derulnek ki."
Az SSH mostan beharangozott hibája edge-case? Ha igen, akkor az edge vs. use case kategóriákkal lehet baj.De távolabbról nézve nem értem miről akarsz meggyőzni, hogy ne fórumozzunk, mert már mindenre gondoltak a fejlesztők?
-
panderson
tag
"Az openSSL hibajara gondolsz?"
Ejh, ez nekem ciki Bocs!"Nem, csak azt szeretnem, ha a hozzaszolasok a "tudod mit medve? B+ a funyirodat!"-szinvonal fole emelkednenek."
Nem kötekedni akarok, de a cikk is általános hír. Forráskódot nem tudjuk kivesézni, mert nem lett mellékelve. -
panderson
tag
"Utaztam már ilyen buszokkal, vicc az egész."
Gyanítom, hogy BKV szakszerűséggel karbantartott buszról beszélsz, mert pl. felénk az újabb Mercedesek is járnak, amiknek csak D gombja van és semmit sem érezni az Annahegyi emelkedőn (hosszú, közepesen meredek és 2 megállóval, úgyhogy leggyakrabban meg is kell állnia a közepén, majd újra elindulni).
Ugyanakkor sajnálom a MAN-os BKV buszvezetőket, akik megbírkóznak a kézi váltóval immáron 10 éve lassan. Meg törném le a kezét annak aki ilyet vett a Budapestre.De visszatérve a témára, a google autóban elektromos motor van, itt a klasszikus seb.váltó pro/kontra mit keres?
-
panderson
tag
"Nem csak BP létezik ám, meg csúcsforgalom."
A szóban forgó mobil 40k/h-ra van korlátozva, tehát ez az ideális környezete. Nem az autópálya.
Másként mondva, ahol nyílt a terep, gyér a forgalom és nem sietek, ott a vezetés öröm is, nyilván nem a műanyag-buborék kocsiban 40-el -
panderson
tag
Az a baj, hogy egyenes terjedésű hullámokkal működik, ezért magasról kell rálátnia a helyzetre, hogy messzire/az előtte lévő autó mögül is. Tehát kvázi csak az önnön autó a holttere, minden mást "lát". A véglegesben nyilván el lesz rejtve, most "csak működjön" jelleggel van ott. Meg így menőbb / és felismerhetőbb.
-
panderson
tag
válasz MCGaiwer #179 üzenetére
Na pont ezzel reagáltam az elején, hogy a "hozam" rögtön más értelmet kap ha egy hozzád közel állót gázolnának el. Nem hiszem hogy akkor is a malária fertőzött kutakra gondolnál..
De ha szerinted a google hasznosabban is el tudná költeni a pénzét, ezt vele tárgyald le, itt a fórumon egy önjáró villanyautó topic-jában nem fogja megtalálni a google vezetősége.
-
panderson
tag
válasz DeathAdder #194 üzenetére
"Lehet baleset veszélyesebb, de ha kihívom a sorsot legalább érezem, hogy élek"
[troll on] Arra az 1 percre... [troll off]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen