Új hozzászólás Aktív témák
-
blueMerle
veterán
Megérkeztem a topicba
Komoly fél napja vagyok Spica tulaj és ez életem elsö Androidos cucca, szóval kérdésekkel engem ha lehet még ne bombázzatok
A telefonom szlovák, ha ez jelent valamit a frissítés szempontjából. Feltoltam a PC Studiot, elöször nem ismerte fel, majd restart után mégis. Elöjött hogy frissíteni kellene nyomtam OK-t majd nem támogatottat dobott nekem is. Utána kaptam egy olyat is, hogy nem tud a szerverhez kapcsolódni. Valami biztos van a háttérben, szerintem tényleg csak napok kérdése.
-
blueMerle
veterán
Naaahhh végre felismerte a 64 bites Win7 is. Szerverhez nem sikerult kapcsolodni tehat mostmár csak hátra kell dölni, minden be van élesítve és lesni mikor lesz nekünk is elérhető a frissítés.
Addigis kérdezek: van fenn nekem legális Sygic. Azt majd újra kell telepíteni? Illetve menni fog egyáltalán 2.1-en? Dobozán csak ennyi áll: Android
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
válasz 8nemesis8 #5328 üzenetére
Naigen. Most dojcselandban mindenki boldog mert már megy a frissítés, a kérdés az hogy mégis mi az oka hogy itt, pórnépföldön erre még várni kell? A cucc kész van, szerverre is fel van lőve, müködőképes...búgják meg
Naponta 3x lesem az NPS-re dugva a telót de csak nem sikerül csatlakozni a szerverhez. Miért nem azt írja ki a kamuzás helyett hogy BLOKKOLVA. AZÉRT MERT....MERT.
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Nem bírtam ki, és Samsungos barátom utánakérdezett nekem. Na, srácok nagyon úgy néz ki hogy 28.-án lesz elérhetö
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
válasz feri1014 #5520 üzenetére
Hajszálkarcokkal biztos hogy tele van a kijelződ, napsütésben a megfelelő szögből nézve látszanak is De ez még nem akkora gond, mintha történik egy baleset, és tényleg komolyan megkarcolódik. A balesetekre pedig általában az ember nem számít, nem számol velük, mégcsak nem is kell hogy Te okozd.
Én speciel át sem veszek az üzletben karcos kijelzős telefont pláne nem érintőképernyőset. Egyszerüen eladhatatlan.
-
blueMerle
veterán
válasz ToM2oo4 #5851 üzenetére
Kezd a dolog valóban egyre nevetségesebbé vállni. A legnagyobb poén hogy teljesen kész, semmi, tehát semmit nem kellene tenniük hogy mi is elérhessük mint a németek csak feloldani a korlátozást. Ez olyan valami lehet hogy ül a nagy Günther a piros gomb előtt és gondolkodik...na megnyomjan szarosok? Najó....áááhh háááháhháá mégsem bazzeg gyíkok vagytok nahhát...najó mégis....áhhhháááhhháá ,mekkora poén nem nyomtam meg....na jólvan látom sír a szátok megnyomom....és mindjárt....bwuhááhááá ez hatalmas elhittétek megint hogy megnyomom.....
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Értelemszerüen a bolti, független árról beszéltem, a szolgáltatói akciókat ha előre ismerném, akkor valószínüleg egy nagyon gazdag ember lehetnék
Évek óta mobilkereskedelemmel foglalkozom, és egyszerüen tudom, hogy ez az időszak, amikor az árak picit feljebb kúsznak vagy nem mozdulnak ha egy bizonyos modell sikeres.
-
blueMerle
veterán
válasz kardosbalint #6006 üzenetére
Egyáltalán nem biztos. Én sem kaptam hozzá, márpedig az enyém a leghivatalosabb helyröl jött, egyenesen a Samsungos beszállítóm hozta, aki a márka egyik hazai forgalmazója.
A kérdésre válaszolva pedig: Sygic. Mert nagyon olcsó és eddig nálam 8000km-en egyszer sem tévedett Európa 6 országában. És mert nem egy utolsó tájparaszt banda terméke, akinél csak addig vagy kedves ügyfél amíg csengetsz, utána pedig nagyon magasról le vagy sz*rva. A "mélyen tisztelt" NavNgo-ról beszélek, értelemszerüen.
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
-
blueMerle
veterán
Gyerekek. Értsétek meg hogy van aki munkára is használja a telefonját és nem csak geekeskedik és főzött romokkal szórakozik.
Pl. nekem fontos lenne, ugyanis a játékokból kinőttem, és munkára is használom a telefonom, bizony nem marhaság egy stabil szinkronizációs program. Pl. Outlook, névjegyek-üzenetek mentése,...
Azt hiszem most elégeltem meg a Samsung töketlenségét Felhívom őket hogy k*rvára kezdjenek magukkal valamit, mert kezd nagyon elegem lenni a seggvakarásból. Amilyen örömmel vettem ezt a telefont, egyre jobban hajlok affelé, hogy hagyom az egész androidos samsungos egyveleget a fenébe.
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Yeehaaa na véégre megy a frissítés NPS-el 2.1-re HIVATALOSAN mégiscsak meghallgattaták imáinkat Lassan de biztosan felmászott, párszor újraindult. A gondom csak az hogy a háttérkép fix, és Steve Jobs Bill Gatessel karöltve látható rajta, miközben röhögnek és mutogatnak. Akkor most valami hiba csúszott a frissítésbe?
ps.:
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Tele van egymásnak ellentmondó infókkal a net. Az már biztos hogy 1.5-ös NPS-el kell frissíteni. Szerintem fogalmazzunk meg egy szép levelet, névvel írjuk alá mindannyian és küldjük el a Samunak hogy mi az oka annak, hogy lassan már mindenhol elérhető kivéve minket
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
-
blueMerle
veterán
Lejárt a mod idő.
Egyébként nem kell apndroid, elég a net profilt törölni és helló nincs netelérés Nekem is így van és 0MB az adatforgalom
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Nem tudom. Nem netezek rajta csak wifin igy fogalmam sincs hol van az adatforgalom számláló. Nincs rá szükségem.
Én is panelban, jelenleg 17 wlan jelet fogok, ebből 6 teljesen nyitott és 5re gond nélkül tudok csatlakozni Természetesen nem teszem, még mielőtt valaki megdobálna virtuális ürülékkel.
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
válasz germinator66 #9680 üzenetére
Március 17. óta elérhető a Spicára a hivatalos 2.1 frissítés, úghogy nagyon nem most van az a most. Az hogy nálunk még nem, az egy dolog.
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Szerintem most jött el az a pont hogy aki eddig nem tette fel Odinnal az mostmár tényleg várjon Már elvileg minden szolgáltatónál ott van a 2.1, úgyhogy ez tényleg csak napok/órák kérdése lehet.
duffbeer: akkor már mehetsz is mert elvileg holnaptól a Samsung szerviz is tud frissíteni ill. bármely szolgáltató
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Egy kis érdekesség. Még tegnap este is, az NPS kiírta hogy a legfrisebb van rajta /1.5/, ma pedig jön a hibaüzenet hogy nem tud csatlakozni a szerverhez, egyszer sem. Úgyhogy valami készül
-
blueMerle
veterán
válasz futureboy #10223 üzenetére
Mielött röhögsz azért kérdezz rá a dolgok hátterére, szivesen elmondom. Nekem is van egy márkaboltom, tehát mi is a márka képviselöi vagyunk. Elvileg. Gyakorlatilag ez arról szól hogy ugyanúgy különálló cég vagyunk ahol én vagyok a főnök, nekem nincs felettesem. Az anyacég nekünk nem parancsol. Annyi pluszt kapunk, hogy hivatalos szervizpontként müködünk, megkapjuk a frissítéseket, fent vagyunk a weblapjukon, vannak tölük marketing cuccaink, hirdetési eszközök /világítós logó kint, pult, vitrinek, stb.../. Az alkalmazottak állandó képzését is nekem kell fizetnem. A lényeg: az hogy a hivatalos szervizekben bizonyos dolgok menete nem ugyanaz, az a fentek leírtak miatt van.
-
blueMerle
veterán
NPS-el akartam frissiteni gyari fuggetlent. Kiirta hogy van frissites, ranyomtan, lehuzta, kiirta hogy hiba, aztan klikk a Surgos helyreallitas gombra azota 0 szazalekon all 1 oraja, a telon csak a Samsung felirat.
A Samsung gyari hivatalos frissito progija kinyirt a telot. Gratuálok
-
blueMerle
veterán
Most nézem csak: frissítette 1.5-re Ez komoly
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán