Új hozzászólás Aktív témák
-
vwpolopg
őstag
válasz Multi13 #87266 üzenetére
Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, "Prémium Assistance" szolgáltatásunk keretében ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. A készülék biztonságos szállításához szükséges dobozról, csomagolásról mi gondoskodunk.
Hogy működik a Prémium Assistance szolgáltatásunk?
Futárunk az Önnel előre egyeztetett helyen és napon javításra átveszi Öntől a készüléket.
Lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk a készüléket, majd az Önnel előre egyeztetett helyen és napon visszaadjuk azt.Hogyan igényelheti a Prémium Assistance?
1. Jelentkezzen be, vagy regisztráljon, ha még nincs My Samsung profilja.
2. Ha még nem tette, regisztrálja prémium Samsung készülékét a Termékeim oldalon.
3. Töltse ki az igénylőlapot a Prémium Assistance oldalon.A szolgáltatás igénybevételéhez rendelkeznie kell a készülék vásárlását igazoló számlával és a kereskedő által kitöltött és lebélyegzett, érvényes jótállási jeggyel, valamint regisztráció útján meghosszabbított garancia esetében az igazoló lappal.
Ennyi. Belépsz, leadod az igénylést, hívnak, jönnek, elviszik, visszahozzák, örülsz. Ha nem javíttatni akarod, nem tudom, hogy a 72 óra érvényes-e egy cserélt készülékre is vagy sem, hátha itt van valami szaki aki megmondja...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független megkímélt akku 97%
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független bontatlan 1 év Apple garancia
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával