Új hozzászólás Aktív témák

  • vwpolopg

    őstag

    válasz Multi13 #87266 üzenetére

    Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, "Prémium Assistance" szolgáltatásunk keretében ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. A készülék biztonságos szállításához szükséges dobozról, csomagolásról mi gondoskodunk.

    Hogy működik a Prémium Assistance szolgáltatásunk?

    Futárunk az Önnel előre egyeztetett helyen és napon javításra átveszi Öntől a készüléket.
    Lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk a készüléket, majd az Önnel előre egyeztetett helyen és napon visszaadjuk azt.

    Hogyan igényelheti a Prémium Assistance?

    1. Jelentkezzen be, vagy regisztráljon, ha még nincs My Samsung profilja.
    2. Ha még nem tette, regisztrálja prémium Samsung készülékét a Termékeim oldalon.
    3. Töltse ki az igénylőlapot a Prémium Assistance oldalon.

    A szolgáltatás igénybevételéhez rendelkeznie kell a készülék vásárlását igazoló számlával és a kereskedő által kitöltött és lebélyegzett, érvényes jótállási jeggyel, valamint regisztráció útján meghosszabbított garancia esetében az igazoló lappal.

    Ennyi. Belépsz, leadod az igénylést, hívnak, jönnek, elviszik, visszahozzák, örülsz. :D Ha nem javíttatni akarod, nem tudom, hogy a 72 óra érvényes-e egy cserélt készülékre is vagy sem, hátha itt van valami szaki aki megmondja...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák