Új hozzászólás Aktív témák

  • JMarty

    tag

    válasz Mr.Silkó #42345 üzenetére

    Nálam is hasonló esett meg. 3 hónapig nem volt telefonom...
    0 kilóméteteresen megvettem az S7 Edget, ami 3 hét után elkezdett magától újraindulni (kb 30 percenként). Váci úti szervíz, 2 hét alatt főpanel csere. Örültem, minden működött. 2 hónappal később egyszercsak kikapcsolt. Se kép, se hang. Vissza Váci út, 3 hét várakozás, Főpanel, kujelző, akksi csere. Hazaviszem a telefont, beüzemelem és nem működik az érintőkijelző alsó fele... Visszamentem még aznap, kértem az üzletvezetőt aki elhajtott, hogy cserélik a kijelzőt újra... Felhívtam a Samsung Magyarországot, kilátásba helyeztem a fogyasztóvédelmet, jogi útra terelést, stb. Kedves hölgy nyugtatott és tájékoztatott, hogy adjam le a telefont a Váci úti szervízbe és kivizsgálják. Újabb 3 hét...

    Sajnos ennyit nem tudtam nélkülözni a telefonom, vettem egy S8-at.

    A story vége, csereutalvány, hosszas várakozás, és soha többet Váci úti szervíz. Nem tudom mit teszek, ha beszarik az S8, sajnos a rossz tapasztalat miatt lehet nem is fogok legközelebb Samsungot venni.

Új hozzászólás Aktív témák