Új hozzászólás Aktív témák

  • #33253120

    törölt tag

    válasz ollie #14303 üzenetére

    Egyszer régen nagyon régen.
    Zúgó erdő közepében.

    Ja, ez nem az.
    De egyszer régen nagyon régen, talán a galaxy s advance topicban felmerült, hogy van a Samsungnak egyszeri méltányossági javítása.
    Azaz ha úgy látják, a nem garanciális baj baj miatt beadott telefont is szervízelik.
    Ott több embernek sikerült olyan javítást kezdeményezni, amit máshol kinevetnek.... Cseréltek karcos kijelzőt micro usb baj elhárítása mellett, telefon új kerettel jött vissza random fagyás utáni szervízről, stb...Volt olyan srác aki hőkülönbség miatt elrepedt telefonját vette fel szervízre, és ahogy kilépett a boltból (majd megy érte a futár) kiverték a kezéből. Túl sok repedés lett rajta. Visszament, boltos igazolta, ő is írt a mysamsungon, és meg lett csinálva a vas. Aztán később a Galaxy Express LTE topicban is volt olyan akinek elrepedt a keret, ezt beadta első hibára, és cserélték a keretet.
    Jó, ok, ez sem volt sosem automatikus. Általában akkor volt ilyen ha a mysamsungon kérdés/válasz megvolt, és a mysamsung ajánlotta fel a futárt. Ha meg a szervíz hülye, akkor én pl kaptam utolsó garanciapapíros futáros javítás helyett csereutalványt, meg egy ajándék szivargyújtótöltőt.
    Éredekesen tolják mindenesetre. Én ha bajom van vagy Samsung Experience Store, vagy MySamsung vonalon intézek mindent. Minél nagyobb a baj, annál jobban MySamsung, mert az írás nem felejt.

Új hozzászólás Aktív témák