- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
-
IT café
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sgeza
veterán
válasz szabee49 #17904 üzenetére
Azért kérdezem, mert nálunk a munkahelyen vegyes gyakorisággal sokunknak csinál ilyet, persze azért a tiednél ritkábban. Mi a Vodafone-nál vagyunk, ezért kérdeztem. Szerintem a 4G-hez lehet köze, úgyhogy elsőként próbáld meg azt, hogy néhány napra átállítod a hálózati módot lte-ről wcdma-ra. Amúgy még nem sikerült rájönni, hogy a szolgáltató vagy a telefon hibája-e, mert más telefonnal és más szolgáltatónál is csinálja, bár nekem egy kicsit úgy tűnik, mintha inkább az s6-hoz lenne köze sajnos.
-
sgeza
veterán
válasz Hency77 #17954 üzenetére
Nem az a baj. Nálunk a munkahelyen sokaknak csinál ilyet, és mi is a Vodafone-nál vagyunk. Hiába a friss szoftver, új SIM, akkor is csinálja. Nem tudom, hogy az S6 vagy a Vodafone hibája-e, esetleg mindkettőé együtt, de úgy tűnik, hogy a 4G-hez lehet köze. Próbáld ki azt, hogy átállítod 3G-re (WCDMA automatikus)!
-
sgeza
veterán
Sajnos 1127 óra után újra kell indítanom a telefont...az oka: új Vodafone-os frissítés érkezett! Pontosabban nem is én indítom újra, hanem a frissítő ezt megteszi, de ez részletkérdés. A legutóbbi újraindítás is ugyanilyen ok miatt történt. Konklúzió: a két frissítés között 1127 óra és kb. 30 perc telt el!
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz robi baggio #17988 üzenetére
Garicsere, ha zavar. 2 kollégámnak is csinált ilyet.
-
sgeza
veterán
válasz haxiboy #17993 üzenetére
De igen, lehet védeni!
Úgy hívják, hogy Újraaktiválás tiltása, és a zárolt képernyő és védelem menün belül a mobil megkeresése menüben találod. Samsung fiók kell hozzá.
Ja, bocs, nem egészen ezt kérdezted. Olyan nincs, hogy ne tudja kikapcsolni, de olyan van, hogy factory reset vagy rom újrahúzás után se tudja használni. Ezt írtam le fentebb.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
-
sgeza
veterán
válasz Markizmark #18291 üzenetére
Laptopról is simán tölt, nem kell neki 2000mA! Annyi kell neki, amennyit felvesz a teló, meg amennyi jut neki. Én is laptopról töltöm, és nem tölt lassan!
-
sgeza
veterán
válasz beloadjoker #18365 üzenetére
Figyelmesebben kellene neked is olvasni a mi válaszunkat! Feltételezést írtunk, a verziószámokra, hogy "valószínűleg", nem pedig, hogy "biztos"! Mindenkinek világos, hogy touchwiz verziót írtál, de nekünk az s6-on 4.0 van, ezért jött a feltételezés, hogy esetleg az illető android verziószámot írt.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz Intel q8200 #18690 üzenetére
Én 21 órája vettem le a töltőről, és még van benne 25%. A kijelző idő pedig 4 óra 46 percnél jár. :-)
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Ott van a szövegben. Rögzíti azt is, amit épp nem látsz a képernyőn, de görgetéssel megjelenne. PC-re is van ilyen printscreenes progi, pl.: Snagit, ami a hagyományos printscreennel ellentétben a képernyőn csak görgetéssel megjelenő tartalmakat is rögzíti.
Ez egyébként hasznos tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz #67656192 #18860 üzenetére
Hát azért nem egészen! Ha mondjuk egy ügyben nekem van igazam, akkor hidegen hagy, hogy leszarják-e, mert addig megyek az üggyel, amíg csak lehet. De most ebbe ne menjünk bele, már többször volt ilyenről szó, és nincs értelmes végeredménye. Mindenesetre számít a kiállás, nem kell rögtön "megfutamodni". Nekem is és kollégámnak is cserélték a rózsaszínes kijelzőt, pedig neki nagyon nem akarták, csak rohadtul nem hagyta annyiban, mert egyértelmű volt a problémája, hogy ez hibának tekintendő.
-
sgeza
veterán
válasz #67656192 #18866 üzenetére
Pont ezért írtam, hogy felesleges ebbe belemenni. Tudod mi az, hogy például? A rózsaszín kijelző egy hasonló esetre volt példa, mivel arra is úgymond valaki kimondta, hogy nem cserélik, pedig de! Ha te így gondolod, akkor törődj bele, te dolgod. Fogyasztóvédelemről és törvényekről hallottál? Hülyeség a fejjel falnak hasonlat. Tehát ha valaki nagyobb, mint te, akkor azt csinál veled, amit akar? Ez nem így megy.
De mondom, ne folytassuk, mert nem vezet sehova. Mindenkinek a maga dolga, hogy képes-e érvényesíteni a garanciális igényét. Én csak annyit tettem hozzá, hogy nem kell mindenbe rögtön beletörődni és "megfutamodni"!
[ Szerkesztve ]
-
-
sgeza
veterán
válasz dbdadi1221 #18998 üzenetére
De elvileg alapból mindig csinálnak, bármiért is viszed be szerintem. Mondjuk én az egyik alkalommal szóltam nekik, hogy ne dózerolják, és nem törölték a telót. Azért mindenképpen azt javaslom, hogy ments ki előtte mindent!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen