Új hozzászólás Aktív témák

  • Bigyo13

    őstag

    válasz jim67 #23020 üzenetére

    A matrica átragasztása teljesen bevett eljárás, mivel a Samsung szerviznek nincs jogosultsága IMEI matricát nyomtatni, mivel gyári minőségben nem tud. Ezért minden esetben a telefon cserénél átragasztja a címkét az "új" telefonba, ez a hivatalos eljárás. :K
    A phone Info app-al megnézted a töltőcsatlakozások számát? Abból lehet kideríteni főleg, ha refurbished telefont kaptál és nem újat! Erről korábban részletesen írtam itt! :U
    A cserekészülék biztosítását már nem írja elő rendelet, ha jól tudom és azért ez a gyakorlatban sem működik szinte sehol sem!
    A Telekom ötlete nem rossz, de szakvéleményt ki fog adni? A Telekom? :F
    Igazolást szinte biztos nem fogsz kapni, a szerviznek szinte semmire nincs már jogosultsága, csak arra, hogy továbbküldje a szervizbe:(

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy S3/S5

Új hozzászólás Aktív témák