Új hozzászólás Aktív témák

  • macskea

    őstag

    válasz Syl #32 üzenetére

    Mutathatja egy rendszer két-három embernek teljesen más arcát is. Az egyik munkatársamnak is BB10-es telefonja van(Q10), egy másik feleségének is(Q10), meg nekem (Q5). Utóbbi kettőnknek semmi baja, míg az első említettnek merő szopás az a telefon. Én legalábbis már biztos kidobtam volna a fenébe, de először keresztülvertem volna rajta pár szöget. Nem fagyasok, igaz, de minden más. Nem megy a térképalkalmazás, indokolatlanul kilép az alkalmazásboltból (ezzel használhatatlanná téve a fizetős appokat), vagy mondjuk nem látja a számítógép, ha rádugja USB-n. Meg ami még az eszetekbe jut, valószínűleg egyszer már megtörtént. :P Szóval az ő telefonja szar. Nem a BB10, mert az két másik (meg ki tudja még hány) embernek is pöpec, de nála valamiért mégis leszerepelt. Mi csak annyit szoktunk neki mondani, hogy vigye vissza, mire van a garancia, ha nem erre. Persze nem viszi, szenved, és majd levonja a konzekvenciát, hogy szar a BlackBerry. Hát... lehet ezt így is csinálni, csak az önsorsrontás. Szóval ha egy telefon rendszeresen fagy, a jó megoldás nem az, hogy hónapokig szenvedünk és szidjuk, hanem elvisszük a szervizbe. :)

    ''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

Új hozzászólás Aktív témák