-
IT café
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nadi94
csendes tag
Pontos értékeket most nem tudok írni,de 4 dolog van ami ébresztget.
1. Facebook (ezzel tisztába vagyok)
2. Google-szolgáltatások (ez nem tudom hogy miért ilyen magas, mert amit csak tudtam kikapcsoltam)
3. Android rendszer
4. Samsung Push Service (ezt szintén nem tudom hogy miért lett ilyen magas, eddig sosem ébresztgetett) -
álarc
aktív tag
Mi baj a RAM használattal? Nem értem. Marad szabadon, nem kell parázni.
-
Kunsztler
senior tag
Barátomnak felraktuk [AOSP]Official 4.3- S4 Google Edition- Finaly v2.0
Eszméletlen gyors 1.40.szabad ram van nem szaggat tényleg tökéletes, érdekes amit láttam és láttunk fényképezésbe veri az gyári S4-et jobb képeket csinál most teszteltük le ezt nem értjük hm.....
Ja és az aksi szerintünk van olyan mint a gyári[ Szerkesztve ]
Nexus 5
-
kali
legenda
válasz nadi94 #19305 üzenetére
az android szolgáltatásoknál jellemzően a google asszisztens, kereső, g+, tartózkodási hely jelentése, helyelőzmények, android eszközkezelő és a személyre szabott hirdetések problémásak, ha nincsenek megfelelően beállítva vagy kikapcsolva.
az android rendszeren keresztül nagyon sok folyamat dolgozik, rengeteg utólag telepített alkalmazá is, ezért írtam, hogy azt csak részletezés után lehet pontosítani.
a samsung push folyamat esetén a szoftver frissítése forgalmaz, kikapcsolhatod a frissítések automatikus keresését - aljas módoon akkor is jelez, ha van elérhető friss firmware, de legalább nem kérdezi le olyan sűrűn, csak konkrét szerveres csomagra válaszol -, illetve a samsung emlékeztetők, naptár, névjegyek, könyvjelzők, biztosnsági mentés...stb, ezeket is érdemes megfelelően beállítani, nem mindent automatán hagyni, hogy állandóan automatikusan szinkronizáljanak mindent.Sn00k; biztos több alkalmazást telepítettél. pont az előbb hasonlítottunk össze egy azonos tmh firmware verziós telefont az enyémmel, frissen húztam fel a friss tmh firmware verziót a srác telefonjára, lefrissített rajta minden gyári alkalmazást, beállítgatta, csak a viber és a facebook alkalmazásokat tette fel, amik az enyémen nincsenek rajta, és máris látványos lett a különbség, de még úgy sem vészes a dolog, ennyit simán beáldozhat az ember, azért van a ram, az akkumulátoros üzemidő romlása jobban zavarna a két alkalmazás miatt...
álarc; semmi, valóban nem fogy el, csak ha valaki nagyon elcseszett valamit.
[ Szerkesztve ]
-
chester99
aktív tag
Üdv
3 hónapja vagyok tulajdonosa a telefonnak, vigyáztam rá hiszen nem volt olcsó, kemény tok, fólia, minden.
Sajnos egy váratlan helyzetben a kijelző kapott egy ütést, és a kijelző alsó részén egy pici síkban belilult.
A kérdés most mi tévő legyek, megrendeltem a szervízest szerdára, szerintetek van rá esély, hogy cserélje vagy javítsa a kijelzőt, vagy elhajt? -
GLOCK34
aktív tag
Sziasztok! Nekem is kijelző problémám van. Külsérelmi nyom nincs a kijelzőn,nem ejtettem le. A felülete sértetlen,karcmentes de a kijelző 3/4 részén nincs kép. A jobb felső sarokban látható,hogy repedés van,de azon a területen van kép. Nem értem mi történt. Most mi a teendő?
Képet nemsokára készítek,hátha többet mond. Ha találkoztatok hasonló jelenséggel jó lenne ha segítenétek mi a teendő.
Köszönöm! -
GLOCK34
aktív tag
Képek.
Még nincs egy napja,hogy használom a telefont. -
kali
legenda
válasz GLOCK34 #19317 üzenetére
amennyiben nincs külső sérülés, úgy próbáld be gariban javíttatni, legfeljebb bevizsgálják, hogy mi a helyzet, hátha kapott ütést vagy feszítést, többet is javítottak már így gariban, mert nem volt külső sérülés...stb - pedig konkrétan olyan is volt, ahol bevallotta a srác, hogy bár a dszekije zsebében volt, de odakoppantotta a fémből készült bejárati ajtóhoz, és megrepedt a kijelző, de ezt gondolom csak nekünk mondta, a szervizesnek nem.
a szolgáltatóval nem foglalkozz, közvetlenül a gyártói szervizzel kezdj. -
kali
legenda
válasz MunezXBK #19320 üzenetére
attól, hogy neked - vagy valakinek - nem javították, még több példát is tudok, ahol ellenkezőleg tettek, és kérdés nélkül orvosolták gariban a problémát.
több tényező függvénye ez...
igaz, ezen fórumon is találsz olyan hozzászólást, akinek javították a törött/repedt kijelzőt, nem is feltétlenül kell az én néhány példám.
jut eszembe, még a nem csúcskategóriás s advance típus témájában is jelezték, hogy történt ilyen garis javítás.[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
van rá valami lehetőség, hogy a kamerát visszavegyem mondjuk 1 megára, mert túl nagy képeket készít (melómhoz kell, és elég a kis felbontás,mert különben sok ideig kell feltölteni a netre ) Csak 2,4 mega a minimum, a párom s3 -asát egészen 0,3m le lehet vinni....
Mennyivel gyengébb a vaku, mint az s3 ba....
akartam még valamit kérdezni de most nem jut fejembe[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
-
Horovic
aktív tag
Sziasztok!
A galériába a képek nézegetése közben a képernyő elforgatásával a kép nem tölti be a teljes képernyőt hanem a kép a képernyő kb1/5- ét tölti be. A galéria alkalmazás befagy. A készülék újraindításával megoldódik a probléma amíg be nem lépek ismét az alkalmazásba. Az aksit is kivettem de a probléma így sem oldódo.tt meg. A képeket sd kártyára menti a telefon. Tud valaki valamilyen megoldást? Köszi! -
kali
legenda
válasz MunezXBK #19324 üzenetére
a szervizes hozzáállásától kezdve, sok dolog befolyásolja.
nem kötelesek bizonyos fizikai sérüléseket javítani, de törvényesen eltérhetnek a szabályozástól az ügyfél számára kedvező irányba, és számtalanszor meg is teszik ezt, ráadásul nem csak csúcskategóriás készülékeknél, hanem mint írtam, az olcsóbb kategóriában is!
nem keresgélek sokáig, csak néhány példát linkelek be; link, link, linknggabi; a fent linkelt hozzászólások között van olyan, ahol fizikai sérüléshez is kiment házhoz a szervizes, és javított is gariban, és én is tudok több ilyenről, szóval nem teljesen kizárt a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz nggabi #19329 üzenetére
az s advance kijelzője is konkrétan repedt volt, egy leejtés miatt, és gariban cserélték.
a méltányossági javítást is hivatalosan leírták, nem kell a nyakukra mászni, bőven elég egy normálisan megfogalmazott e-mail a megfelelő címre, nem pedig a "telefonközpontos gizikével" kell vitatkozni, akinek csak néhány dolgot tanítottak be, amolyan automata módban...
akinek a néhány napos s4 kijelzője külső fizikai sérülés nyoma nélkül elreped, annak nem éri meg, hogy akár többször telelefonáljon, vagy több e-mail útján rendezze, ha végül csak cserélik igyen a kijelzőt?
igen, legyen nyomulós, ha csak úgy éri el a sikert, nem csak néhány ezresről van szó.[ Szerkesztve ]
-
-
Szakiii
addikt
Mivel a legpraktikusabb törölni a kijelzőt? (Kicsit hülye kérdés de kíváncsi vagyok ki mivel szokta amikor pl úton van.)
-
b.bela1
őstag
válasz Horovic #19325 üzenetére
Néha nekem is ellop, főleg letöltött képből kb. ugyanannyit. De nem fagy le. Kezdtem félteni a 64-es sandiskemet. Most megnyugodtam. Engem mondjuk nem zavar.
Aki bárhol, és bármikor tud nevetni az élet dolgain, az megéri a súlyát aranyban. Notesz5 C csodálatos blekzafír gyöngyszem
-
kali
legenda
válasz poli27 #19332 üzenetére
van itt olyan, aki konkrétan tudna erről mesélni, de ugye maga a "vesztegetés" is jogszabályt sért, tehát nem valószínű, hogy leírja. hallani ilyet is, meg olyat is...
nem, magyarországon nincs "vesztegetés", és "korrupció" sincs!MunezXBK; az sem teljesen kizárható, hogy az ügyfél "előéletét" is nézik, de ez csak tipp részemről.
-
GLOCK34
aktív tag
Ez most nagyon fájó pont...
A Padfone 2 eladtam,mert a szerviz olyan volt amilyen,nem akarom ragozni. Most megbarátkoztam a samu nem túl kecses külsejével,cserébe a prémium garanciáért. Remélem nem kell csalódnom. Nem vagyok egy suttyó tini aki sportot űz a telefonok cserélgetéséből. Nem tudom mi történt vele,a kabátom zsebében volt és legközelebb mikor elővettem már ez a kép fogadott. Ilyen esetben nekem kell bizonyítani,hogy pl. nem esett pofára vagy a gyártó bevizsgáltatja?
Volt már példa egyáltalán ilyen jellegű hibára?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz GLOCK34 #19338 üzenetére
volt már rá példa, nem viccből írtam, hogy valakinek javították, másnak meg nem.
bevizsgálják, mondanak rá valamit, lehet, hogy simán cserélik a kijelzőt, de az is előfordulhat, hogy azt mondják, ütés/feszülés határása keletkezett a sérülés, ezért nem javítják gariban, vagy amit korábban is linkeltem példát, felajánlják az egyszeri méltányossági díjmentes javítást, de akár el utasíthatják a díjmentes javítás minden formáját.
utóbbi esetben is van még olyan lehetőséged, hogy független szakértővel bevizsgáltatod, de ez saját költség, és csak akkor térül meg, ha ha végül a javadra döntenek az eljárás végén.
a prémium garancia korrekt dolog, más gyártó nem csinál ilyet, hogy házhoz is kimegy a szervizes, de azért ez sem terjed ki mindenre, és mivel sokan nem csak élnek, hanem visszaélnek a lehetőséggel, ezért fenntartásokkal kezeli a samsung is a dolgot, valahol ez is megérthető.
nehogy félreérts, nem vádaskodni akarok, de előfordulhatott esetedben is, hogy bár nem szándékosan, de odakoppant valahová a telefon abban zsebben, és bár nem vetted észre, de csak külső behatás miatt keletkezett a sérülés. ellenben az sem kizárt, hogy eleve úgy rakták össze, hogy feszült a kijelző, és csak a pillanatra várt, hogy elrepedhessen, különösebb külső behatás sem kellett neki, így hiába vigyáztál rá, hiába nem kapott még apróbb külső behatást sem, mondhatni magától elrepedt a kijelző.
50 - 50% és ugye a szerviz illetékese dönt ebben, alapesetben pont annyira ráfoghatja külső behatásra, mint te mondod azt, hogy nem kapott ütést vagy feszülést.gatto_; ott sincs nagyon sok "sértett", ráadásul ott is van olyan, akinek díjmentesen javították a repedt/sérült kijelzőt.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz nggabi #19341 üzenetére
láttad ezt; link
a madagaszkár pingvinjei szabályos kört véstek a kijelző üvegébe üvegvágóval, de a samsung méltányossági alapon javította!MunezXBK; csak tippet írtam, engem nem is igazán érdekel az oka, amíg személyes problémámn nincs egy céggel, neked nem jött be, másoknak igen, számtalan ellenpéldát linkeltem, akikkel korrekt módon jártak el, akár saját kárukra, ez van...
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Aha...ez akkor sem állja meg a helyét. S3-hoz hívtam őket, töltés gond miatt. Meg most az elrepedt S4 üveg...ezzel mi rosszat tettem? S-től kezdve volt mindegyik széria...ráadásul otthon mindenem Samsung. De le lesz cserélve. Én nem tömöm olyan cég zsebét, aki így áll az "eltartó" ügyfelekhez.
Ne...nem kell az előadás, nem hiszem, hogy meg tudsz győzni a korrektségükről. 27 nap alatt ért ki a szervizes is...ráadásul a központ rá 1 hétre hívott, hogy most akkor mi van a telefonommal? Ez a prémium szerviz...
-
tucsok.
senior tag
válasz MunezXBK #19343 üzenetére
Vasárnap este írtam az e-mailt , hogy csütörtökre kérek helyszíni javítás. Hétfőn hívtak, hogy már kedden jönnének ha jó nekem. Jöttek, lepatogzott keretű kijelzőt szó nélkül cserélték, illetve a mikrofont cserélték garanciában. Teljesen elégedett vagyok a szervizzel. A szervizes udvarias volt és minden kérdésemre válaszolt.
[ Szerkesztve ]
"So say we all"
-
nggabi
nagyúr
válasz mgTerminator #19346 üzenetére
án is azt néztem, de nem jövök rá. talán egy kör alakú korlát végének csapta zsebben, vagy nem tudom
"szenyor dzsíííí"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz mgTerminator #19348 üzenetére
Mit is?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...