Új hozzászólás Aktív témák
-
Szellem.
nagyúr
Sajnos a hazai Samsung ügyfélszolgálat egy kalap kaki, és akkor még enyhén fogalmaztam. Amatőr callcenteres birkák ülnek ott, nem szakemberek.
Ha javasolhatom, inkább külföldi fórumokon írd le a problémádat, amiket komolyan is vesznek, mert ez sajnos zsákutca így! Azt fogják mondani, hogy vidd szervízbe, ahol vagy visszaküldik, hogy minden fasza, vagy csinálnak egy alaplapcserét, ami után ugyan ezt a frissítést kapod rá tőlük és semmi nem fog változni.
Ez szoftveres téma és nem hardveres! -
viewdetails
addikt
Pár éve, S9-el fordult elő, hogy 3x kellett vissaküldenem akkucserére, meg akarták magyarázni, hogy a Samsung Membersben a cseréljen akkut felszólítás az szoftver hiba.
Ami az újraindulást illeti, én nem tapasztalom, Telekomos kártya.Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O
Új hozzászólás Aktív témák
ma Az Ultra az igazán nagy durranás idén, de ha nem kell a toll, akkor is sokat kínál a a Samsung kicsi és átlagos méretben, sokért.
- Kiváló állapotú Samsung Galaxy S22 8/128GB fekete szinben, kártyafüggetlen, 12 hónap garanciával!
- Újszerű Samsung Galaxy S22+ 8/256GB! AJÁNDÉK tokokkal!
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA ZÖLD 256GB K3587
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás,SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA ZÖLD 256GB K3586
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen Fekete Színben 3Hó Garanciával!