Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz csorbajeno #977 üzenetére

    Beszéltem a samu szerviz vez. ismerősömmel.

    A tömeges problémára van megoldás, de az én problémámra egyelőre nincs megoldás. :(

    A sokak által tapasztalt problémához:
    Ő napi szinten találkozik ezzel, a VoLTE-t egyelőre szigorúan ki kell kapcsolni. Azzal van a probléma - nem tudja kezelni a készülék sok esetben megfelelően. Ha jól emlékszek akkor talán az A51-vel volt hasonló gond.

    Ehhez hozzá tenném a saját tapasztalatomat a telekommunikációs múlt alapján:

    Általános, hogy ha egy-egy csúcskészüléket nem kap meg a szolgáltató normális tesztelésre, hosszabb időre, akkor nincs megfelelően a magyar hálózatra specifikusan 'ráoptimizálva a szoftver'. Nagyon sok egyedi, Mo-specifikus optimizálásra szükség lehet. Apple kiadásoknál pl. ez sűrűn volt probléma. Hívták látszólag foglalt volt és csak értesítőt kap és társai... Több szériánál voltak már gondok sok-sok év alatt visszatérő problémákkal.

    A Samsung-ra nem volt ez jellemző, de a kiadási folyamatát azért a koronavírus jelentősen összezavarta.

    Elég ha megnézzük a gyors januári bemutatót követően a sebtében piacra dobást... Máshogy szokott ez működni a gyakorlatban... régen már hetekkel előtte, hogy bemutatták a telefont volt olyan, h. a Mo-i Samsung területi képviselőtől a kezemben volt a telefon, s hamarabb találkoztam vele, mint hogy bármi kiderült volna....

    Ez a sebtében stratégia borította a bilit :(

    Valószínűleg a VoLTE probléma miatti instabil hálózat kezelést orvosolni fogják majd egy szoftverfrissítéssel 1-2 hónapon belül.

    Hogy miért nem csatlakozik fel a telefon 4G-re az egyelőre X-akta marad :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák