- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Synology NAS
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Windows 11
-
IT café
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Firmware letöltése
XEH (független) - 2022-12-01 (Frissítés: 2022-12-19) [Android 11]
TMH (Telekom) - 2022-12-01 (Frissítés: 2022-12-20) [Android 11]
Felhasználók fotói az A70-nel
Galéria
Új hozzászólás Aktív témák
-
Prünyike
friss újonc
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki ezzel a problémával és tudja a megoldást.
Egy frissítés után nem töltött a telefonom, elvittük a szervizbe, megjavították. A telefont elhoztuk, szépen töltött is, viszont amikor hívtak, alig hallottak engem, szakadozott és én sem hallottam a másik felet, csak akkor, ha kihangosítottam. Skype hívásnál nem jelentkezett ez a probléma, nem kellett kihangosítanom, tökéletesen hallottam és engem is hallottak. Kicseréltettük a kártyát, de a probléma maradt. Azért nem gondolom, hogy a telefonnal lenne gond, mert más kártyát raktunk bele és azzal tökéletesen működött, ahogyan az én kártyám is működik más telefonnal. Ha visszatesszük a kártyát, jelzi, hogy nincs hálózat, hívni sem lehet engem, én sem tudok telefonálni. Nem értek hozzá, de olyan, mintha blokkolná a kártyámat a telefon. Hívtuk a szervizt, azt mondták, tesztelték mindenre és semmi baja a hangszórónak/mikrofonnak. Annak szerintem sincs, mert csak az én kártyámmal nem működik. Egyébként semmi baja, mindent lehet vele csinálni, csak telefonálni nem, amire elvileg tervezték. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm szépen a segítséget![ Szerkesztve ]
-
-
Prünyike
friss újonc
válasz csonkadavid #3910 üzenetére
Szia, mér azon is túl vagyunk. Beszéltünk a Telekommal, látjátk a hálózaton, nem tudják, mi lehet a baj. A szerviz pénteken adta vissza a telefont, szerintük hibátlan, mindenre tesztelték. Most a Samsunggal beszéltem, nincs olyan, hogy egy számot/kártyát blokkolna a készülék, ha lenne, mindet blokkolná. Nem tudják ők sem, hogy mi lehet a baj. Volte, új SIM, PUK, kikapcsolás, másik foglalat, hálózat visszaállítás...minden volt már.
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Windows 10
- Minden ami hőszivattyú
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Építő/felújító topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...