Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    veterán

    válasz lovace #9022 üzenetére

    A fallback zöme szolgáltatói oldal. Telekom és a Telenor esetében ezek azért gyakoribbak, mert ezek 3G lefedettsége nem olyan, mint a Vodkáé. Ezért ha nincsen VoLTE (bizony elég sok helyen nincs...) akkor 4G -ről levált a készülék (a torony utasítására) előbb 3G -re, és ha azt nem talál megfelelőt, vagy a rendelkezésre álló torony átirányítja egy másik toronyra, vagy tovább lépteti 2G -re (ezek együttesen a fallback).... -akkor ezekkel mind megy az idő, és ha ez kifut a hivásfelépülési speckóból, akkor a hívás bent ragad, vagy ki sem megy.
    Egyszóval a "jó" 3G és VoLTE hiánya miatt, a legtöbb esetben 2 szintet léptet vissza.

    Készülék oldal:
    Azok a készülékek, amelyek SAR értéke jó (a Samsungok is ilyenek) azok antenna vételi képessége -itthon- gyengébb ( máshol is az, de ott a cellatornyok száma egy adott területen több, és a mindenkori térerő is jobb) ez miatt érzékenyebbek a térerőre, amely szintén befolyással bír a hívásfelépülési időre.
    Ezért van az, hogy a kinai mobilokkal picit kevesebb a problem ilyen szmpontból, de érdemes megnézni azok SAR értékét. Szóval, valamit valamiért....

    Erre az egyetlen megoldás ( user oldal ), ha a készüléket aut 3G/2G állítva használom, mert ezzel biztosíthatom, hogy max csak 1 szintet léptethessen vissza, amely szinte biztosan benne tud maradni a szolgáltatónál beállított speckóban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák