Új hozzászólás Aktív témák

  • atala

    addikt

    válasz Aryes #230 üzenetére

    Ha már Emag, akkor leírom a történetem.
    Az Emagnál vettem a készüléket, mert hivatalos viszont eladója a Samsung Magyarország Zrt-nek. Fontos a gyári garanciajegy.
    Nem adtak hozzá gyári garanciajegyet, csak sajátot.
    Írtam nekik, hogy küldjenek egy kitöltött, lepecsételt garijegyet.
    Már a sokadik levél váltáson vagyunk túl.

    1. levél: Sablon szöveg, hogy hozzájuk is bevihete a készüléket javításra. Írtam, hogy adjanak gyári garijegyet, mert én Samsunghoz szeretném vinni ha gond van.
    2. levél: Fényképezzem le az adattábláját a készüléknek. Lefotóztam a dobozon található adattáblát, és elküldtem a számlával együtt.
    3. levél: Fényképezzem le az adattábláját a készüléknek, és küldjem el nekik a gyári garanciajegyet. :O Írtam, hogy hányszor fotozzam már le, és mi az, hogy én küldjem a garijegyet, hiszen arra várok tőlük.
    4. levél: Kérik, hogy ne a dobozon található adattáblát küldjem, hanem ami a készüléken van. Ekkor már nagyon pipa voltam, megírtam, hogy ez egy telefon, nincs rajta adat tábla.
    5. levél: Írják, hogy a telefon belsejében van, általában az akkumulátor alatt. Na, itt már elszakdt a cérna. Hol élnek? 2005-ben? Írtam, hogy ez egy okostelefon, nem lehet szétszedni. Csináltam a képernyőképet a menüből ahol a széria szám is van.

    Itt tartunk most kb egy hónap elteltével.

Új hozzászólás Aktív témák