- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elhiheted, hogy nem mi írjuk a drivereket.
A videóra: Ha egy játéknak lekorlátozod a sebességét a játékon belül, és azt elviseli a GPU, akkor eleve úgy működik egy modern motor, hogy a pufferelés tekintetében korlátozza a számítást. Így természetesen csökken a lag, hiszen csökkented magát a feldolgozási sebességet is, vagyis a rendszer nem fog GPU-limitbe futni, ahol ezek a technológiák működnek. Ebben nem látom a szenzációt. Így működnek a rendszerek. Az AMD-nek az Anti-Lagja és az NV-nek az Ultra low latency-je arra a környezetre van tervezve, amikor GPU-limited van, és eközben még a sebességet sem korlátozod mesterségesen. De ez benne van a cikkben is, 720p-ben egyik megoldás sem működik, egyszerűen nincs alattuk a talaj, amire tervezték őket.
Ha neked mondjuk megfelel az, hogy 40-50-60 fps-re korlátozod a játék futtatását, miközben ennél valamivel többre is képes lenne a GPU, akkor a korlátozott sebességgel kapod a legjobb késleltetést. Az AMD-féle Anti-Lag és az NV-féle Ultra low latency arra van tervezve, hogy megközelítőleg megtartsd a hardverből kinyerhető GPU-limites sebességet, miközben a késleltetést valamennyire lejjebb viszi. Tehát nem kell kompromisszumot kötnöd az fps és a késleltetés között, hanem megkapod mindkettőből a lehetséges legjobbat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.