Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Azok az ázsiai eredmények elég durvák. Lehetne írni, hogy "róluk kéne példát venni", de annyira más világ, hogy nem tudom mennyire lenne ez jó ötlet. Viszont azért bíztató, hogy 1-2 európai országban is van még remény, bár mivel nem szerepel minden táblázatban az összes állam, így nehéz kisilabizálni, hogy kit hova tegyen az ember a fejében.
A magyar statisztika meg... - hát, sajnos én is oda, az aljára tippelném magunkat bármilyen közoktatással kapcsolatos felmérésen. -
Feketelaszlo
senior tag
válasz spirit007 #10 üzenetére
Azért még mindig szimpatikusabb a "jól teljesítő biorobot" jelző, mint a "gyengén teljesítő biorobot". Ha a teszt többé-kevésbé valós kompetenciákat mér, akkor az a 20-25%, amennyivel jobbak, elég nagy előny lehet az életben.
(#24) kmisi99: Hidd el, erről a gyerekek tehetnek legkevésbé. Ha a szülő, iskola, vagy más nem tanítja meg, hogy, mikor, miként, mire kell és lehet használni, akkor egy ilyen korú diáktól nehezen várható el, hogy önmaga fedezze fel a digitális világot. 10-15 éve még más volt, mert kevesebb "addiktív" netes szolgáltatás létezett, de többnyire a gyermeki kiváncsiság is kevés ahhoz, hogy legyőzze a fészbukozás és hasonló tevékenységek okozta dopamintermelést.