Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lokii

    tag

    válasz aprokaroka87 #148 üzenetére

    Nos,sajnos mivel én nem vagyok szakértő,hanem csak a rendszer használója(koromból adódóan lehetséges hogy meglehetősen primitív lesz a véleményem),így csak annyit tudok megállapítani hogy meglehetősen elmaradott a rendszer.

    -Nos,nekem még egyelőre a középiskola kezdetleges szakaszában a napi 7 tanítási óra teszi ki a többséget a hétből,és ez valljuk be,ebben az életkorban amikor még mindig fejlődik a test/lélek nagyobb mértékben,ebből kifolyólag eléggé kimeríti a szervezetet. Ezen nehezíthet a különböző betegségek és az arra való hajlam (pl nekem vashiányom és alacsony vérnyomásom van ill. asztmás is vagyok: ezek nem éppen előnyös "dolgok") meg egyéb tényezők. Hát ezen nem tudom hogyan lehetne úgy változtatni hogy az alapelv ne sérüljön.

    -Alacsony pedagógusi fizetés:
    Hát ha jól tudom általánosságban a pedagógusoknak nem éppen a legjobb a fizetésük(adatokat nem tudom),és azt se tudom hogy az inflációhoz mennyire alkalmazkodik. Nos,ha tényleg alacsony a pedagógusi fizetés,az negatívan hathat a teljesítményre. Hát ha az a helyzet igaz amit feltételezek,akkor a pedagógus fizetést versenyképessé/sebbé kell tenni a többi tényezőhöz képest.

    -Valamilyen számistechnikai eszköz használata engedélyezése "jegyzetelésre":
    Nem tudom hogy mennyien szenvednek attól a problémától amitől én hogy a kézzel tőrténő írásuk olvashatatlan ha vázlat írás történik,de ez segíthetne a problémán. Pl egy Operációs rendszerrel rendelkező Okostelefonra egy billyentyűzet rákötésével segíthető a problémát szenvedők egy része,mert én pl Billyentyűzeten sokkal jobb minőségben tudok írni,és sokkal jobban megjegyzem ha valamit billyentyűvel írok le,ráadűsúl még gyorsabb is számomra. Ha ez ebben a formában kivitelezhető//erkölcsileg elfogadható lenne stb.,akkor ez sokat segítene (nem,a "másikról lefényképezem okostelefonnal" meg a hasonló ideiglenes megoldásoknak nem vagyok a híve).

    -Kormányzati szinten a fejlesztési logisztika átszervezése:
    Hát én nem követem a kormányzati szinten történő oktatási fejlesztéseket,de én nem vettem észre túl sok fejlődést,főleg nem a logisztikában(órarendek száma/tanévenkénti szórása,osztálylétszám stb). Hát itt eléggé érv nélkül vagyok,de szerintem itt valami nincsen rendben.

    +1: Lehet hogy ez hülyeség,de 2 tanszüneti/5 tan nap/hét helyett lehetne a 3 tanszünet/4 tan nap/hét arány,lehetőleg a plusz 1 szünet nap hetente lehetne a hét közepén,így remélhetőleg növekszik a teljesítmény,és nem gyülemlík fel annyira a feszültség.

    Hát ennyi jutott most eszembe,lehet hogy alaptalanok/hülyeségek/stbk,de én ezt vettem észre az uttóbbi időkben,és le írtam a lehetséges megoldásukat :D. Elnézést a helyesírási hibákért.

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • janeszgol

    félisten

    válasz aprokaroka87 #161 üzenetére

    "Az a helyzet hogy az pl finnországban kezdenek rájönni hogy nem az órák száma hanem a hatékonyság számít."

    Ezt a munkahelyekre is rá lehet húzni. Bírom a "éppen most nincs semmi, ma már nem is lesz, de egy perccel előbb sem mehetsz el, mert fegyelmi" hozzáállást. Bár látható, hogy nálunk azok irányítanak, akik semmihez nem értenek. (Nem csak politika, hanem a vezetőség án blokk.)

    2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz aprokaroka87 #165 üzenetére

    Hol mondtam én ilyet?
    Az alapvető készségekről és hozzáállásról volt szó.

    Azért mert megtanulja, hogy szorgalmas legyen, hogy gondolja át a dolgokat, hogy viselkedjen, hogy felelősségteljes legyen az nem jelenti azt, hogy ha ugyanaz legyen a foglalkozása vagy ilyenek.

    Ezek csak olyan általános készségek, amik mindenkinek hasznára válnak, akármilyen irányban is indul el. Mint az írás és olvasás.

    A fentiekre akkor is szüksége van, ha zenész lesz, ha mérnök, ha orvos vagy éppen festő.

    Sőt, ezek megtanítása a következő generációnak egyfajta társadalmi felelősség.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák