Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz pusszycat #15 üzenetére
De miért rendelne mást ha ezzel jár a legjobban? Egyébként a cikk nem írja hogy nem lesz más. Ha lesz is nem kerül a sajtóba, mert nincs reklámértéke. És amúgy is a többi gyártó sokkal rosszabbul áll gyártásban, nem tudnak ilyen mennyiségű autót ilyen célra fordítani.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
.Szaki.
addikt
válasz pusszycat #12 üzenetére
Valószínűleg ha bajban voltak, akkor most ezzel próbálják kihúzni magukat. A Teslával szerintem kifejezetten jó lóra tettek. Aztán ha végre sínen vannak nem elképzelhetetlen, hogy lesz más is.
Mindazonáltal én úgy gondolom, hogy minél nagyobb darabszámban rendelnek, annál jobb az árajánlat, másrészt pedig szerintem szerviz és egyéb költségek miatt kényelmesebb és hatékonyabb is lehet egy márkával dolgozni.
-
Uzi74
senior tag
válasz pusszycat #12 üzenetére
Volt olyan (kisebb) német kölcsönző, hogy a sok elektromos típusra állt rá (a belépő modellektől taycan-ig), de sokkal több matek volt más típusoknál a szervízbe járással (főleg gyerekbetegségek, updatek miatt) és az kezdő eautós ügyfelek is többször lukra futottak a töltőkkel mint a superchargerrel. Végül csak a teslát hagyták meg a portfolióban (nem vagyok Tesla fan, más gyártó elektromos autójával járok)
-
worxland
addikt
válasz pusszycat #12 üzenetére
"Csak azt nem értem miért csak Teslát, lehet valaki mást szeretne kipróbálni. " - ez kölcsönző, nem próbajárat, nem fogja érdekelni, hogy a vevő nem is bérelni akar, hanem próbálgatni. A jövőbiztos (elektromos) járgányok közül pedig a Tesla a messze-messze vezető márka (legnagyobb tőke, legtöbb szállítható autó, elég megbízható autók, kiépített és jó töltőhálózat, megfelelő méretkategóriák, jó hatótávú akkupakk, legnagyobb tapasztalat). Logisztikai szempontból a Tesla a megfelelő (és jelenleg egyetlen) választás egy ekkora flottához.
[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q