Új hozzászólás Aktív témák

  • fudi2002

    veterán

    válasz HollyBoni #1408 üzenetére

    Volt már garanciális ügyed kínaival? A jelen tapasztalataim alapján eme esetben a következőre számíthatsz:
    Ghost touch, kiküldöd 3-4e Ft, csinálnak egy szoftverfrissítést vagy visszaállítást, visszakapod, megküzdesz a postával/navval, győzöd bizonygatni hogy ezt nem kell vámolni, mert előtte gar miatt kiküldted. Ha voltál eléggé szemfüles kifelé már kitöltötted a hozzá tartozó nyilatkozatot, nehogy visszafelé megfogják. Leírod nekik, hogy ezt Te is meg tudtad volna, visszaküldöd 3-4e Ft ismét, jó esetben raknak bele valami kijelzőt. Fogadást kötnék, hogy egy kínai szart kapsz bele, ami vagy foltos, vagy gyárilag fosok a színek, végül hardverapróra kirakod alkatrésznek. Ennél olcsóbb a drágább értelmes garanciával itthon.

    Bocs, kicsit drámai voltam, de sajnos egy simán elképzelhető történet. Külföldi garanciát úgy kell kezelni, hogy: NINCS. Ha mégis, akkor a partial refund a legjobb, mert akkor itthon látod mit rak bele a telefon sufnituning szerelő.

    [ Szerkesztve ]

    Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.

Új hozzászólás Aktív témák