Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz cinemazealot #8 üzenetére

    félreértés ne legyen nem vagyok suv párti sőt városba abszolút pici kis autók valók... oda hülyeség a SUV meg a 4+ méteres autók... Sajnos a gyártóknak ki kell szolgálnia a vásárlói igényeket. Korábban ugye a kis autók nőttek ... Most meg a suv mánia van :(

  • mjani1172

    addikt

    válasz cinemazealot #8 üzenetére

    Annak pedig, hogy az ingázva dolgozni járók ilyenekben üljenek (*magukban) a dugóban a rövidebb és keskenyebb modellekhez képest, nem sok értelmét látom.
    Ez nálam nem szempont. Ha valóban "zöld" szeretnék lenni akkor nem azon múlik valami hogy 20 centivel keskenyebb és alacsonyabb a dugóban.kb semmit nem jelent. Inkább használnám a tömegközlekedést.
    Egyébként fél évente egyszer ha megyek a belvárosba.

    A méretek ésszerűsége pedig szubjektív, arról inkább ne nyissunk vitát.
    Én egy kicsit más oldalról közelítem meg. Nagyon sok autóm volt de a közepes SUV a leghasználhatóbb (leguniverzálisabb) kategória szerintem.
    Nem kell mélyre ülni. Ez nekem nagyon fontos a ki és beszállás miatt. Ez mellett sokkal jobban látni mindent. Normális a csomagtartó mérete. Az utastérben nem kell feküdni így lényegesen jobb a lábak helyzete. A legtöbb SUV nem nagyobb mint az azonos padlólemezen futó testvére.
    A súly nem attól függ hogy SUV vagy nem suv. Nekem egy Ateca-m van, magas felszereltséggel 1350 kg, ez mellet egy S-Cross közepes felszereltséggel 1050 kg. Ez sok?
    Egyedül a légellenállás szól ellene, ez nekem autópályán kb 0,5-1 liter plussz.
    És egy kényelmes autóval megoldok mindent.

    De eszemben sincs kötekedni, csak iszonyú szomorú a jövőkép, amit a divatcikkek (ez is az) gyártói előre vetítenek.
    Nem is vettem annak. :)

Új hozzászólás Aktív témák