Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • akaido

    addikt

    Üdv!
    A cikked címe mindent elmond...sajna
    Az "IT háborúhoz" is az a bizonyos 3 -a cikk címből idézett- dolog kell.
    Kissé nehézkesen de felveszem az (internet)pók fonalát, és folytatván hirtelen 2 téma jut az eszembe erről, egyik hétköznapibb mint a másik:

    - addig amíg pl. egy ált. iskolában a diákok jobban ismerik a számítástechnikát és ezzel kijátszhatják a tanárokat...akiknek az ECDL szintű továbbképzésére sincs pénz...

    - a másik: Na és mi lenne ha több zsé lenne? Ez milyen formában jelenne meg? Pántlikázott önkormányzati zsé képéban, vagy nyílt pályázati lé arcával mutatkozna meg? Végülis eléggé mind1 lenne. Miért is? Többet tudna a pályázaton nyertes cég és az intézményvezető egymást között "risztelni".... mert tisztelet a kivételnek ez így műxik, és nincsenek fiktív számlák, rendesen minden "á-tól cettig" "levanpapírozva".

    Egyszóval nagyon szkeptikus vagyok a tekintetben, hogy amennyiben több lenne a pénz, az valóban oda és olyan formában kerülne ahogyan az kell, és a valóságban mire költődne el, és csak egy általam félig-meddig ismert(oktatás) szeletét próbáltam jól-rosszul boncolgatni.

    de hát a remény hal meg... :)

    Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

  • akaido

    addikt

    válasz ViZion #17 üzenetére

    Mivel "kontraszelektált" ált. iskolai tanerő...tangyengusz...és rendszer_gizda valék ezért az IT szektor ezen szeletét ismerem kissé jobban. A pályázatokba -érdekes módon- egyik vezető sem szereti ha belelátnak még csak akaratlanul-véletlenül se, hiszen könnyebben kilóghat a lóláb.

    Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

  • akaido

    addikt

    válasz Mercutio_ #23 üzenetére

    Frázisokat tudok erre puffogtatni csak:
    - 100 %- ig nem lehet a számítástechnika minden szeletét ismerni naprakészen (így ismertetni azaz tanítani sem), de gondolom nem a mennyiségi hanem inkább a minőségi részre utaltál.
    - Tehát itt is "kevesebb több" elve kell(ene) hogy érvényesüljön. A kérdés mit fedjen le az a "kevés"?

    off off totyikként: a magam részéről szeptembertől már mint tehetségpontos ált. iskolai okítóként a html programozásban, a Paint.net-ben és az xnview-irfanviewban és még némi videóvágásban csúcsosodik ki majd ki a multimédia fejlesztői célzatú anyag a tehetséges csoportomnak. A "hétköznapi" nem válogatott skacok a "szokásos" office csomagban, plusz hálózati ismeretekben, internet és biztonság témákban merülnek el, némi Linux is mellékelve.

    Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

Új hozzászólás Aktív témák