Új hozzászólás Aktív témák

  • Belba

    őstag

    Kedves Brian !

    A Kereskedelmi Törvény szerint 8 napon belül vissza kell vennie a terméket a webshopnak, még akkor is, ha hibátlan, akkor meg mindenképpen cseregarancia jár, ha 8 napon belül meghibásodik a cucc...

    Ezt a 8 napot az átvételtől kell számítani (amikor aláírtad a futár szállítólevelét ill. a postásnál az átvételi elismervényt).

    Ez a 8 nap 8 MUNKANAPOT jelent, vagyis a bolt nyitvatartása szerint (ha a bolt hétvégén is nyitva, akkor az is beleszámít). Amikor nincsenek nyitva, akkor sem reklamálni nem tudsz, sem cserélni!!!!

    Tisztázni kellene,hogy erre a termékre mennyi jótállási időt ad a bolt, mert min.1évig jogosult vagy a javítására is!!!

    Én a helyedben nem hagynám ennyiben a dolgot : a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnél panaszt tehetsz az ügyben. EZ INGYENES!!! A Fogyasztóvédelmi Hatóság weboldalán megtalálod a tudnivalókat.

    Az írásos panaszleveled nyomán a Hatóság megkeresi a boltot és számonkéri tőlük, ha nem a rendeleteknek megfelelően intézik a Vevők panaszügyeit.
    (Számíthatsz rá, hogy a bolt inkább szuperszónikus sebességgel kicseréli a vga-kártyádat, mintsem a Fogyasztóvédelmiseket magára haragítsa.)

    Sajnállak a pech-szériád miatt, azt már én is tapasztaltam, hogy "a baj csőstűl jön"... :O
    Velem már többször megesett, hogy egy szép napon felmondta a szolgálatot a mosógépem, utána a hűtő, 1 hét múlva beázott a plafon, pár nap múlva a számítógépem csődölt be...
    Mintha egy gonosz kis Rontó Törpe végigjárná a lakást, egymás után jöttek a bajok! :W

    De vigasztaljon a tudat, hogy minden hullámvölgy után egy hullámhegy következik (csak ki kell várni) és akkor minden újra rendbe jön!

    < A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >

Új hozzászólás Aktív témák