Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatal`

    titán

    válasz cog777 #24 üzenetére

    Pontosan erre gondoltam. Persze egy minimális szintet illik tartani, ez már attól függ sok esetben, hogy, konkrétan aki dolgozik az adott terméken az mennyire igényes a munkájára. De mindent nem veszel észre, a magasabb időráfordítás pedig pénzbe kerül (code review, security audit, automata teszt stb.)

  • bambano

    titán

    válasz cog777 #24 üzenetére

    te hogy rendelsz szoftvert? milyen szerződést írsz alá?
    beleírod, hogy x darab képernyő, a kívánt funkcionalitás ez megaz, és beleírod vagy beleérted, hogy hibátlan legyen? mire kapsz egy árat.

    vagy úgy, hogy x darab képernyő, kívánt funkcionalitás ezmegaz, de legyen benne három xss, két sql injection. és a főnök fia fogja tesztelni átadáskor, hogy tud-e rajta öccázé' bérletet rendelni vagy se, azt ki ne felejtsék, mert a főnök zabos lesz.

    szerintem mindenki úgy szerződik szoftverfejlesztésre, hogy az jó lesz. ehhez képest gyakran utólag derül ki, hogy szemét. és ilyenkor nincs felelős, sem a vevő nem küzd meg a jogaiért, sem a vállalkozó nem foglalkozik vele, hogy javítson.

    tehát nincs n-szeres ár, a szerződéses ár ellenében elvárható a hibátlan működés. autót se úgy veszel, hogy autó, x misi, és ha átvételkor kiderül, hogy csak három kereke van, akkor jó lesz az úgy is.

    szerk: "Ha torvenyi szabalyozas lenne bizonyos szintekkel": én pl. sosem dolgoztam olyan helyen, ahol a gdpr ne lenne hatályos... tehát van törvényi szabályozás.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák