- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- VPN topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Crypto Trade
- Debian GNU/Linux
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
"...Az említett videojáték-motor az első rajzolási parancs végrehajtása előtt 517 darab erőforrás-áthelyezést csinált..."
Hellо, I am a compiler.
I just scanned thousands of lines of code while you were reading this sentence. I browsed through millions of possibilities of optimizing a single line of yours using hundreds of different optimization techniques based on a vast amount of academic research that you would spend years getting at. I won't feel any embarrassment, not even a slight ick, when I convert a three-line loop to thousands of instructions just to make it faster. I have no shame to go to great lengths of optimization or to do the dirtiest tricks. And if you don't want me to, maybe for a day or two, I'll behave and do it the way you like. I can transform the methods I'm using whenever you want, without even changing a single line of your code. I can even show you how your code would look in assembly, on different processor architectures and different operating systems and in different assembly conventions if you'd like. Yes, all in seconds. Because, you know, I can; and you know, you can't.
P.S. Oh, by the way you weren't using half of the code you wrote. I did you a favor and threw it away.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Blazs120gl
aktív tag
Van akadálya/értelme, hogy a Radeon GPU Profiler-t NV GPU-n használjam?
-
Petykemano
veterán
Lesz ennek olyan jellegű eredménye, hogy az AMD gpu-ira így jobban lesznek optimalizálva a játékok?
Vagy ez a Radeon Profiler is olyan L'art pour L'art, mint a korábbiak. Ezt is majd arra használják, hogy valahogy kiokoskodják, hoyg lenne jó az nvidiának és legföljebb nem annyira rossz az AMD-nek?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Blazs120gl #2 üzenetére
Van akadály. A profilozó a hardverbe épített nyomkövetőt használja. Amelyik GPU nem rendelkezik ezzel, az nem tud információt gyűjteni a szoftver számára. Ezért cserélte le az Epic a saját GeForce gépparkját Radeonra, mert másképp nem működik a profilozó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
ez igazából egy iskolapéldája annak, hogy a fejlesztők mennyire nem tudják, egészen pontosan mit is csinál az a kód, amit ők írtak.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Honnan is tudnák, ha nincs olyan profilozó, ami elmondja nekik... Ők is emberek, azt látják, amit a használt profilozó kidob. Ha aszerint jó, akkor nincs okuk feltételezni, hogy nem az. Ez igazából nem az Epic hibája volt, hanem az iparágé, hogy ennyit kellett várni a hardveres nyomkövetés bevetésére.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Blazs120gl
aktív tag
"Van akadály."
Köszönöm szépen választ.
RX 4xx v 5xx, R9 vagy Vega-k kellenek hozzá.Vajon relevánsak lehetnek egy adott dx/vulkan folyamatban (memória kezelésben, parancs pufferekben v. pl. pipeline-okban) AMD-n feltárt finding-ok NV kártyákon? Magyarul, az így feltárt elvi/szemantikai dx/vulkan finding-ok általános, vagy jó eséllyel csak gyártó/termék specifikus javulást hoznak?
-
Blazs120gl
aktív tag
"ez igazából egy iskolapéldája annak, hogy a fejlesztők mennyire nem tudják, egészen pontosan mit is csinál az a kód, amit ők írtak."
Ez GPU-k esetében nem feltétlen az Ő hibájuk. A korábbi DX11, OpenGL implementációk vagy zárt forrású fekete/szürke dobozok voltak ill. az OpenGL esetében egy gigantikus state machine (amire csak hatni lehet, de direkt irányítás nincs). Az ára a lehetségeshez képes alacsonyabb teljesítmény, cserébe nem kellett a gyártó specifikussággal sokat foglalkozni (már ameddig ez a gyártóknak és fejlesztőknek nem volt érdeke).
A sokféle PC hardver miatt minden gépen máshogy fut ugyanaz, ezért meghúzzák a vonalat.
Az új alacsony szintű DX12 és vulkan API-k több kontrollt adnak, cserébe több a feladat, felelősség.És bizony az is megesik, hogy ha már van kép és nem fagy a progi, ott megállnak és nem kockáztatják a stabilitást vagy a plusz költségeket.
-
nagyúr
válasz Blazs120gl #9 üzenetére
nem mondtam, hogy az ő hibájuk. azt sem, hogy bárkinek a hibája.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Kupon kunyeráló
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest