Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Váó nem gondoltam volna, mert az eurogameres cikk alapján fordítva láttam a részletességet a temporális javára.
Úgyhogy nyertél, meggyőztél! Jobban tetszik az FSR-al előállított kép a temporális felskálázottnál, mindenképp azt fogom használni akkor! Kéne még több játékban látni a kettőt egymás mellett, hogy több összehasonlítást láthassunk, de ez alapján az implementáció alapján amit mutattál végre meggyőzött az FSR.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
#16939776
törölt tag
Tényleg az a megfelelő jelző rá, hogy erőteljes.
Itt már azon múlna, hogy ezt választanám-e vagy a natívat, hogy a kép 3D-s hatását, térérzetet mennyire dolgozza át, vagy teszi át a hangsúlyt mondjuk egy olyan dologra amit jobban meg tud "kontrasztosítani", és tolja azt a felületet/tárgyat bele az arcomba, aminek amúgy a 3D-s érzetben, helyesen hátrébb kellene lennie.
Illetve álló és mozgó kép között van-e valami minőségbeli kompromisszum kötve, ami miatt mozgó vagy a két állapot között váltó objektum artifactel (villog, színtválltanak a pixelei, remeg).
Nekem ezek a képek alapján szembarátnak tűnik a végeredmény, ami nagy dolog, mert nagyon hisztis vagyok erre, és az utóbbi időben nem jött szembe olyan "képjavító" megoldás, aminek ne egy mosott-fosch lett le volna a kimenetén.
Köszi Abu a rejtvényt!
[ Szerkesztve ]