Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
válasz flashpointer #3 üzenetére
Képzeld magad annak a helyébe, aki még nem látta a saját monitorján natív felbontással futni játékot, nincs összehasonlítási alapja.
Ezek az artifact-ek is csak ezután válnak zavaróvá, hogy hozzá szoktál a normális minőségű artifact-mentes mozgó képhez.Amúgy ha már felhoztad a füvet, én közel a minimumra szoktam venni, mert egyrészt jobban látok tőle, nem takar ki, nem zavar be a mozgása a perifériás látásomba és még a játék is megtáltosodik a részleges hiányától. Még úgy, hogy adott hozzá hardver és szeretjük a minőséget, attól még nem lesznek azonosak a preferenciáink, képzeld el a másik végletet .
Szóval attól hogy sz@rból csinál sz@rt, még a célját eléri, az még lehet jó az eredmény, ennek a szintnek megfelelő környezetben használva és ahhoz vonatkoztatva.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
-
#16939776
törölt tag
Tényleg az a megfelelő jelző rá, hogy erőteljes.
Itt már azon múlna, hogy ezt választanám-e vagy a natívat, hogy a kép 3D-s hatását, térérzetet mennyire dolgozza át, vagy teszi át a hangsúlyt mondjuk egy olyan dologra amit jobban meg tud "kontrasztosítani", és tolja azt a felületet/tárgyat bele az arcomba, aminek amúgy a 3D-s érzetben, helyesen hátrébb kellene lennie.
Illetve álló és mozgó kép között van-e valami minőségbeli kompromisszum kötve, ami miatt mozgó vagy a két állapot között váltó objektum artifactel (villog, színtválltanak a pixelei, remeg).
Nekem ezek a képek alapján szembarátnak tűnik a végeredmény, ami nagy dolog, mert nagyon hisztis vagyok erre, és az utóbbi időben nem jött szembe olyan "képjavító" megoldás, aminek ne egy mosott-fosch lett le volna a kimenetén.
Köszi Abu a rejtvényt!
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
De ha elkezdjük sasolni a pixeleket, akkor fel lehet fedezni különbségeket, kérdés ez kit mennyire izgat aktív játék közben, amikor jókora sebességboostot kap.
A sebesség növekmény mellett ami növeli a produktivitást, még az is sarkalatos kérdés, hogy ezektől a technológiáktól, az általuk hordozott hibáktól mennyivel válik természetellenessé, fárasztóvá az agynak a 3D-s kép befogadása, feldolgozása.
Ezeket a tényezőket vagy hibákat minták híján csak indirekten veszed észre: gyorsabban elfáradsz, gyakrabban felb@szod magad, amikor az lenne a normális állapot, hogy ugyan olyan fitten ahogy leültél, vagy enyhe jóleső zsibbadással de tele energiával kelnél fel, akár - 4 óra múltán is - a játék elöl.Szóval van itt eldugva egy másik minőség faktor is, ami kihat akár az életedre is, ezért lenne értelme a sebességnövekedés árnyoldalával is foglalkozni, és nem csak futólag, említés szinten.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz Dilikutya #49 üzenetére
Mert olyan információk érik el az idegrendszered, hogy az nem tudja eldönteni, hogy veszély-van-e pl.: villogások, mozgás közben ugró tárgyak vagy egy homályos textúrára nem fog tudni befókuszálni a szemed, az agyad meg eldönteni róla hogy az milyen messze is van, így nem fogsz folyamatos 3D-t látni stb.
Amíg folyamatosan dezinformálva, ugrásra készen van az agyad, addig óriási energiát felemészt ez a tevékenység, ugyan az a hatása az idegekre mintha erős háttérzajban töltenéd el azt a pár órát és közben koncentrálni akarnál, csak az rögtön tudatosodik hogy zavar, ez meg nem.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz Dilikutya #51 üzenetére
Az alacsony graf. beállítástól még nem lesz homályos a textúra csak alacsony felbontású.
Amúgy köszi az inputot, mert egyre biztosabb vagyok benne, hogy eltölthetném bármi más értelmes dologgal a szabadidőmet. Bármi mással, mint hogy ide, ebbe a fórumba próbálok valamilyen formában kultúrát behozni.
Tök felesleges, és így kívülről nézve szánalmas is, hogy ez csak nekem fontos.
[ Szerkesztve ]