Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Az 1. kép a TAAU és a 2. az FSR, de nem tagadom, azért eltartott kicsit amíg rájöttem. A textúrák valamivel részletesebbek temporálisan felskálázott képnél.
Értem, szóval az Unreal Engine 4 pipelinejába nem lettek eredetileg beépítve a post process effektek, és amely fejlesztő ezeket feltétlenül akarja a játékában használni, akkor sokszor csak nem implementálja bele a temporális felskálázást, mert nem éri el vele a kívánt post processelt képet - AZ FSR-ral biszont ez lehetséges...
Akkor mondjuk úgy, hogy amint megérkezik az első Unreal Engine 5-el készült játék, az FSR veszt a jelentőségéből legalább is Unrealos játékok esetén, mert lényegében jobb eredmény elérhető majd effektekkel együtt temporális felskálázással - alacsonyabb felbontásoknál mint pl. 720p ráadásul még jobban kijön majd a különbség a temporal upsampling javára:
Unreal Engine 5 Temporal Super Resolution Tested[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya
- MANLI GeForce GTX 1660 Gallardo
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK