Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Norb79

    őstag

    válasz Rolly #94 üzenetére

    Ezek olyan plusz extrák, amik nem szükségesek a városi, napi 50 km alatti ingázáshoz. Adjanak olyan elektromos autót akkor aminek olyan a menettuljadonsága és felszereltsége, mint a 4 milliós corsának mondjuk 5ért. Tudom, hogy az elektromos motor miatt ez lehetetlen, de azért mert alapként benne van pár dolog az még nem növeli az értékét minden vevőnek.
    /szerk: én is elektromos autó párti vagyok, alig várom, hogy a buszokat is teljesen elektromosra cseréljék, és végre csönd és jó levegő legyen mindenhol a településeken, de ez a bevezető felár még távol tart. Most van egy 2 literes benzines CRV-m, amit 7 éve hoztam el a szalonból 6,5ért elég jól megpakolva. Most ugyanez kb 9-10 milla (csak már 1,6os turbóval...), és ennek alternatívája a 11 millás e-corsa? ŐŐŐ, nem.

    [ Szerkesztve ]

  • Norb79

    őstag

    válasz Noukoum #87 üzenetére

    Igen, a hatótáv szerintem se probléma valójában a többségnek, így nekem sem. Évente 4-5 alkalomnál többször nem fordul elő, hogy egy nap 300 km feletti távolságot autózzunk és ebből eleve 2 a tengerhez le és vissza (~800-1000). Na most az se lenne dráma. Asszony, 2 lány eleve húszpercenként pisilni akar, olyankor legalább mi is kiszállunk a fiammal kinyújtani a lábunk. Szóval még csak a szokásainkon se kellene változtatni a tengerre menet, mert ugyanúgy meg tudnánk állni 2 óránként 20-30 percre és addig tőtikéznénk kicsit. A többi nap meg nálunk is a sztenderd 0-50 km van, vagy inkább 0-30 km, havonta egyszer vannak a távoli nagyszülők, az 140 oda pénteken, 140 vissza vasárnap, szóval az sem a világvége.
    Ez a hatótávosdi csak kifogás az emberek 90%-ának minimum.
    Ami reális probléma az otthoni töltés, ha társasházban lakik az ember és az irtózatos bevezető felár, amiben megfizeted az új technológiát az elterjedés előtt.

  • Norb79

    őstag

    válasz mjani1172 #188 üzenetére

    98. augusztusában vettem az első autómat, Opel Astra G. Az akkor elég friss modell volt, átvettem a Schillernél, a Váci úton, és elindultam a Blaha felé. Váci úton végighasítottam, elindultam a nagykörúton és a Wesselényi utcánál megkotlott. Nem tudom ez mennyi km, de 10 biztos nincs, szóval kicsit rosszabbul bírta, mint az e-corsa. Tréler, visszavitték, és egy kábelköteget kellett benne cserélni, az nem sikerült jól, emiatt nem volt gyújtás, ha nem a jó szögben érintkezett, és hát a magyar útviszonyok között pont volt annyi mozgástere a rázkódások miatt, hogy hol érintkezett, hol nem.
    Na most kérdem én, akkor levonhatjuk e a tanulságot, hogy ez az egész belsőégésű motoros cucc teljesen kamikaze dolog volt még 98ban? Hogy gyerekcipőben járt, hogy ebből sose lesz semmi, stb?
    Aztán volt még pár autóm, de pl 2013-ban mindenféle félsz nélkül vettem Opel Astra J-t második autónak. Azzal nem is volt semmi gond, igaz a G Astra benzines volt, a J meg dízel, lehet csak a benzines autók halott ötlet?! :F

Új hozzászólás Aktív témák