Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz mjani1172 #172 üzenetére

    de pont ez az hogy ezért nem mi csúsztatunk és kamuzunk összevissza.... hanem te, le is írtam, hogy ne egy 4-8 éves modellel hasonlítsd már össze a mai elektromos autókat... A mai elektromos autók akkuja már kb 300e km-t bír 70% felett, segítek kiszámítani neked, hogy az 340 wltp helyett 238 km-t fog jelenteni nem 100-at... tény hidegben hó fuvásban hegyre fel ebből nem lesz csak 150.... de akkor már egy 300.000 km-t futott autóról fogunk beszélni...

    amiben a mai trendek alapján 1,5-2 millió forintért lehet majd akkut cserélni és lehet használni újabb 300.000 km-re 6,7 Ft / km így is az akku, ha a legrosszabb cserés eshetőséget nézzük és az akkor kb 30 kWh-s kapacitású akkut 500-700e ft (így használt akuval nézve 4,3 ft / km) körül el lehet adni majd ... Szóval ha akkut cserélek a kocsiban akkor én a szarfos elektromossal 400-700 ft körül fogok járni (mert van napelem és ingyen töltök) és számoljuk az akku árát, míg te 2000-2500 fttal ... és éves szinten én 3-5 tonnával kevesebb CO2 és egyéb égéstermékeket fogok a levegőbe juttatni...

    szóval ne gyere itt a 4-8 éves leafekkel... (ennyi erővel jöhettél volna valami Peugeot 205-össel amiből szintén volt kis szériás elektromos autó - savas akkukkal...

    Az állandó személyeskedésed meg már nálam is kiverte a biztosítékot... úgy érvelsz vitatkozol mint egy 3-4 éves gyerek... De ha nem gond akkor ahogy más fórumtárs én is ignorállak a hülyeségeid miatt... (és igen nálam is elszakadt a cérna az állandó személyeskedésed miatt)

Új hozzászólás Aktív témák