Új hozzászólás Aktív témák
-
julius75
aktív tag
Pedig van magyarázat....
A hagyományos belső égésű technika egy agyon reszelgetett dolog, ennek megfelelően, a lehetőségekhez mérten a végletekig egyszerűsítve mind a gyártást, beszerzést, anyaghasználatot, mindent.
Aztán eladás után további bevétel a kötelező szerviz, illetve az alkatrészellátás.
Magyarul egy nagyon jól kidolgozott, nem kis haszonnal működő rendszerről kéne váltani.
Csak éppen az naponta fejlődik, lépést kéne tartani a konkurenciával, drága is gyártani, sok pénzt kéne ölni a szoftver fejlesztésbe, önvezetés kezd lenni az új divat.....hát kinek kell ez??!!Nézz meg egy-két modellt, pl. a vw sharan-t.....közel 15 éve ugyan olyan, és azért csak eladnak belőle évi 50 ezret....
Vagy mi történik a többi divatos típussal? Háromévente kap egy fészliftet, azaz új hűtőmaszk, esetleg minimális változás a lámpákon, és kész.
Ami pénzbe kerülne fejlesztés, motor - váltó hozzá sem nagyon nyúlnak. Igaz már nem is nagyon van mit fejleszteni pl. egy dízelen....Elkényelmesedtek a gyártók, és innen nagyon nehézkesen mozdulnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...