Új hozzászólás Aktív témák

  • vitezlejszlo

    őstag

    Support is mókás :

    Visszaküldtem a telefont ugye USB kábellel SIM kiadóval ahogy kérték, az új telónál ezek nem voltak mellette. Írtam nekik, válasz, nincsen para, majd küldjük külön.
    Pár napja maguktól rám írtak, hogy:

    "I am sorry to bother you, we will rend you another package contains cable and sim ejector
    The estimate delivery time will be around a couple of weeks depends on your location."

    Válaszoltam nekik, hogy miattam ne törjék össze magukat, nyugodtan megvárom, amíg ide ér.

    Erre az én válaszomra jött a válasz:

    "Thank you for contacting the Technical Support of ONEPLUS. We apologize for the inconvenience caused to you.

    This is an automated message. Please try this software patch as this may fix the issue for you meanwhile we have assigned this ticket to our specialist who will get back to you soon"

    És elküldték azt a windowsos zipet, ami 44S-t csinál a telefonomból :D

    Meg is írtam nekik: ha felteszem a zipet, hamarabb jön meg a kábel meg a sim kiadó? :D

    Hát most vagy én kerültem időhurokba, vagy a supportnál valamit nagyon szívnak :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák