Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Az AMD kimerte... Threadripperekkel. Jatekkal. Oanyam... :(

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Dr. Akula #32 üzenetére

    Soha nem volt problema a memoriakkal, amig JEDEC szabvanyon belul maradtal, tokeletesen mukodott mind. Az XMP profilokkal volt gebasz az elso genes Ryzeneknel, ott mar viszont eleg valogatos volt. Amig a munkateruleted nem igenyli az extra magas frekvenciaju memoriat (ennek erdemes utananezni, Ryzen eseten van, ahol nagyon nagyon hasznos az extra memfreki), addig szarjad le, barmilyen szabvany memoria a JEDEC specifikacioi szerint menni fog. Ezt meg szokas adni a memoria gyartoi adatlapjan, akkor is, ha a kereskedesek altalaban csak az XMP adatokat adjak meg. :K

    Azt oszinten szolva nem tudom, hogy a masodik genes Ryzen mennyire erzekeny, tudom, hogy volt javulas, de hogy valojaban mennyi, az passz...

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Dr. Akula #38 üzenetére

    Jaaaa, akkor mar ertem a kerdest. :)

    Ez abszolut nem a proci hibaja, de ez teged, mint vasarlot nyilvan pont nem erdekel, szoval gondolkozzunk platformszinten: