Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Áporka

    újonc

    Sziasztok!

    2019.05.31.-én rendeltem a xiaomishop.hu-ról egy Redmi Note 7 128GB telefont. Előreutalással fizettem. A készülék meg is jött június 6.-án. Mivel nem értem rá foglalkozni vele csak 8.-án szombaton kezdtem el használni. 2 órát töltött a telefon a szélvédőn lévő tokban, szépen navigált a waze-val, amikor elkezdett csíkozódni, villogni a kijelzője. Majd fél perc után újraindult, s nem tűnt hogy bármi baja lenne. Viszont délután fél hétkor, anélkül, hogy hozzáértem volna elkezdett rezegni. Többször ki-, bekapcsolt a képernyő elkezdett elsötétedni. Hazaérve még le tudtam videózni a régi telefonommal, hogy fokozatosan lepi el a feketeség a kijelzőt. Még aznap este jeleztem is a xiaomishop messengerén a problémát. Megírták, hogy küldenek érte futárt vagy vigyem be. Hétfőn úgyis útba esett, hát bevittem. Ott az ügyfélszolgálatos átvette, adott róla egy átvételi lapot, de még csak a hibaelőzményeket sem vette fel. Annyit ígért, hogy másnap fel fognak hívni. Nem hívtak. Két nap múlva én írtam rájuk, hogy mi a helyzet. Pár perc múlva hívott a 70/6101704 számról valaki aki a shop szerelőjének mondta magát egyébként nem mutatkozott be. Rendkívül arrogánsan közölte, hogy mikroszkóp alatt talált egy repedést az üvegen, s biztosan ez okozta a meghibásodást. Hiába mondtam el neki hogy a telefonhoz hozzá sem ért senki amikor kezdődött a hiba, nem érdekelte. Annyit mondott, hogy a sérüléstől akár órákig is működhetett, biztosan még előtte ütöttem meg. Ritka bunkó volt a telefonban, így rátettem köszönés nélkül. Írtam az ügyfélszolgálatnak akik utána e-mailben is elküldték, hogy mossák kezeiket, nem segítenek a problémámban. Valamint küldtek két (mellékeltem) fotót az állítólag általam okozott (gorilla glass 5 sic!) törésről.

    Más lehetőség nem lévén leveleket írtam a fogyasztóvédelemnek a békéltető testületnek és a https://ico.org.uk/ oldalon is. A békéltető válaszolt egyből egy javaslatot küldve, amit el is küldtem a xiaomishopnak, de semmi válasz nem jött.
    Nos a jelenlegi helyzet az, hogy se telefonom, se pénzem! EZÉRT NE VÁSÁROLJON SENKI A xiaomishop.hu -RÓL!

  • Áporka

    újonc

    válasz Jhonny06 #296 üzenetére

    Terjesztem. Eddig négy embert tudtam lebeszélni a webáruházból való vásárlástól. Kb 400000Ft máshová vándorolt s nem hozzájuk. :)

  • Áporka

    újonc

    válasz kriver #303 üzenetére

    Aranyos vagy, hogy aggódsz a hitelességemért, de nem vitáztam tovább. Elvittem egy olyan céghez, akik korrektek és hamar megjavították. Buktam a garanciát. Na bumm. Láttam mit művelnek, abból a garanciából nem kérek. Csak jelzem, hogy az átvevőpont egyben a szerviz is. Csak be kell pillantani a bal oldali ajtón, s keresni a szlovákiából haza importált fő szerelőjük pillantását. Ahogy felismert már a szemembe sem tudott nézni. Úgyhogy hagyjuk. Készítettem hangfelvételt. Kicsomagolós videóra nem is gondoltam, annyira megettem a weblapjukon ígérteket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák