Új hozzászólás Aktív témák
-
Hóttziher, hogy nem fog lineárisan skálázódni játékokban (se). Mondjuk 4 mag alatt kérdéses a dolog, mert pár játék alapból elvárja h 4 mag legyen a gépben.
Jobban párhuzamosított progiknál pedig a fogyasztás üt be: ahhoz, hogy teljesítse a TDP-limitet, valamennyit vissza kell vennie a frekiből - még ha a négyzetes(?) freki-fogyasztás összefüggés miatt nem is kell felére csökkentenie azt 8->16mag váltás esetén.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az fps nagyrészt a GPU-tól függ, elvégre a mai grafikai beállítások GPU-limitesek. A több mag haszna ott keletkezik az explicit API-t futtató játékokban, hogy kevesebb lesz az erőforráshiányból keletkező apróbb akadás, mert ugye van mag, ahova ki tudod rakni a parancsgenerálást.
(#24) huskydog17: Nézd meg a uProffal valamelyik explicit API-t használó játékot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Tőzsde és gazdaság
- Crypto Trade
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android játékok topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Brawl Stars
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...