Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    válasz .LnB #29 üzenetére

    A gond az az MS-el és az Xbox-al, hogy irgalmatlan mód bevásároltak stúdiókkal, DE még csak a fejlesztési időszakok legelején járnak. Ezek a játékok, amik most kijönnek gondolom már korábban elkezdtek készülni, minthogy a stúdiót felvásárolták volna. Nem véletlen, hogy nem volt semmi pl. a The Initiative-től. Én arra számolok, hogy még 2-3 év mire a felvásárolt stúdióktól láthatunk bármit, ami minőségben megüti a jelenlegi szintet, persze addig is lehetnek üdítő kivételek vagy kötelező alkotások. Biztos máshonnan is sok ilyen és ehhez hasonló játék kerül ki a piacra, csak ott megvan az ellenpólus, nem csak a Forza, Halo és Gears of War 2 évente fedésben.

    Mondjuk én meg nagyon úgy vagyok vele, hogy legyen inkább nagy a merítés és essen ki belőle egy The Outer Worlds féle meglepetés, mint, hogy mindig ugyanazok a címek forogjanak.

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • RudY

    addikt

    válasz .LnB #29 üzenetére

    Valóban kutatták, a mai gyerekek többségének ez a minimál jobban bejön, vagy a csilivili fortnájtos. :O
    Nem vonzó bizonyos korig az életszerűség (a többségnél).

    [ Szerkesztve ]

  • l.skywalker

    félisten

    válasz .LnB #32 üzenetére

    De koncentrálnak, csak sokkal később kezdtél el a fejlesztéseket, minthogy most be tudjanak bármit is mutatni. Három évvel ezelőtt még arról mentek a hírek, hogy milyen projekteket szántanak be. Fable Legends, Project Knoxville. Ugyanebben az évben még stúdiókat zártak be: BigPark, Good Science Studio, Leap Experience Pioneers (LXP), Function Studios and State of the Art (SOTA).

    A tényleges, összefogott fejlesztési munkák az elmúlt 2 évben indultak el. Alaphangon, ha egy jó játékkal számolunk minimum 5 év mire elérnek egy olyan állapotba, hogy bemutatható legyen, amit majd ki is fognak adni. Ez még rémesen messze van. Addig Indie, Halo, Forza, Gears of War

    Szerk: de mondom szerintem máshol is megvan az a rétege a játékoknak, ami direkt a gyerekeknek szól. A családoknak. Csak ott több az ellenpólus. Ami kijön PS exclusive, az is egy rém széles paletta a komoly drámai/dark alkotásoktól egészen a kisgyerekeknek szánt ugrabugrálásig.

    [ Szerkesztve ]

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • Wesder

    félisten

    válasz .LnB #32 üzenetére

    Ha az MS fejlesztőcsapatai focicsapat lenne, az lenne a magyar vàlogatott. Ilyen hàtrànnyal elég nehéz bàrmit is kezdeni. Nyílvàn a sajàt hibàjuk, amiért az X360 éra végén elengedték az exklúzívokat.

    Az Insomniac-ot megvehették volna, csak valòszínüleg a közös munka sem volt felhőtlen. (Be sem fejezték a SunsetOD-t)

    [ Szerkesztve ]

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

  • RudY

    addikt

    válasz .LnB #32 üzenetére

    Igen, ezt mondták pár éve szinte szó szerint. Nem akarnak Sony jellegű AAA címeket, mert sok évig tart a fejlesztés, irgalmatlan pénzt kell beletolni, nem garantált a népszerűség és ezzel párhuzamosan a nyereség. Elég, ha megnézzük a nagyok már lassan unalomba fulladó sorozatait (ubi, ea stb.), inkább visszafogják a tempót és lassítanak.
    MS-nél tehát inkább a multis és indie vonal, piszok sok gyerekjátékkal. Az a folyamat, amit a Sony bevállalt és mocskosul eltalált, azt NEM lehet utánozni, ha tudják továbbra is tartani a minőséget és a tempót, akkor egyértelműen maradnak piacvezető szerepben.
    Nemrég ugye a közönség nyomására reagált a micro: nem akarunk, de ha ez kell, akkor legyen és a felvásárolt stúdiókat ráfektetjük ilyesmire. Ennek a kényszernek szerintem nyögés lesz a vége, így nem lehet igazán eredményesen dolgozni. Ugyanakkor egy kis stúdió is dobhat bármikor hatalmasat egy jó ötlettel és szép kivitelezéssel (pl. A Plague Tale).
    A konzolos üzletág szerintem továbbra is egyértelműen sikeres lesz, mert hiába jelenik meg PC-re is a játékuk, egyre inkább komoly alternatíva lesz a PC-s baszkolódás helyett és nem ez nem mindenkinek jön be. A magam részéről tutifix, hogy inkább 2 konzol, mint pc géming.

    [ Szerkesztve ]

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz .LnB #32 üzenetére

    Az látszik, hogy ők azzal számolnak, hogy az xCloud lesz a jövő. Ha az indiai és dél-amerikai főleg telefonon játszó százmilliók a PUBG Mobile féle vackok helyett rácuppannak a hirtelen elérhető gamepass kínálatra, akkor ott komoly pénzek lesznek elérhetőek. Ehhez lehet az a prioritás, hogy minél többet minél gyakrabban. A konzolos üzletággal az lesz, hogy el fog törpülni. És lesz egy MS előfizetés egy rakat játékkal, és egy Sony előfizetés évente 2 játékkal? Ki fogja azt az előfizut fenntartani 12 hónapban? Így a Sony is el fog tűnni, vagy követik az MS példáját.
    Arról szól a streamelős jövő, hogy kinek van folyamatosan kínálata, nem lehet majd azt mondani hogy mint most (példa) ősszel Call of Dutyt árulunk és mindenki jól jár, mert a Call of Duty megy a Battlenet streamingre és nem a Sonyra vagy xCloudra

    Nagyon át fog rendeződni a piac. EA beállt az MS mellé, Ubisoft a Google mellé, ez most exkluzív nekik vagy sem? ki tudja.. aztán jön még a Valve is, internet szolgáltatók, egyéb pénzeszsákok. Nem 2 szereplős lesz a játékipar.

    [ Szerkesztve ]

    /s

  • l.skywalker

    félisten

    válasz .LnB #47 üzenetére

    Hogy lehetne 3 év? Már a 2016-os E3-on volt trailer, nem hiszem, hogy 3 és fél éve egy trailer elkészítésével kezdődött az egész :DDD

    Meg amúgy is Kojima-t nem ér senkihez sem hasonlítani. Egyedit hozott létre, egyedi módon, egyedi gondolkodással.

    Az igazán jól sikerült alkotások minimum 5 évig készülnek. De az RDR2 hét év volt, a Cyberpunk 2077 első híre 2002-ben futott be.

    Phil volt az aki rendet rakott és most térdelnek a padlón. Eddig feküdtek.

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • Wesder

    félisten

    válasz .LnB #47 üzenetére

    Jò, de botlàbú magyarfocista szintű csapatoktòl mit vàrsz?

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

  • l.skywalker

    félisten

    válasz .LnB #54 üzenetére

    .LnB - komolyabb gyereknek gondollak. Te most komolyan azt akarod nekem beadni, hogy 3 év alatt készült el a játék, amit előtte bemutattak belőle az csak egy "délibáb" volt? Szerinted a fejlesztés egésze nem kívánja meg azt, hogy mielőtte a nagyközönségnek bármit is bemutatunk, azelőtt is már legyen min dolgozni? Szerinted Kojima san a "csak" egy render trailer előtt nem dolgozta ki a belit, hogy te a kis szemeiddel láthass egy ilyen "render" trailert az E3-on? Én félig meddig fejlesztéssel foglalkozok. Két lehetséges irány van a munkámban. Vagy megkapom mit kell megcsinálni: akkor nekiállok mint a gép kódolni és amilyen gyorsan csak tudom kiadom a kész programot. Másik lehetőség: felkérnek, hogy találjam ki ezt és ezt hogyan lehetne megcsinálni. Ekkor 3x annyi ideig tervezek és ha megvagyok vele gyorsban lekódolom. Nem a "fizikai" munka a lényegi része szerintem ennek sem. Már volt látványterv, már volt sztori, már megvoltak az első kamerafelvételek. Mindennel haladtak előre, gondolom nem az E3-at megelőző 2 hétben csapták össze.

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • l.skywalker

    félisten

    válasz .LnB #57 üzenetére

    Rendben. Ha te ettől boldog vagy, rendben. :R

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • l.skywalker

    félisten

    válasz .LnB #59 üzenetére

    Ezért szeretlek. Mert a lényegi részek motiválnak :D

    És segíts már ki kérlek akkor. Attól vagy boldog, ha egy jó játékot kevesebb ideig csinálnak vagy ha több ideig? Vagy valami általány számítás van, hogy a sztori hossza/ a fejlesztés hossza megszorozva a fejlesztők számával adja ki a valósághű mértékét a boldogságodnak vagy ez csak utólag mérhető, mint a láz, előre nem definiálható? Végül is az utóbbi jobb lenne, mert arra még van megoldás :D

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • l.skywalker

    félisten

    válasz .LnB #61 üzenetére

    Nem voltam sem kedves, sem barátságtalan. Ugyanazokat a cikkeket látom én is és mindezek után (és itt jön képbe a gondolkodásbeli különbség, ami tapasztalataink szerint ezen a fórumon nem éppen a "megygőzhető" kategóriába esik), hogy te is elkülted őket én még mindig úgy gondolom, hogy bőven több mint 3 évet dolgozott rajta, csak épp amiatt van hivatalosan a 3 év, hogy a Konaminak eszébe se jusson tartania a markát.

    De az elején írtam, nem mérvadó példa Kojima a viszontagságai miatt és a zsenialitása miatt. Mintha Leonardo Da Vinci-t tartanád oda a művészeti egyetem hallgatói elé, hogy tessék példát venni. Én is szeretnék 190cm-es izmos szakállas pasi lenni, de maximum izmos lehetek önerőből. Szóval verekedni sem akarok :D

    [ Szerkesztve ]

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • rottenbull

    senior tag

    válasz .LnB #47 üzenetére

    A Phil gyerek komoly penzt termel. A gamepass szarnyal. Nem csak nepszeru al brand, amivel egyre tobben szimpatizalnak, de kivaloan startolo alap a jovobeli terveikhez. Mire bedurrantjak az xcloud-ot rendesen, olyan taboruk lesz, amivel nehez dolga lehet barmelyik masik jelentkezonek. Foleg, hogy a gamepass az xcloud-on is ugyanugy muxik majd.
    Es ez a lenyeg, nem a tobbeknek gyerekes grafika feltucat bemutatott jatekon egy delutani matine showmusorban.
    Raadasul a Sony-val strategiailag fontos megallapodast kotottek, az is az MS cloud rendszeret fogja hasznalni streamingre. De lehet a Valve is. Olyan sok lehetoseg nincsen. Kb 3-4 szolgaltato versenykepes es ebbol a legerosebb az MS.
    Nekik ez szamit. Hogy a bevetel ki legyen maximalizalva, es Phil tesz rola, hogy a reszlegere juto puzzle darabka hibatlanul bepattanjon a helyere.

Új hozzászólás Aktív témák