Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Rickazoid #191 üzenetére

    "a lényeg, hogy megszerezzék a jegyet, ha van hozzá kedvük, ha nincs."

    A lenyeg?... Szerintem ez az, ami igazan tok mindegy.

    "normális esetben a valahogy megszerzik azt jelentené, hogy ráveszik magukat és megtanulják."

    Nem, ez inkabb alomvilagban van igy, a normalis az, hogy ha valakit valami nem erdekel, nem tudja a temat semmihez sem kotni, akkor pillanatok alatt kiesik a fejebol. Igy mukodik az ember, ezen tul sokat nem lehet valtoztatni.

    "Arra céloztam, hogy az általános műveltség részét képező tárgyakat nem szabad priorizálni"

    Viszont az fontos lenne, hogy ugy tanitsak, hogy annak eredmenye is legyen - es ennek tenyleg resze lenne annak az alapos atgondolasa, hogy mit tanitsanak.

    (#192) hcl: Ellenben az, hogy valakit valami nem érdekel, nem jelenti azt, hogy nincs szükség rá.

    Viszont azt jelenti, hogy nem fogja megtanulni. Persze, a jegyet megszerzi valahogy (tanul hajnalig, korrepetitorhoz jar, puskazik) csak eppen a tudast nem. :(

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

  • cucka

    addikt

    válasz Rickazoid #191 üzenetére

    Ha az informatikát korrekten és részletesen tanítanák, akkor
    - a heti óraszám többszöröse sem lenne elég semmire
    - a diákok többsége képtelen lenne megtanulni, mert az emberek nagy részében nincs meg az érdeklődés és a szükséges absztrakciós készség ezekhez.

    Szerintem sikerként lehetne értékelni, ha mindenki, aki kikerül az iskolából
    - tud írni-olvasni-számolni
    - meg tud írni egy levelet egy szövegszerkesztőben
    - össze tud klikkelni egy egyszerű prezentációt
    - biztonságosan és hatékonyan tudja használni az internetet

    Na ehhez képest az általad írt linux disztribúciós-bsd-tökömtujdamis dolog az finoman szólva is el van rugaszkodva a valóságtól.

Új hozzászólás Aktív témák