Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunnyhu

    senior tag

    Nem az a baj, hogy kevés a VR iránt az érdeklődés (nemrég a gyártósorról vették meg ami kicsit is VR volt, és használtam drágábban adhattad el mint amennyiért újonnan vetted), hanem az, hogy sem a szemüveg se a GPU gyártók nem foglalkoztak vele. Ez nyilván ok-okozat összefüggés, de tény, hogy amíg nincs a vga-n csati minek gyártani rá szemüveget, és amíg nincs szemüveg minek rárakni a vga-ra pláne ha drága az implementálása. Én nem hiszek a vezetéknélküli megoldásban, mert az input lag a VR-ban irgalmatlanul fontos, ez volt az oculus CV1 nagy dobása pont. Ha késik, rosszul leszel.
    A quest-et meg ne keverjük ide, mert az alapvetően egy standalone VR eszköz és csak mellékesen köthető PC-re (csak minek mert szar).
    Casual szinten a standalone teljesen vállalható opció, próbáltam én is questet és döbbenet, hogy pl. a Vader Immortal simán úgy ment rakta mint a PC-s oculusomon. De mondjuk a VR felhasználók jelentős rétege szimulátorhoz használja (autó, repülés) ahol a standalone nem jöhet szóba, mert konkrétan csúcs PC is határeset többnyire, a wireless meg a lag miatt szintén esélytelen szerintem.
    Jó lett volna ez a virtuallink csak ehez az kellett volna, hogy egyeztet az nvidia/amd a 3-4 fő VR gyártóval, és egyszerre lépik meg.

    [ Szerkesztve ]

    https://divecenter.hu

Új hozzászólás Aktív témák