- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- SkyShowtime
- Facebook és Messenger
- Debian GNU/Linux
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Összefoglalva pc-n marad a szopóka. Veszek egy ps-t.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Snip3r_HUN
addikt
Azért én kíváncsi leszek rá... Amúgy sem bántam meg a 7970 megvételét, de ha a Mantle javít a teljesítményén az csak pozitívum. Úgyis javarészt csak BF4-re használom (majd) a gépet.
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
félisten
válasz Snip3r_HUN #2 üzenetére
Ha megcsinálják és tényleg nagyon jó, mondjuk lesz húsz harminc százalék többlet teljesítmény, akkor azok fognak szívni akik most vettek Titant meg 780-at.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Def26
félisten
Én nem értem minek erőlteti amd ezt. Ha létre is jön a mantle akkor sem fog több játék fogyni pc -n. A folyamatot nem tudja megfordítani max. egy kicsit kozmetikázza. Ahogy írtad is, pár év és egy maroknyi pc gamer marad.
Nemrég olvastam egy cikket, hogy önmagában egyetlen egy only pc -s játékot sem éri meg fejleszteni, mert nincs az a vásárló tömeg ami visszahozná a befektetett pénzt. Muszáj bevetni a konzolokat mert valahonnan kell a bevétel, ha meg innen nézzük akkor minek szenvednek egyáltalán a pc -s mantle -val? Megéri ez nekik? NV miatt úgy sem jön el a kánaán.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Enclave
aktív tag
Egy rövid észrevétel
"...CheckAccessFullyMapped funkció..."
Nem kötekedés gyanánt de tudtommal programozásban a "function" szót "függvény"-nek szoktuk fordítani. (vagy én vagyok félreinformálva )
Ha jól gondolom, a cikkben erről van szó.Semmi sem állandó, csak a változás.
-
dergander
addikt
válasz Plazmacucci #3 üzenetére
A Titán csak egy megmutatomerősebbvagyok a GCNél project piszok nagy áron,ha a GCN+mantle hozza a szintet olcsóbban,akkor rivadalom lesz,hogy miért fizettem 2x annyit mikor a jövőben nem érte meg. Ez ilyen sajnos.
Lassan az optimalozálás többet ér mint a nyers erő,ideje is már ennek. Mert évek óta szív a PC társadalom. -
Snip3r_HUN
addikt
Ha némiképpen csökken az adott játék átportolásához szükséges befektetett idő, látni benne némi realitást... Nem vagyok elfogult, ne tegyünk ki előre olyan kijelentéseket azokról a dolgokról amiket még be sem vezettek.
[ Szerkesztve ]
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
Trevize1987
aktív tag
Szóval a Battlefield 3 egy hatalmas minusz volt az EA-nek és le is állították a következő rész készítését, nehogy megint akkorát bukjanak.
EDIT: hopp, benéztem, reggel van. de viszont akkor is tartom magam ahhoz, hogy ez az állítás helytelen, az xbox és ps3 bevételei a BF3-nak szerintem elenyészők a PC-hez képest. Csak h egy ellenpélda legyen, még ha nem is teljesen helytálló.
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
válasz Snip3r_HUN #7 üzenetére
Igen, szerintem is jó ötlet, de nv - t meg úgy sem tudja kiütni a nyeregből. Akkor meg minek? Folyton csak akadályokat gördítenek eléjük.
Trevize1987: Én nem ezt mondtam. Egyébként ha már itt tartunk, nem a pc -s port húzza a bf játék eladásait.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Jack@l
veterán
Hát nemtom, de van most is jópár ami only pc-n lesz, pl a star citizen ami 22 milkát kaszált csak a támogatóktól. Szerintem nem síránkoznak rajta hogy a pc halott, meg csúnya api... Viszont kijelentették hogy azért nem fejlesztenek konzolra, mert gyenge lesz a játékukhoz.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
-
Jack@l
veterán
válasz Plazmacucci #12 üzenetére
Erre majd jővő karácsonykor térjünk vissza, én nem tennék felelőtlen kijelentéseket
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Snip3r_HUN
addikt
December körül majd okosabbak leszünk, addig minden kijelentésnek lehet valóságalapja.
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
Lacccca87
őstag
Szerintem abban a pillanatban hogy az átlag PC-k/Lapotopok megütik azt a szintet aminél már nem gond esetelgesen egy friss játék futtatása se mert a HW kellően erős az SW pedig optimalizált onnan lehetséges hogy reneszánszát fogja élni a PC és a PC-s játék ipar. Ez pedig elég közel van.
-
gianni85
veterán
Cikk utolsó kérdésére a válasz egyértelműen kell. Na nem azt mondom, hogy a PC az Isten, konzol meg fújj, mivel amióta az eszemet tudom konzolozok, de.... ha létezik PC-re olyan nem professzionális felhasználású videokártya, ami többe kerül mint egy nextgen konzol (Titan esetében PS4+XBO együtt) azzal nehogy már "kevesebbet" kapjak vizuális szempontból. (igazából adok-kapok, mert felbontás és képfrissítésben egy erősebb PC a jobb)
(#18) Prof
Radikális fejlesztést nem fognak egy konzolgeneráción belül soha se csinálni. Az idővel csak kisebb, költséghatékonyabb és energiatakarékosabb revíziók jöhetnek, de a teljesítmény marad.[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
Azert amig az Intel, Nvidia, AMD-nek si erdeke hogy legyen PC-n jatek a Valve-al megspekelve nem fog olyan gyorsan kihallni elhiheted. Egyszeruen arra kell helyezni a hangsulyt amiben jobb mint a konzol es eleg sok ilyen van meg
1. Multifunkcionals eszkoz-tobbek kozt munka,
2. Olcsobb/ingyen szoftverek tomege (Steam, linux, F2P MMO-Moba stb.)
3. Testreszabhato mind OS/hardver szinten
4. Eger+Bill iranyitas - strategia, FPS jatekokhoz kb elengedhetetlen.
5. Par ev es 4K felbontasu jatek. Hiaba tunik viccnek es most draganak, 5 colon van FullHD 50-100"colon a 4K meg keves is.
6. Szamtalan periferia csatlakoztatasi lehetoseggel (pl. 2D/3D printer, WACOM tabla stb., sokfele kormany, kontroller, NV v. RIFT VR szemuveg)
7. Visszafele kompatibilis. Az elmult 20 ev osszes PC-s jatekat jatszhatod rajta (max. DosBox, virtualis gep kell)'
8. Laptop eseten "nagykepernyos" mobiljatek, ami nem merul ki a platform, akcio, verekedos, autos cimekben.Pont mivel ilyen Pc kozeli az uj konzolok hardvere tuti nem lesz 8 evig valtozatlan a mostani konzolgeneracio. Siman aranylag kis penzbol egy 3 generacioval ujabb AMD APU-t belepattintanak 4-5 ev mulva es kesz az erosebb PS4 Max stb. Bar siman lehet megint csak HDD, design-osabb doboz fele rancfelvarras lesz.
Termeszetesen a fenti listabol is fogjak a konzolok csokkenteni azon jellemzoket amivel csak a PC-k birnak jellenleg. (bill+eger Xbox One-ra boritekolhato lassan) -
Abu85
HÁZIGAZDA
Átírtam. Valóban jobb függvénynek hívni.
(#10) Jack@l: A Star Citizen űrszimulátor nem egy FPS. Nekik az elsődleges limit a GFLOPS. Főleg úgy, hogy ötször több compute shadert használnak mint egy ma PC-s játék. Egy csomó effektet DX11-ben be sem tudsz majd kapcsolni. DX11.1 kell hozzá. Azt tudtommal eldöntheted, hogy mely effektektől válsz meg, majd jelzi a játék, amikor elfogyott a 8 UAV.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Def26
félisten
Igen, ezt mindig leírja valaki. Szépen megindoklod miért is jó a pc -s gamer élet. De akkor azt is meg tudod válaszolni, hogy ennek ellenére miért zsugorodik a piac? Miért történik pont az ellenkezője annak amit leírtál? Ahogy abu mondja miért vonulunk/terelnek minket a nappali felé (ahol akor pc -t is használhatunk)?
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
finkelstein
tag
Én hobbiból foglalkozok programozással (C,C++, kis OpenCL) és ezekből összeszedett csökevényes tudásom is úgy tűnik, elég ahhoz, hogy megértsem ennek a mantle-nek a lényegét. Ezért is vagyok meglepve az ilyen hülyeségeken: "a Mantle API segítségével megírhatják az alkalmazást PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re". Nem értem, másoknak miért nem megy ez. Ha megnéznék azt a szemléletes földgömbös ábrát, szerintem nem beszélnének ilyen zöldségeket.
-
Televan74
nagyúr
válasz Plazmacucci #1 üzenetére
Te már döntöttél, csak azt nem értem ,hogy a nemtetszésedet miért ilyen formában kell kinyilvánítani.
Más. Nem lehet az a háttérben , hogy pc -n hardveresen elértek egy olyan szintre ahol már látványos növekedés nincs, és most megpróbálnak szoftverben erősíteni?
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
QbHead
aktív tag
Hát a konzol grafikájáról még egy gameplayt nem láttunk ez nem gyanús egy kicsit?
"A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup."
-
BiP
nagyúr
Az Xbox APIját csak megtévesztésből hívják DirectX 11.x-nek vagy tényleg van valami köze a PC-s DirectX 11-hez?
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
Az új Nvidia driver támogatja az OpenGL 4.4-et és itt 64 a támogatott UAV-ok száma. Akkor hogyan lehetséges, hogy a DX alatt csak 8 van?
-
smkb
őstag
"Nemrég olvastam egy cikket, hogy önmagában egyetlen egy only pc -s játékot sem éri meg fejleszteni, mert nincs az a vásárló tömeg ami visszahozná a befektetett pénzt."
Elég tájékozatlan lehetett a cikk írója. A sok rts (pl nagy kedvencem a CoH széria, amiből most jelent meg a 2 - és azért ez igencsak nem bukás - , de űrstratégiák, kereskedős szimulátorok stb), a meg online mmorpg stb mind keményen PC only. Majd a Blizzardnak is mondja meg a cikk szerzője, hogy pénznyomdaként működő WOW -ot is dobják ki konzolra azonnal, mert csak akkor lesz nyereséges.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz finkelstein #21 üzenetére
A legegyszerűbb ezt az UAV-ken keresztül megérteni. Azokra van a legnagyobb igény. A PC-n DirectX 11-ben (tehát nem 11.1-ben, ami kevés embernek van) csak 8 slot van. Elkezded írni a sok compute shader effektet. Mindegyik elvisz 1-2 UAV-t. Ha valami extrém dolgot nem csinálsz, akkor többet nem. Két UAV/effekttel számolva négy compute shaderre van lehetőséged. Egy next-gen konzoljáték használni fog 10-et, 20-at, 30-at, mert gyors a compute. Ebből átmenthetsz a PC-re négy-öt effektet. A DX11.1-gyel többet, de lesz olyan játék, ami 64 UAV-nél többet használ.
Példa is van az AC4 konzolon HDAO-t és CHS-t használ, de PC-re ezeket lecserélték HBAO-ra és PCSS-re. Nem lesz radikális a különbség, de a jobb minőségű effektek portolásához minimum DX11.1 kell ebben az esetben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Ez csak találgatás? Mért kellene több shader egy úrszimulátorhoz mint egy fps-hez, mennyivel több és bonyolultabb objektum van mondjuk egy far cry 3-ban mint ami egy űrszimulátorhoz kell?
Elég folyamatosan ment 4k-ban is az egyik hangáros demója a star citizennek, erős kétségeim merülnek fel a postoddal kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
válasz Televan74 #23 üzenetére
Így van. Ha belegondolok hogy évi két három értelmes és tartalmas játék jelenik meg számomra, akkor egyértelmű hogy ezért nem fogok fent tartani egy korszerű, nagy teljesítményű pc-t. Egy konzol némi kompromisszummal játékra sokkal célszerűbb. Én sem örülök neki de így logikus.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
stargazerhu
aktív tag
válasz Trevize1987 #8 üzenetére
És mikor jönnek a ténylegesen új ATi kártyák? Ha jól tudom, tegnap kellett volna.....
-
Snip3r_HUN
addikt
válasz Plazmacucci #32 üzenetére
Valaki egy adott játékra fókuszál, nem vagyunk egyformák. A célszerűséget meg mindenki magában döntse el, alanyi jogon.
(#33) stargazerhu Az R9 280X már kapható.
[ Szerkesztve ]
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
Raggie
őstag
válasz Snip3r_HUN #34 üzenetére
Az új architektúrára gondolt a kolléga szerintem!
(mármint stargazerhu)[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
arn
félisten
Erdekes, hogy a gyartospecifikus cuda maga volt a megtestesult osellenseg, addig ez elonyos lepes. Szvsz kette fog szakadni a piac, ami csak meg jobban megassa a platform sirjat. Az amd nem ul olyan magas lovon, hogy ezt megtehesse, a valve tenykedesehez meg valszeg a tobbi szereplonek is lesz egyket szava.
Jatekok amugy mindig is lesznek pcre - ahogy voltak akkor is, amikor sokkal alkalmasabb platformok leteztek - csak kerdes milyen formaban. Most mindenhez kulon eszkozt hasznalunk, de majd lesz olyan igeny is, hogy ez kevesebb kutyuvel legyen megvalosithato. Hogy melyik platform fog ebbol profitalni az jo kerdes - viszont munkara azota sincs jobb eszkoz, igy a pc meg jo ideig maradni fog. A jatekokkal inkabb a hwfejlesztesi generatort vesziti el a hwpiac, igy tuti le fog szukulni a gyartok szama, ami nem jo a versenyhelyzetnek, de jo a homogenebb felepitesnek, es akkor kevesbe lesz gond a programfejlesztes.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Raggie
őstag
Ez nem zárt rendszer. Bármikor csatlakozhat hozzá az nVidia, csinálhat hasonló architektúrát és mehet rajta a Mantle API. Nem Ati kártyához van kötve, hanem architektúrához, tehát nem olyan, mint a CUDA.
Ettől függetlenül nem valószínű, hogy csatlakozni fog az nVidia, és én is félek ettől a szegmentáló hatástól, de reméljük a legjobbakat.
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A CUDA nem tesz hozzá semmit az OpenCL-hez és a DirectCompute-hoz. Egy játékban bármi megvalósítható a szabványos felületekkel is. Itt API limitációkról van szó, ami konzolon nem, míg PC-n sajnos létezik. A Mantle képességei messze megelőzik azt amire a DX/OGL képes, és a konzolok szintjére zárkóztatják fel a PC-t. Technikailag ez ellen egy szava nem lehet senkinek. Az egyetlen kérdés, hogy kell-e ennyire durva beavatkozás. Vagy kell-e, hogy a PC-s grafika elérje a konzolos szintet, mert mint írtam a játékélményt nem befolyásolja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Csak egy kérdés, mikor csinálhat az NV ugyanolyan architektúrát mint az AMD? (a megfejtés a soksokmillió dolláros liszensz-ek környékén keresendő, különben peresekedés megy) Szóval a nyílt apival nagyjából kitörölheti a többi gyártó.
@Abu: Láttál már szebb grafikát konzolon mint pc-n? Lehetőleg nem olyan vélemény kéne, hogy szerintem szebb, vagy hogy elméletben piros hó is eshet. Szóval kicsit olyan mint Columbo felesége, mondták hogy létezik de még senki se látta
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Def26
félisten
The Dark Sorcerer
Youtube videó.#39: Jah, ok. Akkor számodra nem létezik szebb játék konzolon.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Jack@l
veterán
Igen, ezt láttam, közepes pc-s grafika kb.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
hajsza
aktív tag
De akkor azt is meg tudod válaszolni, hogy ennek ellenére miért zsugorodik a piac?
Erre a kérdésre válaszolnék. Szerintem az érintőképernyős mobiltelefonok és tabletek rengeteg alkalmi játékost vonnak el a PC-s játéktól. És bármennyire is szeretnénk azt hinni, hogy csak a hardcore játékos az igazi játékos, az alkalmi játékosokból sokkal több van. Egyébként az az érzésem, hogy ugyanezen okból - kisebb mértékben ugyan - de a konzolos eladások sem fogják elérni el az előző generáció szintjét. Ott van még az a szempont is, hogy a fizetős mobiltelefonos/tabletes játékok sokkal kevesebbe kerülnek, mint a PC-s vagy pláne a konzolos társaik.
-
Def26
félisten
válasz Snip3r_HUN #42 üzenetére
Ott van pl. a bf4. Max. részletességen futtatva nem hiszem, hogy lenne ellenfele, csak ahhoz meg ugye kell a vas.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem találgatás. A GPU14-en több beszélgetés is folyt. Azért építik a motort DX11.1-re a fejlesztők, mert amit lehet azt compute shaderben írnak meg. Konkrétan még a HDR-t is. Tehát azok az effektek, amelyeket ma átlagosnak tekintesz nem biztos, hogy bekapcsolhatók lesznek minden PC-n UAV hiány miatt. Cserébe nagyon gyorsan futnak, ha aláraksz egy ténylegesen DX11.1-es hardvert. Ez egy koncepciókülönbség. Sok fejlesztő azt választja, hogy fusson a lehető legtöbb hardveren. Ők azt választják, hogy fusson gyorsan a megfelelő tudású hardvert meg majd megveszed hozzá. Tekintve, hogy 2014 vége a megjelenés gyakorlatilag kizárt, hogy ne legyen valakinek legalább egy DX11.1-es VGA-ja a boltokban.
Egy Hawaii GPU-n mi nem menne folyamatosan? Az egy szörnyeteg, ez nem jó összehasonlítás.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Snip3r_HUN
addikt
Ez egy jó példa volt Meg ezt meg is tapasztaltam én is Ennek ellenére biztos lesz olyan cím ami a next-gen-eken szépen/szebben fog kinézni, ha a mantle támogatás miatt megkapjuk a "szebb effekteket" áldásom rá
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az eléggé alá van támasztva, hogy HDAO helyett HBAO és CHS helyett PCSS lesz az AC4-ben PC-n? A HDAO és a CHS minősége ismert, hogy jobb mint az alternatíváké. És akkor ez nem "szerintem" vélemény. A HDAO és a CHS még alternatívaként sem lesz felkínálva PC-re egy DX11.1-es leképzőben, ami egyébként nyilván lehetséges.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raggie
őstag
EZT a cikket ajánlom figyelmedbe.
A lényeg kiemelve: "(...)Ez azt jelenti, hogy bármelyik konkurens hardver támogathatja a fejlesztést, ha megvan az ehhez szükséges tudás az adott architektúrában.(...)"
Nem pontosan kell kopizni a GCN-t csak azonos tudásút építeni. Természetesen ez nem egyszerű, mivel a konkurencia nem ezen a vonalon haladt eddig, de már a Mantle előtt is voltak felröppenő hírek, hogy GCN-szerű dologgal fog jönni a következő generációban az nVidia.
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Jack@l
veterán
Asssasins Creed mindig is egy konzolszerű gyenge grafikát képviselt, és most emiatt lenne jobb grafika konzolon? Amiről beszélsz amúgy is egy fejlesztői döntés volt, nem hardveres kötöttség miatt van.
Befejeztem, mert nem látom értelmét a szektás hitvitának.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából még ha raknak is tudást a hardverbe, akkor is az AMD fejleszti a Mantle-t. Semmi sem garantálja az NV-nek, hogy az AMD mindent időben megoszt velük. Megtehetik azt is, hogy titokban lefejlesztenek mindent aztán az új verziók bemutatásakor odaadják a konkurenciának, hogy úgy egy-két év előnyük azért legyen. Így ezt senki sem akarja majd bevállalni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen