Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz moonman #29 üzenetére

    Én csak az írtam le amit láttam 17-ke kora délutánja óta figyelem azt a fórumot , hátha találnak rá megoldást , oké hogy vannak sablon szövegek de akkor is
    Nézd meg a a fórumokat az egyik hozzászóló 2011. augusztus 17. 16:11 ezt írja:
    Ma felhívtam a Microsoft telefonos ügyfélszolgálatát, és ott azt mondták, hogy már tudnak a hibáról, és a kollégák már dolgoznak rajta. Reméljük, hamar eredménnyel is járnak.

    Viszont a fórumos supportos még egy egész napig jön a sablon szövegel(ami nem kicsit nézi hülyének a felhasználót) mikkor már teljesen nyilvánvaló hogy nem egyedi hibákról van szó , és 2011. augusztus 18. 16:01 nyögi be hogy :
    A problémát továbbítottuk a szakértőknek akik megviszgálják a problémát.

    Röpke három nappal a hiba megjelenését követően ez aztán a sebesség.
    És igen én is váltok gmail-re és nem azért mert volt ez a 4egész napos leállásuk hanem azért ahogy kezelték az ügyet.

    Sőt ha elolvasod a cikk végét akkor az is alátámasztja hogy hogy kezelték az ügyet, 18-án délelőtt megkereste Microsoft Magyarországot de nem adtak érdemleges választ, pedig ekkor már biztosan tudták hogy náluk van a hiba.

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák