Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 0P1

    aktív tag

    válasz bobalazs #7 üzenetére

    Jósolgatni a 70-es évek vége , 80-as végek eleje óta jósolgatják, és azóta fejlesztgetik a koncepciót.
    A 90-es években azonban már többen megpróbálkoztak VR termékek piacra dobásával is, játéktermi gépekkel és otthoni felhasználásra szánt kiegészítőkkel egyaránt. Az akkor elérhető grafikus teljesítmény és az akkori kijelző és szenzor technológia azonban egyszerűen nem tette lehetővé a VR-t, így bukás lett a vége, gyorsan érdektelenségbe fulladt az egész.
    Most már mind kezdi elérni azt a szintet, ami az élvezhető VR-hoz szükséges, de arra nem lehet számítani, hogy hatalmas durranással tör be a VR a mindennapokba pár hónap leforgása alatt.
    Inkább úgy fogalmaznék, hogy egy lassú evolúciós folyamat most kezdődött el.
    A felhasználók számának el kell érnie egy kritikus tömeget, amikor már érdemes lesz komoly, nagy költségvetésű tartalmat fejleszteni a VR eszközöknek, ez pedig előidézheti az inflexiós pontot, amit majd a fejlesztők és hardvergyártók érdeklődésének növekedése és a felhasználók számának gyorsuló bővülése jellemez egymást gerjesztő folyamatként.
    Azonban még jó pár évig eltarthat, míg beérik a VR piac és a VR technológia.

Új hozzászólás Aktív témák