- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És látod, hogy DX12/Vulkan játékok érkeznek. Legutóbb a No Man's Sky váltotta le a legacy API-t explicitre, mert egyszerűen már nem volt meg a teljesítmény a régi rendszerben.
Kérdés, hogy miképp növelik a felbontást. Ugye a Sony és a Microsoft mindig csak output felbontásról beszélt, nem számoltról. A Microsoft AI upscalingja eléggé erős: [link] - 15 perc után megmutatja a működést.
Miért kellene? Sosem fogsz egy next-genre írt játékot prev-genen futtatni. PC-re meg áttrükközöd compute shaderrel. Az nem hatékony, de több TFLOPS van és működni fog.
A régi API-kat pedig nem nagy kunszt portolni a gépekre, és az utasításokat is támogatni lehet a hardveren. De ettől még semmilyen kompromisszumos döntésre nem kényszerülnek az új API-knál és futószalagoknál. PC-n se kellene, ha be merné vállalni a Microsoft, hogy nincs visszafelé kompatibilitás, és akkor innentől kezdve van egy új API, amihez kellenek új hardverek, és az egész működne a legújabb Windows 10 verziótól. Csak ez PC-nél nem elég jó, mert sokkal lassabb a hardverek és az új OS verziók terjedése egy konzolnál.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL Latitude 5590 5501 FHD IPS 15.6 gyári magyar billentyű világító opc i5-8250u i5-9400H 8GB 256GB
- Intel QuadCore i3-8100T - SR3Y8 - 3.1 GHz - 6MB - 35W - UHD Graphics 630 - LGA1151 v2
- IBM Model M membrane (fólia) kerestetik
- Hegel H120
- Új 480GB SanDisk SSD PLUS 2,5" , és egy használt 100/100% 500GB Samsung 2,5" 870 EVO SSD