Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz MaCS_70 #119 üzenetére

    The Verge
    Twitter

    "Ténylegesen egy olyan opció, ami a rendelkezésre álló adatok alapján a legkevésbé okoz életveszélyes helyzetet, de az adott körülmények között a kialakult környezeti elemek meghaladják rendszer saját korlátait (amik vélhetően jóval túl vannak az emberi vezetők korlátain), és éppen a statisztika rosszabbik, bár kevésbé valószínű oldala üt be."

    Lásd nyilatkozat.

    "Az a gondom, hogy sokan azért kritizálják ezeket a rendszereket, mert nem 100%-osak, lát, a jelen helyzetben is csődöt mondott a Tesla. Legyen mondjuk 80%-os a rendszer biztonsága -- az ember viszont ezen az önkényesen definiált skálán jó esetben ha teljesíti az 50%-ot."

    Ez lehet, hogy jó az IT-ben, de az autóiparban rohadtul nem elfogadható. Pláne nem biztonságkritikus rendszereknél. ESP, ABS, egyik sem akkor érkezett a piacra, mikor fele-fele arányban tudott helyesen ítélni. Ahogy az elektromos kormányszervó, a holttérfigyelő sem.

Új hozzászólás Aktív témák