- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
GRaul
őstag
100gb.. Ejha....
Tök jó h 500gigás vinyóval érkezikPhanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----
-
Reinkz
senior tag
Szerintem egy ideje feltalálták a több rétegű Bd lemezeket csak olvasni kéne őket tudni,
régen olyan hír is volt hogy csináltak 500gb Bd lemezet csak a rétegek közötti váltás nem volt 100%. -
Peat;)
veterán
"Ezt a rendszert a Sony is nagyon kedvelte, hiszen rendkívül hasznosnak bizonyult a megfelelő játékélmény biztosítása során"
"a tartalmakat nem helyezték el többször a lemezen. Szerencsére ez a játékot nem befolyásolta, így a Killzone: Shadow Fall gyakorlatilag töltőképernyő nélkül végigjátszható"
Amikor a marketing önmagába keveredik bele...ez az egész reklámkampány nagyon visszatetsző volt a Sony és a fejlesztői részéről, semmit de az ég világon semmi olyat nem mutattak amitől én rohannék konzolt venni, a nagy címeket is folyamatosan halasztják el. Csak persze mert ők a Sony ezért minden megengedett, a Microsoftnál meg a legkisebb porszemre is ugrik a net népe. Nálam mindkét konzol ugyanott van, egyszerűen nem hoznak lázba a csoda masinák, ide vagy oda az amd mindent elsöprő, korlátlan ereje...
[ Szerkesztve ]
-
razorka777
veterán
Na, ezt is megéltük.A blu-ray lemez korlátai.Nem gondoltam volna pár éve, hogy ma ez is kevés lesz.
Samsung Galaxy A52s 5G&A72
-
nagyúr
Hát lehet olcsóbb lesz egy hdd nélküli ps4 + 1 vagy 2 terás vinyó kombó, mint egy ps4 500, vagy akár 1 terával alapból felszerelt verzió.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
GRaul
őstag
Az lehetséges. De h egyhamar nem fog jönni hdd nelkuli, arra nagy sansz van.
Bar engem ez az uj konzol generacio nem fenyeget
A "jol" osszerakott asztalit nem cserelem le
Mellé pedig luxus számomra egy xbox one vagy ps4.
Bár az uj Halo miatt az xbox erdekelnePhanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----
-
BiP
nagyúr
Mindenképp érdekes.
Viszont egyben totál félre is értelmezhető. dobálóznak itt a többszáz gigákkal, miközben nincs is erről szó.
Míg korábban egy ~8-10Gigás játékot szépen redundánsan felduzzasztottak 50gigára, ha már úgyis ott volt a hely a lemezen (miért is ne), és így gyorsabban tudott tölteni, ma a játék meg 40Giga. Oké, hogy nőtt, de így is ráfér simán a lemezre, max. a redundanciás trükköt nem lehet alkalmazni. Sebaj, feltolja vinyóra, (ha már úgyis ott a konzolban a hdd), és ugyanúgy gyors lesz, csak most normál helyfoglalás mellett.
Innentől kezdve tök mindegy, hogy 290Gigát foglalt volna a régi módszerrel.Abban persze igazuk van, hogy ha a Killzone 40Giga (ami bemutatókori játék), akkor valóban könnyen lehet majd a közeljövőben olyan játék, ami átlépi az 50-es határt. Ilyenkor vagy jobb tömörítéssel bele kell préselni 50 alá, vagy ha más nem (bár a kiadók nagyon ódzkodnak tőle), adják ki 2 lemezen. Szerintem a játékosoknak ez nem _akkora_ teher, ha emiatt jobb/több tartalmat kaphatnak.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
Olyan nincs egyébként, hogy korábban tömörítés nélkül vagy egyszerűbb tömörítéssel kerültek a lemezre az adatok, most meg már (erősebb) tömörítéssel, mert a gyorsabb HW betöltés közben ki tudja tömöríteni?
-
Vicoo
senior tag
És azt nem leht hogy ha már úgyis van HDD, akkor mint egy PC esetén, arra települjenek a játékok? Tehát a lemezen rajta lenne a telepítő aztán csókolom. Vagy neten leszedné a maradékot?
-
Maximum1
őstag
Érdekes, minden konzol megjelenésnél mintha ezt olvasnám, a végén meg kijönnek a feléből is.
Marketing.... -
nagyúr
Valóban nagyon hatékony tömörítési módszer, hogy 8-10x helyett csak 1x teszik rá a lemezre
Aki él és nem boldog, az téved!
-
BlackSoft
addikt
Én annyira nem tartom fontosnak kicsinyíteni a méretét, ha blu-rayen van, hiszen elérhető már 2008 óta 400GB-os Blu-Ray lemez is. Azóta meg eltelt lassan 6 év, már lazán lehetne TB-os méretben is optikai lemez 24-32rétegen...
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
Jim Tonic
nagyúr
Na, csak sikerült felírni 40GB adatot 50GB kapacitásra. Brain storming engineering.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
mikka07
tag
Kamu az egész azért tömték tele adatokkal a lemezt hogy nehezebb legyen warezolni az xbox360 is jól el volt a dvd-el nekem van ps3 és xbox 360 is a kedvenc játékom a gran turismo5, de rengeteget tőlt,black ops2 multi közben is állndóan olvassa a lemezt,az xbox360 vinyora eredeti lemezről felmásolod a játékot és sokkal gyorsabban tölt mint a ps3.Nem tudom a sony miért nem engedi hogy felmásold a játéknak legalább egy részét a merevlemezre,(a gt5 kb 40 percig másol a vinyora és utánna folyamatodan olvassa blurayt)talán meg kellenne tanulni optimalizálni 50gb-os bluray lemezre simán rá kell férni a next gen játékoknak.
-
Lenry
félisten
azért a "ha nem írunk mindent a lemezre nyolcszor, akkor elég lesz a tárhely" nekem nem tűnik akkora Nobel-díjas ötletnek...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
dezz
nagyúr
válasz BlackSoft #17 üzenetére
Eleddig mind írható/újraírható. A műsoros lemezek ROM-ok, amiket nem megírkálnak, hanem pillanatok alatt nyomómintával készítenek.
(#20): Pendrive anyagköltsége jóval magasabb, mint egy lemezé. És szintén időbe telik rámásolni az adatot. ROM chipet készíteni nem éri meg.
-
Prof
addikt
Ennyi erovel mondhatom azt a Prehistorikot meg 1milliardszor rarakom a lemezre es tul sok helyet foglal? Na ne mar lol
-
anulu
félisten
"rengeteg fejlesztő kihasználta a Blu-ray extra kapacitását"
mit értünk "extra alatt"? a DVD-hez képest? ahhoz valóban, de nagyon sok új játék egy pici +tömörítéssel ráférne egy DL DVD-re.
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Rebourne
aktív tag
A rengeteg új játék last-gen konzolra volt írva, és ez meghatározta a PC-s kiadás minőségét is. A PC-s CoD:Ghost már 50 GB-t kér a HD-n. A sok tartalom már most megkéri a helyet, a nagy MMO-k rendszeresen 25 giga fölött kérnek. A Diablo 3 alig fért fel 1 DL DVD-re, a rajzolt és render átvezetők olyan csúnyán voltak tömörítve, hogy lépten-nyomon kockásodtak. Csak a CE extra lemezre fértek fel normális minőségben. Pedig az egy szimpla, négyfejezetes játék, nincsenek benne világok, földrészek, amik felfújnák a tartalmat.
http://www.geforce.com/games-applications/pc-games/call-of-duty-ghosts/system-requirements
Innentől kezdve ez lesz a norma a látványorgiás AAA játékok esetében. A képi adatokat, textúrákat nem lehet jelentős minőségveszteség nélkül hatékonyan tömöríteni.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Szerintem meg némelyik jól megírt 64 kB demo szebb mint egy ilyen túlhízlalt játék.
Nem mondok olyat, hogy 640 kB-ba minden belefér, de azért lehetne tanulni ebből is. (szerintem) -
mikej95
aktív tag
Vicc. És ez kihat a PC játékokra is. Egy szaros CoD 40 giga oszt közben egy HDD is gyorsabb, mint a blu ray, amilyen gépigényei meg lesznek az új játékoknak az átvezetők lehetnének tömörítve, az elvárt gépeken bőven megoldható lenne a kitömörítésük.
Nem tudom mit akarnak, el kéne dönteniük, hogy mostantól minden játék telepítős lesz konzolon vagy kitalálniuk egy újabb optikai lemezes adattárolást, ami megint csak nem fog elterjedni rendesen.Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Flashback
addikt
290GB vs 40GB
Az eredeti méret 17%-ra sikerült lefaragni? Ezt most komolyan be akarják adni a népnek? 250GB-nyi ismétlődő textúra volt a játékban? Ezt valaki elhiszi?
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
bagyusz
őstag
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Flashback #32 üzenetére
Nem eredeti méret, hanem ennyi lett volna.
Nem volt 250GB ismétlődő textúra, csak ennyi lett volna, ha a korábbi előző generációs helykitöltős módszert használták volna. Volna.#30 + #33: Baromi komoly és brutál dolgokat meg lehet csinálni egy 64k demóban vagy pár megában is akár (millió példa van, érdemes nézegetni), de azért ne felejtsük el, hogy teljesen más az alapelv, a kiindulópont, a megközelítés, a motiváció, a feltételek. Totál nem összehasonlítható.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
válasz Flashback #32 üzenetére
Lehet, hogy voltak ismétlések is, de kizártnak tartom, hogy csak arról lenne szó. Ha bőven van hely, akkor nem vagy kevésbé (egyszerűbb tömörítéssel a bit-helyesen tárolandó dolgokat és nagyobb bitrátával a videókat, hangokat) tömörítenek, ha kevés, akkor pedig jobban.
-
haxiboy
veterán
Adhatnák valami speckó irhatatlan flash alapú meghajtókon is a játékokat esetleg valami speciális csatival hogy ne lehessen PC-re dugni és tadamm! Legalább nem stresszelnénk hogy karcos lesz a lemez.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Ice&Lime
veterán
Ezt jó hogy felhoztad, sosem értettem és továbbra sem fogom, hogy miért nincsenek ilyen megoldások továbbra sem.
(#20) BlackSoft: ja, a pendrive formátum is jó lenne. Vagy "kazetta" vagy pendrive, vagy valami hasonló.
Miért nem lett eddig is ilyen, pedig sokkal jobb lett volna, mint a lemez, ráadásul a lemez sokkal sérülékenyebb és kényesebb is.
[ Szerkesztve ]
-
nyunyu
félisten
Sokkal tobbe kerul egy cartridge eloallitasa, mint egy parszaz forintert nyomhato lemez.
Pont ezert nem hasznalja mar senki a Nintendon kivul.
Mittudomen, 5-6k jelenleg egy 32GB-s memoriakartya, legalabb ennyivel dragulna a jatek ara, ha nem lemezen lenne.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Ice&Lime
veterán
Jó, igazad van, tényleg ahhoz képes nagyon drága egy pendrive ma és megdrágítaná az árát az ilyen technológia, míg egy lemez meg majdhogynem szemét. Hát, úgy néz ki egyre sérülékenyebb és gagyibb dolgok jönnek piacra (vagyis már vannak).
De azért az érdekes, hogy amikor voltak még kazettán a játékok akkor sem kerültek többe, mint most a lemezen lévők, mert a mostani lemezes játékok is 15-17e-ben vannak. Talán régen nem is volt ilyen húzós a kezetták ára vagy ugyan ilyen szinten voltak árban, ezért mondom inkább, hogy azért mégsem teljesen értem én ezt a dolgot.
(#44) BlackSoft: jaja.
[ Szerkesztve ]
-
nyunyu
félisten
Cartridge foleg azert veszett ki, mert nem birta az iramot az egyre durvabban elszallo meretu jatekokkal.
Akkoriban meg nem voltak ilyen "filleres" flash memoriak/pendriveok, egyszer hasznalatos ROMokbol kellett kirakni a jatek meretenek megfelelo kapacitast.
Ez siman elvitte a jatek bolti aranak a felet.De ahogy rakerestem a neten, a most kaphato legnagyobb EPROM IC 4 Gbites, ebbol kell 64db, hogy kivalthasson egy koromnyi microSDHC kartyat.
Hova tennel 64db chipet?Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Ez siman elvitte a jatek bolti aranak a felet.
Arrol nem is szolva, hogy mi van akkor, ha nagyon elmerik a piacot, es be kell zuzni oket.
Lasd Atari, nagy arccal legyartottak tobb millio ET cartridgeet, aztan alig par ezer darabot tudtak csak eladni belole.
Vegul a nyakukon maradt keszlet 1983-ban szo szerint ment a kukaba.Ennek a tobbszaz millio dollaros buktanak koszonhetoen vesztette el az Atari az addigi piacvezeto szerepet a konzol es home computer piacon, aztan vette at a Nintendo meg a Commodore a stafetat.
Most meg alig emlekszik valaki az Atari nevre.
Na jo, Infogrames 2001-ben felvasarolta a romjait, es atneveztek magukat Atarira, igy lehet meg olyan jatekot talalni, amin a stilizalt A betus logo van.[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Ice&Lime
veterán
Annyira, sőt, nem értek szakmailag a témához, de viszont én úgy láttam, hogy ahogyan a cd leváltotta a kazettát, úgy abba is maradt a kazettás megoldások fejlesztése, tehát nem fejlesztett azóta senki ilyen téren, ha az azóta eltelt időt fejlesztésre is fordították volna, ma lehet hogy már lenne is kiváltója a lemezeknek is valami szintén olcsó módon, de szerintem nem tették, inkább hagyták veszni a dolgot és ráültek az olcsó eldobhatós vacak lemezekre.
[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
A grafikát elnézve meg tudom érteni, mi foglal ezen 40 gigát. Brutális. A történet is jónak tűnik, ár a Killzone sorozattal nem játszottam még.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
nyunyu
félisten
Nem hinnem, hogy ez a jatekfejlesztokon mult.
Amire elsodlegesen hasznaljak a nem felejto ROMokat: ipari berendezesek fix programjat tarolni, oda nem szokott kelleni par tiz meganal tobb.
Igy a memoriagyartokon nem volt akkora nyomas, hogy ezeket is fejlesszek, inkabb rafekudtek a joval kecsegtetobb flash memoria bizniszre, aztan abba oltek a dollar milliardokat.
Hiszen lassan mar minden haztartasban van minimum 5 kutyu, ami valamilyen memoriakartyat hasznal.(15k-ert vettem tizeneve 32MB SD kartyat a Palm M505-be. Most 32GB-t lehet kapni otert, raadasul micro meretben.)
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Ice&Lime
veterán
Hát akkor úgy néz ki, hogy ez a formátum úgy maradt és még marad is vagy eltűnik ahogy van.
A kazettákban az tetszett még, hogy strapabíró és nagyon, de nagyon időtálló,,,,ami ugye a mai kor ellensége, mármint az időtállóság, mint fogalom is.
(#52) jerry311: ha akartak volna, kitaláltak volna valamit.
[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
Durva. Nem kicsit. Kb minden szempontból.
Azért nem semmi, hogy sacc 290 gigát le tudtak nyomni 40 gigára... Optimalizálásból jeles.
-
maross
veterán
Nehez volt blu-rayre helyezni = nem tehettek ra otvenszer ugyanazt, csak egyszer, es ezzel +0.5masodperc alatt toltott be a palya, jol ertem? Meger egy oldalas cikket.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
Ivy.4.Ever
őstag
Nem értem mi a probléma a lemezekkel. Vigyázni kell rájuk ugyanúgy mint minden más értékünkre. Lehet virtuális meghajtókat is működtetni és a winchestereket raidban használni. Az időt álló adattárolás megoldható. Vagy használhatunk agyagtáblákat is. 8000 évig használhatóak maradtak.
[ Szerkesztve ]
-
Elims
veterán
Hol tartunk.. ? 40-50gb. Meg 240. :-o
Ki gondolta volna Ezt az új megadrive 2-vel mortal közben.
Itt tartunk. -
Ice&Lime
veterán
válasz Ivy.4.Ever #61 üzenetére
Hát azért nem egészen.
Egy kazettával nincsen semmi gond, sok mindent kibír, ellenben egy lemezzel, de ezt csak nem kell felsorolni miért.[ Szerkesztve ]
-
letepem
aktív tag
Ahhoz képest hogy a last of us kb 35 Gb, ez a 40 nem is sok! Mondjuk nem tudom hogy mennyivel lesz szebb annal.( last of us rgy nagyon jól kinéző játék ps3ra)
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
Runner_fxr
Ármester
Lesz itt grafika. Ha az fps-el sem lesznek gondok akkor nem lesz rossz ez a ps4. A konzolokban engem ez nagyon zavart mindig, hogy itt ott leesik az fps.
-
raziel01
veterán
válasz Runner_fxr #65 üzenetére
Nem gagyi játékokkal kell játszani és nincs gond. A játékok 90%-a normálisan 30 FPS-el fut konzolon.
PC-n is leeshet az FPS. -
assemble
addikt
" a Killzone: Shadow Fall gyakorlatilag töltőképernyő nélkül végigjátszható"
Na ez a komoly, dolog, az ilyen jatekokat szeretem. Uncharted volt talan a legelso amit lattam ami ilyet csinalt, le is esett az allam tole
Mintha KZ3 is mar ilyen lett volna amugy. -
mikej95
aktív tag
Már csak az a kérdés, miért kell a hűde "nextgen" PC játékoknak is 40 GB-nek lennie. Azt senki nem fogja lemezről játszani, mindenképp telepítve lesz. Azt is millió +1 játék bizonyította már, hogy lehet tömöríteni a forrásanyagokat és menet közben kitömöríteni lapozófájlba(S.T.A.L.K.E.R játékok), RAM-ba(Far Cry 3) vagy éppen a videokártyát megizzasztani(Rage). És a gépigény is a béka segge alatt volt ezekhez képest!
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Runner_fxr
Ármester
Nekem volt x360-am, az egyik kedvenc játékom a project gotham racing volt. Szerintem az nem számít gagyinak és bizony sok helyen leesett az fps. 30 alá is. De ez sok játékban megfigyelhető volt. Gears Of War-ban is. Egyébként meg a 30 fps kevés, mondhatnak a nagyokosok bármit arról, hogy a szem nem érzékel többet bla bla, akkor lehet nekem valami szuper szemem van mert én bizony látom a különbséget 30 és mondjuk 60 között. PC-n ha leesik az fps, módosítasz a grafikai beállításon, vagy veszel erősebb hardvert, konzolon meg vagy elfogadod, vagy nem játszol vele, azért ez nem mindegy szerintem. Én egy stabil 60 fps-t elvárnék egy konzoltól is, de erre nem sok esélyt látok.
Vagy ott a példa a fényképezőm, avchd 50fps videó felvétel miatt vettem meg, nem csak én de bárki látja a különbséget egy 30 meg egy 50fps-es videó felvétel között. Sokkal folyamatosabb az 50 és nincs elmosódás.
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz Runner_fxr #71 üzenetére
Elvárnál? Gyakorlatilag az xbox 360 8 évig elég jól kiszolgálta a közönséget.
És mennyiből? kb 140 ezer körül volt megjelenéskor.
Egy PC-t veszel ennyiért és jó max 2 évig? Vagy annyi se?Generáció eleji játékokat soroltál fel. Azok lehet rosszabbak voltak de pl Gears of War 2 már fix 60 FPS volt. Forza 4 szintén 60 fps. Kb 70 végigjátszott játékom van konzolon és komoly gondok sehol nem voltak.
Egy fix hardver amire próbálnak minél jobban programozni. Senki nem akar jobb hardver venni bele, mert ez egy konzol és mindenki tudja, hogy az fix. Akinek a folyamatos újítgatás kell az vegyen PC-t de akkor ne sírjon, hogy sok exkluzívról lemarad. (GTA V) -
maross
veterán
válasz Runner_fxr #71 üzenetére
Csak a butak mondjak hogy pc-n 24fps mar tokeletes. A szemed szereti a 60+t is, elegge latni a kulonbseget az egerkurzor mozgatasanal egy 60hz es egy 120hz moncsin.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
Rebourne
aktív tag
Hát ez van, fejlődik a világ, tehát minden csak rosszabb lesz! Jövőre már lehet, hogy megjelenik olyan cím is, ami nem fut majd C=64-esemen Pedig milyen jól szolgált az elmúlt 25 évben!
Nojó, szarkazmust mellőzve: azért kell a 40 GB, mert minőségveszteség nélkül csak erősen korlátos tömörítést lehet alkalmazni a magas felbontású textúrákra. Valamint erőforrás-pazarlás a játék statikus tartalmával bajlódni, ha helyette töltés nélküli folyamatos játékot, sok szimulációt és dinamikus tartalmat kaphatunk.
-
Apollo_21
addikt
Ezt kicsit...bulltrágyának érzem..sőt nemis kicsit...fogod megveteted anyuval..vagy magaddnak veszed a gépet..x hdd tárral legyen 500as...fogod veszel 5-6játékot..jajj betelt a hdd mert csillió+1 gb-ot foglal+ még a lemezt is olvassa közbe..najó úgyis elköltöttem bő 150fölöt..jólesz mellé még egy külső terrás vinyó vagy valami..spórolás rulez.
Asus ROG STRIX /ROG-Join the republic/
-
Shatter98
tag
húha, ez így azér nagy baki lehet
-
Runner_fxr
Ármester
Egy konzolnak soha nem lesznek meg azok az előnyei mint a Pc-nek. Persze vannak előnyei, de azok mások. Egy konzolon egy csomó kötöttség van, ez egy PC játékokon edződött embernek sokszor nehezen megy le a torkán, de kénytelen elfogadni mert ez a trend. Vagy leszarja az egészet és más hobbit választ.
-
raziel01
veterán
válasz Runner_fxr #82 üzenetére
Egy konzol nem akar PC lenni. Játékkonzol. Semmi másra nem való csak játékra. Ezt tudja viszonylag olcsón sok évig.
Nem dokumentumok szerkesztésére meg nyomtatásra való. Filmeket is jobb nézni PC-n.
10 évig only PC-s voltam és mikor vettem konzol 1 éve akkor kb 2 nap alatt megszerettem. -
LSL1337
őstag
te pedig túlértékeled mi a konzol?
egy 2007-es PCn is eljátszok 720p30 szinten, sőt, még alatta futnak CoDok, stb
és akkor itt a következő XBOX, ami 2013-ban is 720p-ben futtatja a BF-et CoD-ot.
és ezen fogsz játszani 2020ig?...igen, olcsóbb, de közel sem nyújtja ugyan azt a teljesítményt.
azt kapsz amiért fizettél. és akkor a játék árakról és multiplayer pingekről megint nem mondok semmit!láttad a "next-gen"t? microsoft többet foglalkozott az extra multimédia részekkel, mint a játékokkal.
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
Most van a generáció eleje. A fejlesztőknek úgy kellett fejleszteni, hogy nem is nagyon tudták még, hogy pontosan milyen is lesz az Xbox one vagy a PS4.
COD:Ghost is már 2 éve készül.
Persze, hogy nem lesz 1080p még most.De elég ha megnézed Xbox 360-ra a Perfect Dark Zero-t meg mondjuk a Halo 4-et.
Ugyan az a hardver mégis kellet pár év mire kiismerték a konzolt teljesen.A teljesítmény a PC-seknek fontos. Nekik a mániájuk milliókat ölni a gépbe. A konzolosok szórakozni akarnak. Grafika nem annyira fontos. Én is munka után leülök, marhára nem érdekel a grafika.
A játék árak meg csökkennek. Senki nem mondta, hogy 0 day kell venni játékot. 2-3 hónap után megkapja az ember féláron vagy olcsóbban amit el is lehet adni, ellentétben a PC-s játékkal.
Xbox-on nincs gond a PING-el, mert fizetős a multi.
PS3-nál fordul elő.De az tény, hogy lehet akármilyen PC-d akkor sem fogsz tudni játszani olyan játékokkal, mint a God of War vagy Killzone vagy Last of Us, Beyond: Two Souls, Gears of War, Forza, Halo, stb...
A konzolokat főleg az exkluzívok miatt veszik az emberek. -
Runner_fxr
Ármester
Jó mondjuk az mentségére szóljon, hogy az x360 játékok is sokat fejlődtek megjelenésükhöz képest. Viszont az semmiképp nem jó előjel, hogy 720p-ben indít, véleményem szerint egy nextgen konzolnak csípőből kéne vinnie a 1080p-t 60fps-el, ezt nevezném nextgen-nek.
ja és 4k-ról ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
"fejlesztőknek úgy kellett fejleszteni, hogy nem is nagyon tudták még, hogy pontosan milyen is lesz az Xbox one vagy a PS4" már jó ideje tudják viszont és telekürtölték a médiában hogy szinte azonnal ki tudják aknázni a brutális teljesítményt annyira jó gépek. Ilyenkor mit tegyen a vásárló, kinek higgye el mi a szituáció? Jó kérdés.
"Grafika nem annyira fontos. Én is munka után leülök, marhára nem érdekel a grafika." Ha ez igaz lenne akkor az xbox one és ps4 fej fej mellett haladna előrendelések tekintetében, maga a piac cáfolja meg az állításod. Igenis fontos a grafika, nekem is az volt és mindig is az lesz. Van akinek nem mérvadó hogy 720p vagy 1080p, de mindenki szívesebben játszik a szebb játékokkal. Nem annyira fontos mint a pc-nél, de ettől még generációt eldöntő tényező lehet mint azt most is látjuk.
"A játék árak meg csökkennek. Senki nem mondta, hogy 0 day kell venni játékot. 2-3 hónap után megkapja az ember féláron vagy olcsóbban amit el is lehet adni, ellentétben a PC-s játékkal." 2-3 hónap után a konzolos játékok még semmit nem csökkennek, maximum a b kategóriás vagy csúnyán megbukott címek. Olyan 5 évig volt konzolom, wii és x360, egyszerűen nem igaz amit írsz. Eladni el lehet, én is csináltam. Aztán már egyszerűen nem volt rá időm, a boltok meg pofátlan áron számítják be a címeket. A konzolnak meg az lenne a lényege hogy a játékkal vegye el az ember idejét és ne a csere berével.
"De az tény, hogy lehet akármilyen PC-d akkor sem fogsz tudni játszani olyan játékokkal, mint a God of War vagy Killzone vagy Last of Us, Beyond: Two Souls, Gears of War, Forza, Halo, stb...
A konzolokat főleg az exkluzívok miatt veszik az emberek." Ez maximálisan igaz, én is ezért követem figyelemmel a konzolokat, akkor is ha egyik sem szimpatikus a zsákbamacska jellegük miatt, mert rengeteg az ellentmondás a lefizetett fejlesztők illetve papíradatok és a ténylegesen látottak között. De nekem úgy tűnik hogy teljesítményügyileg messze nem annyira kiugró gépezetek ezek mint volt a maga korában leginkább az x360, de a ps3 is meggyőzőbb volt számomra és tényleg rengeteget fejlődött mindkét gép. Reméljük itt is meglesz ez, de mondom, több fejlesztő elmondta hogy könnyű kiaknázni a képességeket...nem tudom mire alapozzák, de remélem tévednek. -
Mardel
őstag
De hogy a felsorolt cimekkel jatszani is tudj szukseges mindket konzol, igy meg arban megsem verhetetlen.
A grafika meg szamit, szerintem szivesebben jatszanal egy jobb grafikaju jatekkal mint egy ps1 korabelivel.
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
mikka07
tag
Nem konzolboltokban kell beszámitni játékot ilyen egyszerű ,hanem jó áron meghirdetni eladni és neten kinézni jó áron egy másikat . Nekem beszámolták cod mw3 3500ft-ért másnap kirakták a polcra 7000-ért tudom nekik és meg kell élni valamiből(azért kicsit pofátlanság dupla áron kirakni) én azóta igy csinálom kicsit macerásabb, de pénztárcakímélő.Nekem konzolra nem kell 50db játék a polcra elég 5-6 db, de az jó legyen pl gran turismo hosszú honapokra leköt,battlefield ,cod online multi jó móka főleg ha haverrokkal tolod szinte megunhatatlan.Az új konzoloknak pedig nagyon jó grafikája lesz a xbox360-on se voltak olyan jó grafikáju játékok megjelenéskor ,de amikor megjelent gears of war2 az elég űtős volt mondjuk a last of us nem egy nagy szám grafikailg szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
D.Va
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
D.Va
senior tag
Nem olvastam végig mind a 100 hsz-t "bocsmáá" És nem kell egyből beszólni...
Tudom hogy nem egy kategória, nem ma kezdtem, és 3D szerkesztéssel is foglalkozom... de attól még lehetne másképp csinálni dolgokat hogy kevesebb helyet foglaljon..., az egy más kérdés hogy extra agymunkát igényel programozóknak, amire persze nincs idő mert "gyósan" ki kell adni mindent hogy aztán peccselgessünk meg déelcézzünk...
-
BiP
nagyúr
Nem beszólni szándékoztam (nem véletlen a végén smiley sem), egyszerűen csak a saját szavaidat forgattam vissza. Mondván amilyen stílusban jött a felháborodás, ugyanabban menjen a válasz. Ha ezt Te beszólásnak érezted...
Hogy érdemben is reagáljak. Még nem tartunk 100Gigánál, ez csak felvetés. Most 40-nél tartunk. (a látványt elnézve meg is éri)
Mondjuk várható, hogy ha hajlandóak lesznek 2lemezes kiadást csinálni, akkor az akár 60gigás adatot is fel fogják duzzasztani 100gigára, hogy kitöltsék.
Biztos meg lehet csinálni dolgokat kisebb méretben is. De annak ára van. Vagy többet kell tömörítgetni, több idő telepíteni, nagyobb számításigény, esetleg minőségvesztés.
Én személyesen úgy vagyok vele, hogy a mai vinyóárak és netsebesség mellett inkább legyen egy játék nagy, de ne kelljen 2 óráig telepíteni, és inkább több tartalom legyen benne, minthogy kispóroljanak belőle valamit.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Egyébként nekem is ez az érzésem, hogy sajnos az új konzol generáció már nem lesz akkora nagy ugrás mint amilyen az x360/ps3 volt. Amikor az x360 megjelent, grafikailag jobb volt mint az akkori pc-k. Erősebb volt a hardvere. Persze azért kíváncsi vagyok az új konzolgenerációra és remélem, hogy ütős gépek lesznek, de azt nem hiszem, hogy megint erősebbek lesznek mint a legjobb pc-k.
-
Prof
addikt
Ki hozza a penzt? A fonok. Mi a fonok? Altalban menedzser? Mi szamit neki elsosorban? A penz.
Kurvara nem erdekli a fonokot, hogy milyen a termek, ha eladhato es jo profitot hoz. Arulhatna ablakot vagy buzat, vagy jatekot, tokmindegy mivel penzmagra megy ki a jatek. Az o feladata, hogy minel nagyobb szam legyen a bevetel/profit.Draga fejlesztoi eroforrast pazarolni egy jatekra, amirol meg azt se tudni nyereseges lesz-e vagy sem, az bizony nagy penzpocseklas. Kulonosen, hogy a hardvergyartok rajuk szolnanak, hogy igy nem veszik az uj vasat, ne optimalizaljatok mar legyszi, vagy adunk nektek x penzt/vasat es tegyetek mar be egy lassito kodot Majd a profit egy kis szazalekat vissza lehet forgatni supportba, nem tobbet.
[ Szerkesztve ]
-
mikka07
tag
válasz Runner_fxr #96 üzenetére
"azt nem hiszem, hogy megint erősebbek lesznek mint a legjobb pc-k"én pc párti voltam mindig ,de mellette mindig volt konzolom 98-ban vettem a ps1 konzolomat. Az uj konzolok jóval erősebb lesznek játékra mint egy mai csucs pc.Elméletben (számolási teljesítményben ) hiába erősebb a pc a konzol fix hardver és nincsenek erőforrás fogyasztó felesleges api-k, sok ember nagyot fog nézni az uj konzoloknál ebben biztos vagyok.
-
A játékosoknak legalább olyan mértékű hátránya származhat a két lemezes kiadásból, mint a kiadónak a license díjakból. Sőt...
A kiadói szerződéseket még újra lehet tárgyalni (elvégre az inkább a konzolgyártó hibája, hogy nem tudott nagyobb tárkapacitású médiumokat támogatni a hardware, ami a másik oldalról igényelné ezt az optimális játékélmény biztosításához), vagy lenyelni (avagy kvázi a játékkiadás standard árának tekinti a 2-3 lemez díját), ha általánosság válik, hogy érdemes két lemezt használni.
A játékos viszont olyasmiket szenvedhet el, hogy elsősorban az szabja meg a játékmenetet, hogy minél ritkábban kelljen lemezeket cserélgetni (és akár ne lehetetlenül sűrűn).
Pl. a Mass Effect 2-ben is szinte végig el volt készítve, és még a lemezeken is rajta van sok olyan karakter dialógusa a történetszál elején zajló eseményekhez, amik még az előtt történnek, hogy ők bekerülnek a csapatodba, és így lehetőségük lesz elmondani ezeket. Végül csakis azért variálták át, és tették sokkal korlátozottabbá a történetszálat (melyik csapattagot mikor veheted fel és mikor hova mehetsz a galaxisban), hogy ne kelljen folyamatosan (akár tarthatatlanul sűrűn) lemezeket cserélni az XBox-ban (de nyilván ugyan azt a játékmenetet kellett nyújtani minden platformon).
Na most képzeld ezt el egy még komolyabb szerepjátékkal, ahol alapvetően még annyi linearitás sem lenne az eredeti történetben, mint az ME szériában. Vagy el sem készül Xbox360-ra, vagy még több hülyeséget látunk a kivitelezésben (vagyis talán észre sem vesszük végül, a tudtunkon kívül van valamink, ami lehet hogy úgy sem rossz, csak lehetett volna más, akár jobb is), esetleg tele lesz alacsony felbontású textúrákkal és modellekkel, Xbox360 körüli szintet hozva Xbox One-on is.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest