Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
"a Mercedes megoldása már működik és meg is lehet venni."
Nem igazan. 2020-ra igerik azt, hogy lesz tenyleg onvezeto autojuk, jelenleg van nekik sajat kiserleti autojuk (mint a Google-nek), meg hagyomanyos autoik, amikbe lehet rendelni mindenfele vezetessegito extrat (radaros tempomat, savtarto automatika, ilyenek).
DRM is theft
-
dabadab
titán
Vagy te vezetsz, vagy a gep. Olyan nincs, hogy a gep vezet, te meg ott varakozol, hogy mikor kell kozbelepned.
Ha meg a gep vezetsz, akkor akar olvasgathatsz is.
(#21) zzoltan2014: 700000 merfoldnel tartanak, ami valamivel tobb, mint egymillio kilometer.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
"Dehogynem"
Nem.
"Úgy hívják, hogy "DISTRONIC PLUS Kormányzás-asszisztenssel". "
Az messze nem onvezeto auto, hanem csak az emberi sofort segiti ki.
"Ezt még ki lehet egészíteni egy csomó mindennel pl. kereszteződés asszisztenssel vagy gyalogos felismerővel stb."
Ezek is.
DRM is theft
-
dabadab
titán
"Nem mondta senki, hogy akkor nem vezethetnél."
Marpedig ez a varhato vegkifejlet. A kozuti vezetes egeszen egyszeruen tul veszelyes ahhoz, hogy emberekre bizzuk.
(#44) JColee: az
(#30) Sotho: technikai alapon is eleg siralmas az osszehasonlitas: az embernek csak ket keze meg ket laba van, amiknek a vezerlesenel siman masodperces nagysagrendu lehet a kesleltetes, es masodpercenkent, szembol egy par van, amik csak egy keskeny savban latnak, ott is csak a lathato fenyt erzekelik, azt se tul jol, mert eleg konnyen elvakul. Hasonlitsd ossze ezt egy szamitogeppel, ami lat infrat is, van rajda LIDAR, minden pillanatban 360-ban latja a kornyezetet, a vezerlest meg sok nagysagrenddel kisebb kesleltetessel es nagyobb frekvenciaval vegzi. Mindezentul nem farad el, nem tudja elvonni semmi a figyelmet es nem iszik sort se.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
"Levontad a végkövetkeztetést mert belefáradtál a gondolkodásba?"
Nem, levontam a kovetkeztetest, ami nyilvanvalo.
Az emberi soforok alkalmazasanak akkora tarsadalmi koltsege van, hogy ez barmilyen epkezlab alternativa meglete eseten ez egeszen egyszeruen fenntarthatatlan."az autóipar 100+ mrd $ üzlet"
Ez nem tudom, hogy hogy jon ide, az autokat akkor is le kell gyartani, ha sajat magukat vezetik.
"az emberek élvezni akarják a kocsikázást"
Ez egy eleg altalanosito kijelentes es nem is tul pontos. Pl. egy csomoan ugy kepzelik a kocsikazas elvezetet, hogy amig odaernek a celjukig, addig olvasnak, TV-t neznek, alszanak, akarmi, nem pedig vezetnek. Akik meg tenylegesen a vezetest akarjak elvezni (es eros a gyanum, hogy ok hatarozottan kisebbsegben vannak), azoknak a nagy resze szinten nem nagyon elvezi a vezetest, mert a dugoban araszolas nem tul nagy elvezet. Ja, es az emberek szeretnek elve hazaerni.
"Mit fognak adni a vezetés élménye helyett? Kedvezményes belépőt a gokartpályára?"
Gokartozni meg versenypalyan menni az tenyleg elvezetes - ellentetben a napi ingazassal a csucsforgalomban.
"Hát ha siralmas akkor az. Siránkozzál"
Szerintem erre a szinvonalra nem kellene lemenni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Ez erosen onamitasnak tunik. Ha hirtelen radront egy Kamaz, akkor nem hozol dontest, hanem valami panikreakciot produkalsz.
Egyebkent erdekes,. hogy mindig ilyen kicsavart peldakat kell hozni arra, hogy miert nem jo az onvezeto auto, mig a gyakorlat azt mutatja, hogy a human vezetoknek azzal is probelmaja van, hogy ha valaszthat, hogy megy tovabb az uton vagy belehajt egy emberekkel teli buszmegalloba, akkor se mindig sikerul az elso opciot valasztaniuk.DRM is theft
-
dabadab
titán
"De mikor valaszthatok"
De hat nem valaszthatsz. Az, hogy panikba esve elrantod a kormanyt, az minden, csak nem valasztas.
Raadasul vegyuk eszre, hogy a szembejovo meg azt valasztotta, hogy nem bizza gepre az eletet, inkabb majd sajat maga alszik el a volan mogott.DRM is theft
-
dabadab
titán
"De amugy valasztas. Belenk van kodolva ez az oszton elrantod mert nem akarsz meghalni/nekimenni."
Csak hat ez nem egy tul jo oszton, ugye, legalabbis autovezeteshez nem, sot, sokszor hatarozottan ongyilkos reakcio.
Igazabol nagyon erdekes ez az irracionalitas, hogy ha az ember tudja, hogy o hulyeseget csinal, a gep meg nem, akkor is ragaszkodik a sajat hulyesegehez, mert azt valahogy megis jobb dontesnek erzi.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz zzoltan2014 #65 üzenetére
"De a gyakorlatban először max a luxusautókban lesz ilyen"
Sokkal valoszinubb, hogy a kamionokban. Persze, valoszinuleg ott se lesz varazsutesre mindenhol, elso korben valoszinuleg a nemzetkozi teherforgalomban lesznek onvezeto teherautok, de ott valoszinuleg nagyon gyorsan terjednek, mert behozza az arat.
DRM is theft
-
dabadab
titán
"80 éve így megy."
És? Van 80 év tapasztalatunk arról, hogy ez mennyire problematikus, meg hogy mennyire nem találtunk jó megoldásokat. A tachometert meg a többit nem azért találták ki, mert a kamionozás olyan tökéletesen működne.
(#74) Snoop-y: "Tudom itt mindenki Schumajer es terez anya kombinacioja mikor vezet plusz egy szamitogep pontossagaval adagolja a feket/gazt + manoverez."
Nekem úgy tűnik, hogy ezt leginkább te állítod magadról
"De meghalhatott volna az is akinek nekicsattant vagy ha mi csattanunk vel akkor mi is meghalhattunk volna."
Illetve a kormány páni rángatása is jó recept a meghaláshoz.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft